eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzepinBudowa kompleksu sportowego w ramach programu pn. Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Wojska Polskiego w Rzepinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Rzepin: Budowa kompleksu sportowego w ramach programu pn. Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Wojska Polskiego w Rzepinie
Numer ogłoszenia: 171932 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , Plac Ratuszowy 1, 69-110 Rzepin, woj. lubuskie, tel. 095 7596292 w. 36, faks 095 7596478.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzepin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowego w ramach programu pn. Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Wojska Polskiego w Rzepinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: I. Stan projektowany 1. W ramach planowanej inwestycji przewiduje się budowę kompleksu boisk sportowych programu Moje boisko - Orlik 2012, w skład którego wchodzą: - boisko do gry w piłkę nożną o nawierzchni z trawy syntetycznej - boisko wielofunkcyjne z polami do gry w piłkę ręczną, koszykową i siatkową oraz tenisa o nawierzchni poliuretanowej typu EPDM - ogrodzenie kompleksu boisk o wysokości 4 m z bramą technologiczną i bramkami wejściowymi oraz piłkochwytami o wysokości 6m - oświetlenie nocne boisk na masztach oświetleniowych o wysokości 12m - odwodnienie z rur drenarskich w otulinie polipropylenowej 2. Dojście oraz dojazd do projektowanego kompleksu boisk odbywać się będzie z ulicy Lipowej poprzez teren Szkoły Podstawowej II. Zestawienie powierzchni Powierzchnia poszczególnych elementów zagospodarowania działki: - boisko do gry w piłkę nożną - 1 860 m2 - boisko wielofunkcyjne - 1 500 m2 - bieżnia czterotorowa - 1 306 m2 - rozbieg i skocznia w dal - 34,1 m2 - ciągi komunikacyjne i piesze - 658 m2 - parking przy boisku - 578 m2 III. Elementy zewnętrzne Z elementów zewnętrznych projektuje się ogrodzenie o wysokości 4,0m i piłkochwyty w wysokości 6,0m. CZĘŚĆ BUDOWLANA 1. Boisko wielofunkcyjne Typ nawierzchni Nawierzchnie typu EPDM - gładkie, przepuszczalne dla wody, wykonane dwuwarstwowo. Dolna warstwa z granulatu SBR min. 7mm. Górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7mm. Nawierzchnie tego typu należy wykonywać na 35 mm podbudowie elastycznej typu ET. Nawierzchnię typu EPDM należy wykończyć obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na ławie betonowej, wykonanymi zgodnie z rysunkami wykonawczymi. Przewiduje się 0,5% spadek poprzeczny nawierzchni. Podłoże, na którym ma być układana nawierzchnia powinno być przygotowane zgodnie z instrukcją jej producenta i powinno być suche, równe, pozbawione zanieczyszczeń, mocne i stabilne. Odchyłki mierzone na łacie 2m nie powinny przekraczać 2mm. Nawierzchnia syntetyczna odwzorowuje powierzchnie podbudowy. Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni: - badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport - karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta - atest PZH dla oferowanej nawierzchni - autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. 1.3. Osprzęt sportowy - cztery stojaki do koszykówki jednosłupowe - dwa zestawy do siatkówki z rur aluminiowych, posiadające regulację wysokości zawieszenia siatki - słupki do siatkówki (rozstaw słupków należy wykonać jak dla słupków do tenisa ziemnego) - dwa zestawy do tenisa ziemnego z rur aluminiowych - dwie bramki do piłki ręcznej 2. Boisko do piłki nożnej 2.1. Typ nawierzchni Wysokość włókna min. 60mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) - Typ włókna: monofil - skład chemiczny włókna: polietylen - ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, - gęstość trawy: min. 97.000 włokien/m2 Nawierzchnię z trawy syntetycznej należy wykończyć obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na ławie betonowej. Kolorystykę nawierzchni należy wykonać zgodnie z projektem. Linie w kolorze białym. Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni: - Badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1:2008 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta - Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez producenta - Atest PZH dla oferowanej nawierzchni - Autoryzacja producenta trawy syntetycznej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. 2.2. Osprzęt sportowy - bramki do piłki nożnej 3. Bieżnia czterotorowa 3.1. Typ nawierzchni Nawierzchnie typu EPDM - gładkie, przepuszczalne dla wody, wykonane dwuwarstwowo. Dolna warstwa z granulatu SBR min. 7mm. Górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7mm. Nawierzchnie tego typu należy wykonywać na 35 mm podbudowie elastycznej typu ET. Nawierzchnię typu EPDM należy wykończyć obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na ławie betonowej, wykonanymi zgodnie z rysunkami wykonawczymi. Przewiduje się 0,5% spadek poprzeczny nawierzchni. Podłoże, na którym ma być układana nawierzchnia powinno być przygotowane zgodnie z instrukcją jej producenta i powinno być suche, równe, pozbawione zanieczyszczeń, mocne i stabilne. Odchyłki mierzone na łacie 2m nie powinny przekraczać 2mm. Nawierzchnia syntetyczna odwzorowuje powierzchnie podbudowy. Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni: - badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport - karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta - atest PZH dla oferowanej nawierzchni - autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. 4. Rozbieg i skocznia w dal. 4.1 Typ nawierzchni Nawierzchnie typu EPDM - gładkie, przepuszczalne dla wody, wykonane dwuwarstwowo. Dolna warstwa z granulatu SBR min. 7mm. Górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7mm. Nawierzchnie tego typu należy wykonywać na 35 mm podbudowie elastycznej typu ET. Nawierzchnię typu EPDM należy wykończyć obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na ławie betonowej, wykonanymi zgodnie z rysunkami wykonawczymi. Przewiduje się 0,5% spadek poprzeczny nawierzchni. Podłoże, na którym ma być układana nawierzchnia powinno być przygotowane zgodnie z instrukcją jej producenta i powinno być suche, równe, pozbawione zanieczyszczeń, mocne i stabilne. Odchyłki mierzone na łacie 2m nie powinny przekraczać 2mm. Nawierzchnia syntetyczna odwzorowuje powierzchnie podbudowy. Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni: - badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport - karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta - atest PZH dla oferowanej nawierzchni - autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. 4.2. Okładzina skoczni - Drewno , deska impregnowana 6 x 25 cm 5. Ciągi komunikacyjne piesze Chodniki z kostki betonowej typ POLBRUK grubości 60 mm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 50 mm 6. Parking przy boisku piłkarskim Parking z kostki typ POLBRUK grubości 80 mm. na podsypce cementowo-piaskowej 7. Ogrodzenie kompleksu sportowego Zaprojektowano ogrodzenie, panelowe systemowe boisk sportowych, o wysokości 4m. Umiejscowiono w nim dwie bramy technologiczne wjazdowe i dwie furtki wejściowe . Piłkochwyty - słupki piłkochwytów z rur stalowych O 100mm, natomiast stężenia z rur stalowych O 42mm. Wszystkie rury powinny być ocynkowane i malowane proszkowo. 8. Fundamenty Wszelkie fundamenty urządzeń sportowych należy wykonać jako bloki betonowe z betonu B20. Ławy pod obrzeża należy wykonać z betonu B15 - kruszywo, stanowiące podbudowę boisk zagęścić do Is=1,0.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), zgodnie z art. 45 ustawy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu ; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego Nr : BS Rzepin 28 8371 0009 0001 8119 2000 0010 z dopiskiem Wadium - Budowa kompleksu sportowego Orlik 2012. WAŻNE !! Wadium w pieniądzu wnosi się przed terminem składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione w terminie jeżeli do wyznaczonej godziny i daty składania ofert kwota wadium znajduje się na koncie zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli : 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia , a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy : 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania ; 3) którego oferta została odrzucona. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zdeponowane u Zamawiającego wadium wniesione w formie innej niż przelew gotówkowy, po zakończonej procedurze przetargowej zakończonej podpisaniem umowy, Wykonawcy winni odebrać w Referacie Finansowym Urzędu Miejskiego w Rzepinie , pok. Nr 21 (kasa Urzędu) osobiście. Uwaga! Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca ,którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy ; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć niżej wymienione dokumenty): - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wymagane jest, aby kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Należy dołączyć do oferty. Wykonawca, który wykaże osoby, którymi będzie dysponował ma obowiązek przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. - wykazu wykonanych robót oraz dokumentów potwierdzających, że oferent lub oferenci ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zrealizowali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zadania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych w tym co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, lub protokoły odbioru). Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku wykazania się Wykonawcy realizacją robót o co najmniej następującej wartości: w zakresie roboty polegającej na budowie boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej nie mniej niż 500.000,00 zł brutto, w zakresie roboty polegające na budowie boiska z nawierzchnią poliuretanową nie mniej niż 300.000,00 zł brutto - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ich potencjał ekonomiczno - finansowy będzie oceniany łącznie. - polisy lub umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia co najmniej 500.000,00 PLN (pięćset tysięcy złotych) i ważną co najmniej do dnia upłynięcia terminu związania ofertą. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę - wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 26 ust. 1, w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć niżej wymienione dokumenty): - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wymagane jest, aby kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Należy dołączyć do oferty Wykonawca, który wykaże osoby, którymi będzie dysponował ma obowiązek przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. - wykazu wykonanych robót oraz dokumentów potwierdzających, że oferent lub oferenci ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zrealizowali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zadania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych w tym co najmniej jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, lub protokoły odbioru). Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku wykazania się Wykonawcy realizacją robót o co najmniej następującej wartości: w zakresie roboty polegającej na budowie boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej nie mniej niż 500.000,00 zł brutto, w zakresie roboty polegające na budowie boiska z nawierzchnią poliuretanową nie mniej niż 300.000,00 zł brutto - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ich potencjał ekonomiczno - finansowy będzie oceniany łącznie. - polisy lub umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia co najmniej 500.000,00 PLN (pięćset tysięcy złotych) i ważną co najmniej do dnia upłynięcia terminu związania ofertą. Wartość przedmiotu umowy należy określić na podstawie formularza ofertowego- według wzoru stanowiącego załącznik nr 1do SIWZ, Inne dokumenty: 1. Oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć stosowne oświadczenie. 3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza - ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, które w szczególności powinno: - jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi, - precyzować zakres umocowania, - wskazywać pełnomocnika, - wyliczać wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, - być podpisane przez każdego wykonawcę. 4. Stosowne pełnomocnictwo, które należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, do podpisania oferty w sytuacji, w której uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu w rejestrze lub ewidencji. 1. Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni poliurytanowej: - badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport - karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta - atest PZH dla oferowanej nawierzchni - autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. 2. Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: - Badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1:2008 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta - Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez producenta - Atest PZH dla oferowanej nawierzchni - Autoryzacja producenta trawy syntetycznej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzepin.pl/ BIP/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rzepinie Plac Ratuszowy 1 , 69-110 Rzepin , pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Rzepinie Plac Ratuszowy 1 , 69-110 Rzepin , pok nr 14 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.