eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › dostawa 2 zgrzewarek do jałowego łączenia drenów wraz z mat. eksploatacyjnymi i zużywalnymi do wykonania 20.000 szt. zgrzewów, 4-głowicowej zgrzewarki do segmentacji drenów i urządzenia do suchego rozmrażania składników krwi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-04

POZYCJA 17187

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa 2 zgrzewarek do jałowego łączenia drenów wraz z mat. eksploatacyjnymi i zużywalnymi do wykonania 20.000 szt. zgrzewów, 4-głowicowej zgrzewarki do segmentacji drenów i urządzenia do suchego rozmrażania składników krwi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, do kontaktów: Piotr Majgier, ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5328932, fax 081 5325318, e-mail: przetargi@rckik.lublin.pl, www.rckik.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 2 zgrzewarek do jałowego łączenia drenów wraz z mat. eksploatacyjnymi i zużywalnymi do wykonania 20.000 szt. zgrzewów, 4-głowicowej zgrzewarki do segmentacji drenów i urządzenia do suchego rozmrażania składników krwi. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie I: Dostawa 2 zgrzewarek do jałowego łączenia drenów wraz z mat. eksploatacyjnymi i zużywalnymi do wykonania 20.000 szt. zgrzewów Zadanie II:Dostawa 4-ro głowicowej zgrzewarki do segmentacji drenów Zadanie III:Dostawa urządzenia do suchego rozmrażania składników krwi. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego, ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.73.00.00 - Sprzęt elektrotechniczny Kod CPV wg słownika 2008: 31.73.00.00 - Sprzęt elektrotechniczny 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60.000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 56;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5500.00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: spełniają warunki określone w art 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w postaci zrealizowania w okresie ostatnich trzech lat (od marca 2003 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Zadanie I - min. 1 zamówienia na dostawę zgrzewarki do łączenia drenów, Zadanie II - min. 1 zamówienia na dostawę zgrzewarki do segmentacji drenów, Zadanie III - min. 1 zamówienia na dostawę urządzenia do suchego rozmrażania składników krwi.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.05.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.05.2006, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego, ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin gabinet Dyrektora (p. 217).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.