eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokolnikiRozbudowa obiektu szpitala-budynku rehabilitacji (modernizacja budynku szpitalnego poprzez jego rozbudowę) w SZOZ w Sokolnikach IV-ostatni etap inwestycji dla Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej dla Dzieci z Chorobami Narządu Ruchu, Dróg Oddechowych i Wad Wymowy w Sokolnikach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-17

Sokolniki: Rozbudowa obiektu szpitala-budynku rehabilitacji (modernizacja budynku szpitalnego poprzez jego rozbudowę) w SZOZ w Sokolnikach IV-ostatni etap inwestycji dla Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej dla Dzieci z Chorobami Narządu Ruchu, Dróg Oddechowych i Wad Wymowy w Sokolnikach.
Numer ogłoszenia: 171900 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej dla Dzieci z Chorobami Narządu Ruchu, Dróg Oddechowych i Wad Wymowy w Sokolnikach , ul. Emilii Sczanieckiej 2/12, 95-039 Sokolniki, woj. łódzkie, tel. 042 7101434, faks 042 7101434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsokolniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa obiektu szpitala-budynku rehabilitacji (modernizacja budynku szpitalnego poprzez jego rozbudowę) w SZOZ w Sokolnikach IV-ostatni etap inwestycji dla Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej dla Dzieci z Chorobami Narządu Ruchu, Dróg Oddechowych i Wad Wymowy w Sokolnikach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i montażem mebli stanowiących wyposażenie obiektu po rozbudowie według poniższego zestawienia. Lp. Opis/wymiary szer. x gł. x wys. Ilość biurko 1200 x 600 x 750 (podstawka pod komputer 300x500x150, półka na klawiaturę 700x400x100). - 1 biurko 1400x700x750 (podstawka pod komputer 300x500x150, półka na klawiaturę 700x400x100). - 1 biurko lekarskie 1200x600x750 dwuszufladowe (podstawka pod komputer 300x500x150, półka na klawiaturę 700x400x100). - 6 dostawka do biurka 1800 x 400 x 750 z szafką 400 - 1 kontener 4-szufladowy 400x500x620 - 2 półki z wieszakami na ubrania (64 podwójne wieszaki) - 1 regał na bieliznę 1500x450x220, 4 półki - 2 regał na bieliznę 1950x550x220, 4 półki - 2 regał na bieliznę 2400x500x220,4 półki 2 stolik 800x800x750 na nogach chromowanych - 2 stolik 1200x800x750 na nogach chromowanych - 3 szafa na leki 600x400x2000, drzwi 2/3 oszklone, 5 półek - 2 szafa na leki z półkami 800x400x2000 drzwi 2/3 oszklone, 5 półek - 2 szafa ubraniowa pacjenta 400x550x2000, 2 półki, drążek - 15 szafa ubraniowa dwukomorowa 600x550x2000 - 5 szafa ubraniowa 800x550x2000, dwudzielna, dwukomorowa - 8 szafa na dokumenty 600x400x2000 - 2 szafa na dokumenty 800x400x2000 - 3 szafa z koszem - brudownikiem 450x550x2000 - 1 szafka przybiurkowa 1000x400x750 z drzwiami przesuwnymi - 1 szafka na obuwie 8-komorowa 1230x400x400 - 3 szafka zlewozmywakowa 600x600x850 z blatem postformingowym - 2 szafka na środki czystości 900x550x2000, z przegrodą, drzwi przesuwne - 2 zabudowa socjalno-zlewozmywakowa z blatem postformingowym (szafka zlewozmywakowa 750, blat 1360, blat pomocniczy 1000x350) - 1 zabudowa zlewozmywakowo-socjalna 1500x600x850 z blatem postformingowym (szafka zlewozmywakowa 800, 700 z drzwiami) - 1 zabudowa zlewozmywakowo-socjalna z blatem postformingowym 1600x600x850 (szafka 900 zlewozmywakowa, 700 drzwi) - 1 zabudowa zlewozmywakowo-socjalna 2560x600x850 z blatem postformingowym (szafka 800 zlew, 800 drzwi, 500 szuflady, 400 drzwi, 800 wisząca z ociekarką, 600 wisząca) - 1 zabudowa zlewozmywakowo-robocza 3000x600x850 z blatem postformingowym (szafka 800 zlew, 600 zlew, 400 drzwi, 400 szuflady - 2 szt.) - 1 Meble wykonane z płyty laminowanej w kolorze calvados o grubości 18 mm. Krawędzie oklejane obrzeżem PCV o grubości 1 mm. Blaty biurek i dostawek 25 mm. Krawędzie oklejone obrzeżem PCV grubości 2 mm. Szafy, szafki i regały wyposażone w nóżki chromowane o wysokości regulowanej. Wszystkie szafy zamykane zamkami z wkładką patentową. Szuflady w biurkach, zabudowach i kontenerach zamykane zamkiem centralnym, prowadnice rolkowe samozamykające. Zawiasy puszkowe samozamykające. Uchwyty meblowe chromowane..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.11.00 - Biurka 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.14.11.00 - Regały 39.14.13.00 - Szafy 39.14.31.23 - Stoliki nocne 39.15.10.00 - Meble różne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda zabezpieczenia oferty kwotą wadium w wysokości 1 000,00 złotych ( Słownie Jeden tysiąc 00/100 złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga od wykonawcy doświadczenia zawodowego rozumianego jako zrealizowanie w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, dostaw ( co najmniej jednej) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsokolniki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej dla Dzieci Chorobami Narządu Ruchu, Dróg Oddechowych i Wad Wymowy w Sokolnikach 95-039 Sokolniki, ul. Emilii Sczanieckiej 2/12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2010 godzina 09:45, miejsce: Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej dla Dzieci Chorobami Narządu Ruchu, Dróg Oddechowych i Wad Wymowy w Sokolnikach 95-039 Sokolniki, ul. Emilii Sczanieckiej 2/12 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.