eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego, serwera oraz oprogramowania na potrzeby Krajowego Funduszu Kapitałowego S.A. Znak nr 11/D-ZP/PNO/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-21

Warszawa: Dostawa i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego, serwera oraz oprogramowania na potrzeby Krajowego Funduszu Kapitałowego S.A. Znak nr 11/D-ZP/PNO/2011
Numer ogłoszenia: 171901 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A. , ul. Krucza 16/22, 00-526 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 578 26 86, faks 0-22 578 26 87.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kfk.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego, serwera oraz oprogramowania na potrzeby Krajowego Funduszu Kapitałowego S.A. Znak nr 11/D-ZP/PNO/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Dostawa wraz montażem (uruchomieniem) i serwisem gwarancyjnym. 1. Szafa Rack 2. UPS (wymagania minimalne): 3. KVM: 4. Maszyna serwerowa z przeznaczeniem na router programowy: 5. Maszyna serwerowa z przeznaczeniem na serwer plików i aplikacji: 6. Maszyna serwerowa z przeznaczeniem na serwer backupów: Część II. Dostawa wraz z serwisem gwarancyjnym. 1. Netbook (2szt.): 2. Laptop (2szt.): 3. Monitor komputerowy (11szt): 4. Komputer stacjonarny (10 szt): 5. Access Point: 6. Napęd optyczny zewnętrzny: 7. Dysk zewnętrzny usb (3szt): 8. Klawiatura komputerowa PS/2 (3 szt.), 9. Mysz komputerowa 3 przyciski PS/2 (2szt.), 10. Mysz komputerowa bezprzewodowa ze stacją dokującą (4 szt.), 11. Czytnik kart (3 szt.): 12. Karta pamięci SDHC 4GB (1szt.) 13. Pendrive 8 GB (5 szt.). 14. Drukarka laserowa monochromatyczna (1szt.) 15. Switch 24 porty gigabitowe (1szt.): 16. Switch 5 portów gigabitowych (1szt.): 17. Pakiet 10 licencji dostępowych w wersji Open CAL do SBS 2003 Standard na użytkownika..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przwiduje udzielenie zamówien uzupelniających do 20% wielkości zamowienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 48.82.00.00-2, 48.90.00.00-7, 30.23.70.00-9, 30.23.13.00-0, 30.23.31.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał: a) w przypadku ubiegania się o Zamówienie w Części I: jedno (1) zamówienie na dostawę i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz serwisem gwarancyjnym, o wartości nie niższej niż 70.000 zł brutto, - załącznik 3 lub 3a b) w przypadku ubiegania o Zamówienie w Części II: jedno (1) zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem i serwisem gwarancyjnym o wartości nie niższej niż 70.000 zł brutto,- załącznik 3 lub 3a 1. Spełnienie warunków opisanych w części III SIWZ należy potwierdzić poprzez złożenie oświadczeń oraz dokumentów, o których mowa w SIWZ. 2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki zostały spełnione.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej Umowy o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach: 1. W przypadku zmiany waluty - zmiany dotyczące waluty, w której dokonywane są rozliczenia. 2. W przypadku zmian ilościowych na poszczególne artykuły w zależności od potrzeb Zamawiającego, bez możliwości zmiany ceny jednostkowej - zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. 3. W przypadku gdy skumulowana wartość wskaźnika CPI (inflacji) przekroczy, lub będzie przekraczała 10% - dopuszczalne są zmiany ceny dostawy, nie większe jednak niż o skumulowane wartości wskaźnika wyliczane na podstawie danych GUS. 4. W przypadku zaistnienia okoliczności, których nie dało się wcześniej przewidzieć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kfk.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krajowy Fundusz kapitałowy S.A. ul. Krucza 16/22 00-526 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Krajowy Fundusz kapitałowy S.A. ul. Krucza 16/22 00-526 Warszawa sala konferencyjna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka dzialanie 3.2 Wpieranie kapitału podwyższonego ryzyka oraz Szwajcarsko Polski Program Współpracy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część - dostawa serwera i uruchomienie wraz serwisem gwarancyjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Dostawa wraz montażem (uruchomieniem) i serwisem gwarancyjnym. 1. Szafa Rack 19: 2. UPS (wymagania minimalne): 3. KVM: 4. Maszyna serwerowa z przeznaczeniem na router programowy: 5. Maszyna serwerowa z przeznaczeniem na serwer plików i aplikacji: 6. Maszyna serwerowa z przeznaczeniem na serwer backupów:.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 48.90.00.00-7, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część - dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klawiatura komputerowa PS/2 (3 szt.), 2. Mysz komputerowa 3 przyciski PS/2 (2szt.), 3. Mysz komputerowa bezprzewodowa ze stacją dokującą (4 szt.), 4. Czytnik kart (3 szt.): 5. Dysk zewnętrzny usb (3szt): 6. Napęd optyczny zewnętrzny: 7. Access Point: 8. Komputer stacjonarny (10 szt): 9. Monitor komputerowy (11szt): 10. Laptop (2szt.): 11. Netbook (2szt.):.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 48.90.00.00-7, 30.23.70.00-9, 30.23.13.00-0, 30.23.31.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.