Ogłoszenie z dnia 2012-05-24
Rzeszów: Przebudowa parteru i I piętra istniejącego budynku biurowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie - roboty budowlane uzupełniające do podstawowego zamówienia publicznego
Numer ogłoszenia: 171882 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie, Al. Wyzwolenia 4, 35-501 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8605600, faks 017 8527194.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa parteru i I piętra istniejącego budynku biurowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie - roboty budowlane uzupełniające do podstawowego zamówienia publicznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Zamiana opraw oświetleniowych B4,B5 o wysokości 18 cm na oprawy równoważne o podobnych parametrach technicznych na korytarzu parteru. 2) Wykonanie zabudowy osłaniającej kable elektryczne, z płyt G/K na korytarzu parteru. 3) Wykonanie sufitu podwieszanego z płyty G/K w pomieszczeniu nr 1.07. 4) Zamiana drzwi drewnianych D1 na I piętrze w sali szkoleniowej na drzwi aluminiowe przeszklone szkłem bezpiecznym mlecznym, 5) Demontaż dwóch grzejników żeliwnych oraz montaż nowego podejścia z montażem grzejnika z kompletem zaworów na korytarzu obok sali losowań. 6) Przesunięcie instalacji wodnej w związku z koniecznością wykonania nadproża nad drzwiami aluminiowymi na parterze w pokoju nr 3 7) Wykonanie instalacji komputerowej na parterze w sali komputerowej egzaminów teoretycznych. 8) Wykonanie instalacji oświetleniowej w pomieszczeniach w-c na parterze z montażem 2 lamp i kinkietu. 9) Wykonanie zabudowy z płyt G/K nad szafami w sali szkoleniowej nr 107 oraz zabudowy płytą G/K rur klimatyzacyjnych. 10) Ułożenie wykładziny dywanowej FLOTEX w pomieszczeniach Działu Obsługi Klienta. 11) Wykonanie sufitu podwieszanego w hollu Działu Obsługi Klienta z zabudową kabli sieci logicznej. 12) Wykonanie ścianki systemowej z płyt G/K w pokoju nr 1.18 wraz z montażem kratek wentylacyjnych nawiewno-wywiewnych w pokoju 02 w DOK, 13) Zamurowanie drzwi wraz z wykonaniem tynków w pomieszczeniu nr 1.13. 14) Wymiana cokołów z płytek gress na korytarzu parteru, oraz w pomieszczeniach nr 1.04, 1.14, a także montaż i demontaż ościeżnic aluminiowych oraz zniwelowanie nierówności ścian w pomieszczeniach 1.04 i 1.14. 15) Opalanie starej farby oraz 2-krotne malowanie futryn 5 szt. drzwi w pomieszczeniach 1.21, 1.19, 1.18, 1.20 1.13. oraz toalet. 16) Czyszczenie i malowanie 2 -krotne grzejników żeliwnych i rur c.o w remontowanych pomieszczeniach. 17) Wymiana drzwi w łazienkach, w pomieszczeniach 1.15, 1.14 oraz 1.11 wraz z poszerzeniem otworów, wykonaniem nadproży a także wymiana płytek w łazienkach. 18) Remont zewnętrznych schodów ewakuacyjnych w tym uszczelnienie mocowań schodów oraz uzupełnienie ubytków w płytkach oraz konstrukcji stalowej. 19) Montaż dwóch paneli krosowych w szafie serwera. 20) Montaż dwóch lamp 4x40W, montaż wyłączników oraz doprowadzenie przewodów i instalacji gniazd wtyczkowych w remontowanych pokojach DOK. 21) Wykonanie obudowy grzejników na sali szkoleniowej i na hollu I piętra. 22) Wymiana uszkodzonych laminowanych drzwiczek w wbudowanych szafach sali szkoleniowej na I piętrze. 23) Wykonanie ścianki o wym. 2x2,80 m konstrukcją płyt G/K z wypełnieniem luxferami na poczekalni przed salą egzaminacyjną. 24) Demontaż istniejącej ścianki działowej o konstrukcji drewnianej i wybudowanie nowej ścianki o wzmocnionej konstrukcji między hollem a nowym pokojem egzaminatorów. 25) Wymiana posadzki na płytki gress w korytarzu z wyjściem na zewnątrz, na parterze przy sali losowań. 26) Wykonanie i montaż desek odbojowych o szer. 20 cm w kolorze dąb Milano w holu głównym i na poczekalni. 27) Malowanie ścian klatki schodowej wynikłej z powiększenia otworów drzwiowych. 28) Wykonanie szpaletu z blachy powlekanej przy drzwiach zewnętrznych przy wyjściu z pomieszczenia 1.14 oraz przy drzwiach ewakuacyjnych z sali szkoleniowej na I piętrze. 29) Wykonanie obwodów zasilających gniazda ogólne oraz obwody oświetleniowe w pom. 1.03, 1.21,1.18, 1.19. 30) Wykonanie obwodu gniazd dedykowanych DATA w pomieszczeniu kasy. 31) Wykonanie okablowania sieci strukturalnej w pomieszczeniu 1.19. 32) Wykonanie dwóch obwodów gniazd ogólnych do zasilania urządzeń zaplecza socjalnego przy nowej sali szkoleń. 33) Wykonanie instalacji zaplecza socjalnego (2 szt. kinkietów) 34) Wykonanie ścianki aluminiowej z drzwiami przesuwnymi wydzielającej z sali szkoleniowej zaplecze socjalne, ścianka o wym. 4,30x2,10 m. 35) Ułożenie płytek ściennych z granitu polerowanego CHAMPAGNE o wym. 30x60 cm wzdłuż szafek kuchennych. (3.0x0,60 cm) plus ułożenie płytek 1,4x1,3 co stanowi łącznie 3.62 m2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo -Usługowa STANEX - BUD Arkadiusz Stankiewicz, ul. Pełkińska 156, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98643,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77732,41
Oferta z najniższą ceną: 77732,41 / Oferta z najwyższą ceną: 77732,41
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W trakcie wykonywania prac remontowych na zadaniu Wykonawca oraz inspektor nadzoru zgłosili wykonanie prac budowlanych, które nie zostały pierwotnie uwzględnione w projekcie oraz kosztorysie inwestorskim a ze względów techniczncych i funkcjonalnych powinny być wykonane w celu zachowania estetyki i funkcjonalności obiektu oraz spełnienie wymogów wynikających z nowych zasad egzaminowania. Prace te dotyczą m.in. wykonania poszerzonej sieci teletechnicznej, elektrycznej oraz prac malarskich i posadzkarskich. Zastosowano tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp jako zamówienie uzupełniajace do zamówienia podstawowego w trybie przetargu nieograniczonego w zakresie tego samego rodzaju i zakresu przedmiotu zamówienia.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania Decyzji ZRID dla inwestycji pn. : "Budowa drogi powiatowej łączącej drogę powiatową Nr 1407R z drogą krajową nr 19"
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
- Zakup i sukcesywna dostawa warzyw, owoców mrożonych oraz ryb przetworzonych i konserwowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.