Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-24
Suwałki: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych - Miasto Suwałki - O.042.1.3.2011
Numer ogłoszenia: 171892 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Suwałkach , ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych - Miasto Suwałki - O.042.1.3.2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych - Miasto Suwałki. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części lub na całość zamówienia. Oferta na każdą z części musi obejmować całość zamówienia z danej części. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części, których szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ: Część 1- dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w Zespole Szkół nr 8 Szkole Podstawowej nr 2 im. Aleksandry Piłsudskiej w Suwałkach, ul. Kościuszki 126. Część 2 - dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w Szkole Podstawowej nr 4 w Suwałkach, ul. Wojska Polskiego 13. Część 3 - dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w Zespole Szkół nr 9 Szkole Podstawowej nr 5 im. Alfreda Wierusz-Kowalskiego w Suwałkach, ul. Klonowa 51. Część 4 - dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w Szkole Podstawowej nr 6 im. Aleksandry Kujałowicz w Suwałkach, ul. Sejneńska 12. Część 5 - dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w Szkole Podstawowej nr 7 w Suwałkach, ul. Minkiewicza 50. Część 6 - dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w Szkole Podstawowej nr 9 im. Włodzimierza Puchalskiego w Suwałkach, ul. Hamerszmita 11. Część 7 - dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w Zespole Szkół nr 10 Szkole Podstawowej nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach, ul. Antoniewicza 5. Część 8 - dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w Szkole Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach, ul. Szpitalna 66. Część 9 - dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 w Suwałkach, ul. Przytorowa 8. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Dostarczone pomoce dydaktyczne, winny być nowe, wykonane w ramach bezpiecznych technologii. Winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach. Wszystkie urządzenie i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy odstępuje od obowiązku wnisienia przez wykonawców wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, ktorzy spelniają ww. warunek udzialu w postepowaniu. Ocena spełniania przez wykonawców ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych dokumentach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiajacego w niniejszym postępowaniu. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, ktorzy spelniają ww. warunek udzialu w postepowaniu. Ocena spełniania przez wykonawców ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych dokumentach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiajacego w niniejszym postępowaniu. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, ktorzy spelniają ww. warunek udzialu w postepowaniu. Ocena spełniania przez wykonawców ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych dokumentach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiajacego w niniejszym postępowaniu. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, ktorzy spelniają ww. warunek udzialu w postepowaniu. Ocena spełniania przez wykonawców ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych dokumentach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiajacego w niniejszym postępowaniu. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznaczni, iż postawione warunki wykonawca spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, ktorzy spelniają ww. warunek udzialu w postepowaniu. Ocena spełniania przez wykonawców ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych dokumentach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiajacego w niniejszym postępowaniu. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznaczni, iż postawione warunki wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, przedkłada stosowne dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające jego status prawny
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/Przetargi.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Suwałkach
Wydział Oswiaty Wychowania Fizycznego i Sportu
ul. Mickiewicza 1,
16-400 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Suwałkach ul. Mickiewicza 1, pok. nr 5, 16-400 Suwałki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawy artykułów spożywczych sypkich do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Budowa oświetlenia ulicznego w drodze powiatowej nr 1150B oraz drodze gminnej nr 102006B w msc. Płociczno - Tartak
- Ulepszenie leśniczówki Leśnictwa Szypliszki wraz z zagospodarowaniem terenu
- Wymiana utwardzenia terenu na dojazdach do istniejących budynków warsztatowych wraz z wykonaniem instalacji odprowadzenia wód opadowych
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektów "EU-geniusze z Lublina" oraz "Szkolne Supermoce" współfinansowanych z Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w ramach projektu "Rozwój Edukacji włączającej w szkołach podstawowych w Gminie Łęczyce"
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Popowie w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.