Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-30
Warszawa: Dostawa materiałów szewnych oraz taśm do chirurgicznej korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu do Centrum Medycznego Żelazna Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 171882 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne "Żelazna" Sp.z o.o. , ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5369378, faks 22 8382452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzelazna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych oraz taśm do chirurgicznej korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu do Centrum Medycznego Żelazna Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy sukcesywnej dostawy materiałów szewnych oraz taśm do chirurgicznej korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu do Centrum Medycznego Żelazna Sp. z o. o., zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego Zamówienie obejmuje 10 Zakresów (dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne Zakresy lub na całość zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 Formularz cenowy. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem, w szczególności spełniać wymagania określone ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.) oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom medycznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem). Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu, zarówno dla pacjentów, jak i dla personelu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Załączniku nr 2: Formularz cenowy. Opis przedmiotu zamówienia. - w trybie i na zasadach określonych w art. 145 uPzp..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.16.21-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wymaganej wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch odpowiadających rodzajem zamówieniu dostaw, o wartości brutto nie mniejszej niż dla zakresu nr 1 - 86 000,00 zł dla zakresu nr 2 - 2 300,00 zł dla zakresu nr 3 - 21 600,00 zł dla zakresu nr 4 - 56 500,00 zł dla zakresu nr 5 - 13 100,00 zł dla zakresu nr 6 - 820,00 zł dla zakresu nr 7 - 1 300,00 zł dla zakresu nr 8 - 92 600,00 zł dla zakresu nr 9 - 18 100,00 zł dla zakresu nr 10 - 19 400,00 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, poda ich wartości, przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dowody (poświadczenie lub jeżeli Wykonawca z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - oświadczenie wykonawcy), potwierdzające że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, do oferty należy załączyć: Dokumenty, dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu (deklaracja zgodności producenta, certyfikat CE oraz wpis, powiadomienie lub zgłoszenie do Prezesa Urzędu zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20 maja 2010, Dz. U. Nr 107, poz. 679 lub zamiast wpisu, powiadomienia lub zgłoszenia do Prezesa Urzędu - oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania zaoferowanych produktów, zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w ustawie o Wyrobach medycznych z 20 maja 2010 roku, ww. dokumenty Wykonawca. Do oferty winny być załączone karty katalogowe lub foldery w języku polskim przedstawiające oferowany produkt i jego parametry (w przypadku zbiorczych katalogów Zamawiający prosi o wyraźne zaznaczenie informacji dotyczących oferowanego asortymentu, np. Zakres nr... pozycja...); Do oferty należy dołączyć sterylne próbki - po 3 sztuki każdego przedmiotu z zakresów 1 - 7, oraz po 1 sztuce dla każdej pozycji w zakresie nr 8 - 9. Zakres nr 10 - bez próbek. Próbki, zużyte w celu sprawdzenia i potwierdzenia spełniania warunków opisanych w SIWZ, nie będą one podlegać zwrotowi. Wykonawca powinien wkalkulować wartość próbek w cenę oferty.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest on w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w Dziale VI ust 1 pkt a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.W przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej dokumenty wskazane w Dziale VI ust. 2 SIWZ każdy z uczestników konsorcjum lub spółki cywilnej składa osobno. W myśl §7 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231), zwanego dalej Rozporządzeniem, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (punkt nr 3 powyżej) oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy (punkt nr 4 powyżej), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym dziale, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten musi być wystawiony w stosownym terminie. Terminy poszczególnych dokumentów zostały wskazane wyżej. Ponadto, Wykonawca powinien przedstawić pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. Pełnomocnictwo winno wskazywać dane osobowe pełnomocnika, szczegółowy zakres jego umocowania, datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.3
- 2 - Ocena techniczna - zakresy nr 1-7 - 0.7
- 3 - Cena - 100% - w zakresach 8-10 - 1
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku i na zasadach określonych w: - § 1 ust 3 w związku z § 1 ust 2 Projektu Umowy - § 2 ust. 3 i 4 Projektu Umowy - w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia przez Producenta, czego Wykonawca nie mógł wcześniej przewidzieć (z odpowiednim przeliczeniem ilości). Każda ze zmian wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego oraz sporządzenia stosownego aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzelazna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Centrum Medycznego Żelazna Sp. z o.o., ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa, adres e-mail: b.szczepaniak@szpitalzelazna.pl, m.strzepka@szpitalzelazna.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Centrum Medycznego Żelazna Sp. z o.o., ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szwy chirurgiczne wchłanialne I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy chirurgiczne wchłanialne, syntetyczne - 11 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.3
- 2. Ocena techniczna - zakresy nr 1-7 - 0.7
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szwy chirurgiczne wchłanialne 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy chirurgiczne wchłanialne, syntetyczne, monofilament - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.3
- 2. Ocena techniczna - zakresy nr 1-7 - 0.7
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szwy chirurgiczne wchłanialne 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy chirurgiczne wchłanialne, syntetyczne, plecione - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.3
- 2. Ocena techniczna - zakresy nr 1-7 - 0.7
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szwy chirurgiczne wchłanialne 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy chirurgiczne wchłanialne, syntetyczny, monofilamentowe - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.3
- 2. Ocena techniczna - zakresy nr 1-7 - 0.7
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szwy chirurgiczne niewchłanialne 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy chirurgiczne niewchłanialne, syntetyczne, monofilament - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.3
- 2. Ocena techniczna - zakresy nr 1-7 - 0.7
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szwy chirurgiczne niewchłanialne 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiał na szew Mc Donalda w postaci taśmy chirurgicznej - niewchłanialna, syntetyczna - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.3
- 2. Ocena techniczna - zakresy nr 1-7 - 0.7
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szwy chirurgiczne niewchłanialne 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nić chirurgiczna jedwabna pleciona, powlekana, niewchłanialna, jałowa - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.3
- 2. Ocena techniczna - zakresy nr 1-7 - 0.7
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Taśmy do chirurgicznej korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: taśmy do chirurgicznej korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu - 3 pozycje: zestaw do chirurgicznej korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet - 2 rodzaje, materiał protetyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Taśmy do chirurgicznej korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma do chirurgicznej korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: System do zamykania ran.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wchłanialny, monofilamentowy system do zamykania ran - 4 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.