Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-21
Lubin: Remont kapitalny wnętrza międzyblokowego przy ul.Sokolej w Lubinie
Numer ogłoszenia: 171927 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lubin , ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 7468129, 7468277, faks 076 7468287.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kapitalny wnętrza międzyblokowego przy ul.Sokolej w Lubinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont kapitalny wnętrza międzyblokowego przy ul. Sokolej w Lubinie. 2. Zakres robót obejmuje: a) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego ok. 2 566 m2, b) wykonanie nawierzchni miejsc postojowych z kostki betonowej ok. - 1 800 m2, c) wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej ok. - 1 783 m2,, a) montaż elementów małej architektury (koszy ulicznych - 10 szt, bramy wjazdowej - 1 kpl) e) wykonanie oznakowania, f) wykonanie trawników ok. - 1 186 m2, g) regulacja studzienek telefonicznych - 4 szt. , h) wymiana sieci kanalizacji deszczowej na odcinkach najbardziej uszkodzonych - ok.100 m, i) naprawa sieci kanalizacji deszczowej metoda bezwykopową za pomocą rękawów epoksydowych, j) regulacja studzienek dla zaworów wodociągowych - 16 szt. k) regulacja studzienek dla zaworów gazowych - 10 szt., l) montaż słupów i opraw oświetleniowych, m) sadzenie zieleni - drzew w ilości 20 szt.,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie remont kapitalny wnętrza międzyblokowego przy ul. Sokolej w Lubinie - wielkość - nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium - 30 000,00 zł /słownie:trzydzieści tysięcy złotych/
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc od dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, co najmniej 3 zadań w zakresie budowy, przebudowy lub remontów dróg lub ulic oraz 1 zadania w zakresie budowy sieci kanalizacji deszczowej o średnicy co najmniej 300 mm i długości 100 mb.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli dysponuje osobą /osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: a/ budowy dróg, oraz b/ budowy sieci, instalacji sanitarnych, oraz c/ budowy sieci, instalacji elektrycznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania umowy, w sytuacji gdy jej realizacja nie będzie możliwa, przez m.in.: a/ niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót np. intensywne opady uniemożliwiajace prowadzenie robót, b/ wystąpienie kolizji z istniejacym uzbrojeniem terenu, c/ w przypadku zmiany danych stron umowy lub przekształceń podmiotu / stron umowy d/ w przypadku zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na roboty objęte umową; e/ konieczność wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej lub wykonania dodatkowego projektu,dodatowych badań technicznych f/ ponadprzecietnego czasu trwania procedur administracyjnych majacych wpływ na termin wykonania zadania, g/ ewentualne wystapienie zamówień dodatkowych, Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul.Kilińskiego 10, pokój Nr 106.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski, ul.Kilińskiego 10, pokój Nr 106.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Rewitalizacja Rynku w Lubinie - odtworzenie historycznego traktatu staromiejskiego - rewitalizacja infrastruktury miejskiej.
- Opr.dok.proj.dla zad.-Rozbud. ul. Małomickiej w Lubinie na odc.od ul. Zielonogórskiej do skrz.z ul. Kusocińskiego z przeb. wlotu do dr.woj. nr 333 z inf. tow., w tym bud. sieci wod. i sieci kan. san.
- Kwiatowa aranżacja miasta oraz nasadzenia roślin wspierających bioróżnorodność miejską.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1234D w miejscowości Gorzyca w zakresie budowy peronu autobusowego.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi wewnętrznej biegnącej śladem działki nr 375 ul. Tulipanowej w Oborze.
- Opr. dok.proj.dla zad.-Budowa dr.gminnej od skrzyż.z ul.Małomicką do skrzyż.z dr.kraj.nr 36 przez skrzyż.z dr.powiat.nr 1231D ul.Księginicka w Lubinie z infr.tow.,w tym bud.sieci wod.i sieci kan.san.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulicy Piaskowej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z budową odwodnienia, budową kanału technologicznego i przebudową kolizji z infrastrukturą oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.
- Wykonanie naprawy nawierzchni drogowej na ul. Strzemieszyckiej w Dąbrowie Górniczej
- Remonty dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
- Przebudowa ulicy Sportowej w Skępem
- Przebudowa ul. Szpitalnej w Łasku
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.