Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-09
Świętoszów: Czyszczenie zewnętrznej sieci kanalizacyjnej w kompleksach 7783, 7785, 7786, 7788 w JW. 2399 w Świętoszowie.
Numer ogłoszenia: 171858 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 5350 , ul. Sztabowa 1, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 735 62 79, faks 75 735 62 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czyszczenie zewnętrznej sieci kanalizacyjnej w kompleksach 7783, 7785, 7786, 7788 w JW. 2399 w Świętoszowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest czyszczenie zewnętrznej sieci kanalizacyjnej w kompleksach 7783, 7785, 7786, 7788 w JW. 2399 w Świętoszowie. 2.Zakres robót obejmuje: Czyszczenie sieci z kamionki O250 m 18 K-7783 Czyszczenie sieci z kamionki O300 m 133 K-7783 Czyszczenie sieci z kamionki O300 m 221K-7788 Czyszczenie sieci z kamionki O350 m 18 K-7786 Czyszczenie sieci z kamionki O350 m 372 K-7785 Czyszczenie sieci z kamionki O350 m 124 K-7788 Czyszczenie sieci z kamionki O350 m 118 K-7786 Czyszczenie sieci z kamionki O500 m 103 K-7783 Czyszczenie sieci z kamionki O400 m 111 K - 7788 Czyszczenie sieci z betonu o przekroju jajowym 600 750 m 509 K-7788 Kamerowanie od wewnątrz kamerą inspekcyjną czyszczonych odcinków sieci kanalizacyjnej z zapisem na CD Usunięcie powstałych po czyszczeniu rurociągów kanalizacyjnych nieczystości i ich utylizacja Łączna długość sieci do czyszczenia 1 609 m. 3.Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomach III - IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również SIWZ lub specyfikacją. 4.Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5.Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn.zm) zwanej dalej ustawą PZP lub ustawą, o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej 5 186 000 euro..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunków o których mowa powyżej Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunków o których mowa powyżej Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunków o których mowa powyżej Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunków o których mowa powyżej Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunków o których mowa powyżej Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). Wykonawca, w przypadku korzystania z zasobów podmiotów trzecich, które będą brały udział w realizacji zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia tych podmiotów z postępowania o udzielenie zamówienia tj.: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22. ust.1 Prawa zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu na mocy art.24 Pzp oraz dokumenty potwierdzające, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie. 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1., składają jedną ofertę, przy czym: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, składa osobno każdy z Wykonawców we własnym imieniu, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na mocy art. 24 Pzp. wg formularza nr 3.1 składa osobno każdy z Wykonawców we własnym imieniu, 3) Listę podmiotów należących grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, albo informacje o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej składa osobno każdy we własnym imieniu. Inne dokumenty które należy złożyć wraz z ofertą: 1) Formularz ofertowy załącznik nr 2.1 do SIWZ, 2) Informacja o przynależności do grupy kapitałowej załącznik nr 3.2 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania dokumentów przez osoby niewymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym), wystawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty o których mowa muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (pieczęcią i podpisem).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin realizacji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 5350, ul. Marszowa 1 59-726 Świętoszów, budynek nr 13 pokój nr 213..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2015 godzina 10:30, miejsce: Świętoszów ul. Marszowa 1 w kancelarii jawnej bud. nr 13, I piętro, pok. nr 110..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania dynamicznego systemu zakupów. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy, o których mowa w art.24 ust.2 i 2a ustawy Pzp..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- CZYSZCZENIE URZĄDZEŃ PODCZYSZCZAJĄCYCH WODY OPADOWE ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA KATOWICE
- BZP. 271.105.2024 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
- wywóz nieczystości.
- konserwacja i naprawy awaryjne sygnalizacji świetlnych.
- 3 353 680,00 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.