eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceModernizacja boisk szkolnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-24

Gliwice: Modernizacja boisk szkolnych
Numer ogłoszenia: 171946 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121972 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 20 im. Powstańców Śląskich, ul. Jana Śliwki 8, 44-102 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 270 57 07, faks 32 270 57 07.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja boisk szkolnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją istniejących obiektów sportowych i zagospodarowania terenu. W wyniku realizacji zadania zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania o wysokiej jakości robót i wysokiej jakości zastosowanych materiałów. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: -wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia -dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia -przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami -pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp. -złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu -sprzeda drewno użytkowe pozyskane z wycinki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu -opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia -przekaże: projekt powykonawczy (część opisowa, część rysunkowa), kosztorys powykonawczy, wszelkie atesty na materiały i urządzenia (2 egzemplarze w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna edytowalna i w plikach Adobe Reader), -przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót - wersja elektroniczna, -wykona ogrodzenie tymczasowe terenu robót -zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym -pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, na podstawie zamontowanych na swój koszt urządzeń pomiarowych -wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, z podaniem numeru KERG oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500 -uzyska, w imieniu zamawiającego pozwolenie na użytkowanie w umownym terminie zakończenia przedmiotu umowy, jeśli jest wymagane -uzyska zgodę właściciela sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu (najemcy) na wejście oraz uzgodni z nim przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z tych obiektów, a także ewentualną rekompensatę z tego tytułu. -będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym i na swój koszt. Krótki opis przedmiotu zamówienia Na terenie szkolnym, u podnóża skarpy za salą gimnastyczna istnieje jedno, aktualnie użytkowane boisko, wielofunkcyjne o nawierzchni asfaltowej. Nawierzchnia boiska jest nierówna. Na tym terenie są pozostałości (fundamenty) po urządzeniach do ćwiczeń. Pozostałe istniejące obiekty sportowe, aktualnie nie użytkowane ze względu na stan techniczny: bieżnia, boisko do piłki siatkowej, skocznia w dal. Zamówienie obejmuje wykonanie obiektów sportowych jak również zagospodarowania terenu. Planuje się wykonanie następujących obiektów sportowych: a) boisko wielofunkcyjne: Projektuje się boisko wielofunkcyjne o wymiarach 36,00 x 23,00 m zwierające: -pomniejszone pole do piłki nożnej młodzieżowej o wymiarach 32,00 x 20,00 m, -pole do siatkówki o wymiarach 9,00 x 18,00 m, -pomniejszone 2 pola do koszykówki o wymiarach 21,00 x 14,10 m każde. Na dłuższych bokach boiska wielofunkcyjnego projektuje się po 2 maszty do rzutu do kosza (łącznie 4 maszty), natomiast na krótszych bokach projektuje się bramki do piłki nożnej młodzieżowej. Centralnie będą zamontowane zamykane tuleje do słupków do siatkówki. Nawierzchnia dwuwarstwowa poliuretanowo-gumowa: -warstwa dolna: bezspoinowa warstwa elastyczna, przepuszczalna dla wody, układana maszynowo za pomocą tzw. układarki - gr. ok. 11mm, -warstwa górna użytkowa: wykonywana metoda wysokociśnieniowego natrysku gr. ok. 2mm - kolory wg rzutu boisk: czerwony i niebieski. Dla gry do piłki nożnej młodzieżowej wyznaczone zostaną linie szerokości 10 cm w kolorze białym. pozostałe linie szer. 5 cm w kolorze zielonym (siatkówka) i żółtym (koszykówka). Należy zamontować na stałe bramki do piłki nożnej młodzieżowej bez możliwości demontażu. Bramki wyposażone w siatki profesjonalne całosezonowe. Należy zastosować bramki do piłki nożnej młodzieżowej o wymiarach 5,0 m miedzy słupkami i wysokości 2,0 m (łącznie 2 sztuki). Słupki i poprzeczkę stanowi rama z profilu aluminiowego zamkniętego. Należy osadzić (wg wytycznych producenta) typowe tuleje lub fundamenty do typowych masztów z możliwością zamontowania tablic z koszami (łącznie 4 sztuki). Maszt typowy jednosłupowy powinien mieć wysięg ramienia na min. 160 cm. Tablice należy montować do wzmocnionych blach znajdujących się na końcach masztów typowych wg wytycznych producenta stosując atestowane śruby. Należy zastosować tablice o wymiarach 120 x 90 cm. Do tablic należy zamontować (wg wytycznych producenta) obręcz uchylną wyposażoną w uchwyty do siatki łańcuchowej. Należy zamontować tuleje (wg wytycznych producenta) do słupków regulowanych do siatkówki i tenisa z możliwością zaślepienia deklami po ich zdjęciu celem zabezpieczenia. Tuleje powinny być wyposażone w sączki odprowadzające wodę deszczową w podsypkę piaskową. Należy zastosować aluminiowy słupek środkowy do siatkówki (łącznie 2 sztuki. Standardowo są one w kształcie owalnym z zaczepami lub śrubowymi naciągami do siatki. Projektowane słupki musza posiadać możliwość regulacji wysokości siatki tak by boiska można było wykorzystać również do gry w badmintona i tenisa. Siatka profesjonalna całosezonowa. Wyposażenie sportowe należy montować, konserwować i zabezpieczać wg wytycznych producenta. Wyposażenie sportowe musi posiadać stosowne atesty oraz być odporne na wandalizm oraz odporne na korozję. Boisko otoczone piłkochwytami zgodnie z dokumentacją projektową. b) boisko do hokeja na trawie: Projektuje się boisko do gry w hokeja na trawie o wymiarach zewnętrznych 40,00 x20,00 m. Boisko powinno być otoczone bandami wys. 50 cm z zaokrąglonymi narożnikami. Ze względu na projektowane piłkochwyty wokół boiska, wzdłuż 3 boków będą one wykorzystane jako bandy, natomiast projektuje się dodatkowo zaokrąglone demontowalne bandy wys. 50 cm w 4 narożnikach oraz demontowalną bandę na zakończeniu boiska na pograniczu z chodnikiem (za bramką po stronie zachodniej). Dla umożliwienia montażu i demontażu band projektuje się montaż tulei w odstępie co 1,6 m celem włożenia słupków band. Tuleje powinny być wyposażone w sączki odprowadzające wodę deszczową w podsypkę piaskową oraz w dekle zabezpieczające tuleje po wyjęciu słupka. Należy zamontować na stałe 2 bramki o wymiarach 60 x 90 cm, bez możliwości demontażu. Bramki wyposażone w siatki profesjonalne całosezonowe. Nawierzchnia z trawy syntetycznej wysokość całkowita 17 mm w kolorze zielonym - według opisów, z wklejonymi liniami i zasypką z piasku kwarcowego Należy wyznaczyć linie gr. 5 cm w kolorze białym. Wyposażenie sportowe należy montować, konserwować i zabezpieczać wg wytycznych producenta. Wyposażenie sportowe musi posiadać stosowne atesty oraz być odporne na wandalizm oraz odporne na korozję. Boisko otoczone piłkochwytami zgodnie z dokumentacją projektową. c) bieżnia ze zeskocznią do skoku w dal: Projektuje się 2 torową bieżnię przeznaczoną do biegów na 60 m. Ogólna długość bieżni wynosi 69,75 m (z czego 1,75 m należy wykorzystać na strefę startu i 8,0 m na strefę wyhamowania). Szerokość bieżni wynosi 2,49 m. Ze względu na brak miejsca i skróconą strefę wyhamowania na końcu bieżni projektuje się zeskocznię do skoku w dal stanowiącą dodatkowy odcinek wyhamowania. Koniec bieżni będzie wykorzystany również jako rozbieg do skoku w dal i do trójskoku. Na torze prawym należy zamontować deskę do skoku w dal (w odległości 1,0 m od zeskoczni), natomiast na torze lewym do trójskoku. Zeskocznia (piaskownica) ma wymiary 8,00 x 3,79 m wydzielona gumowym obrzeżem na ławie lub innym systemowym rozwiązaniem. Zeskocznię wypełnić miękkim wilgotnym piaskiem tak, by górna powierzchnia była na tym samym poziomie co belka do odbicia. Dla zabezpieczenia przed obtarciami należy zastosować piasek drobnoziarnisty (nie ostry). Nawierzchnia dwuwarstwowa poliuretanowo-gumowa, do użytkowania w butach z kolcami: -warstwa dolna: bezspoinowa warstwa elastyczna, przepuszczalna dla wody, układana maszynowo za pomocą tzw. układarki - gr. ok. 11mm, -warstwa górna użytkowa: wykonywana metoda wysokociśnieniowego natrysku gr. ok. 2mm - kolor czerwony. Wyposażenie sportowe należy montować, konserwować i zabezpieczać wg wytycznych producenta. Wyposażenie sportowe musi posiadać stosowne atesty oraz być odporne na wandalizm oraz odporne na korozję. W ramach zagospodarowania terenu planuje się wykonać (między innymi): -oświetlenie boisk wraz z monitoringiem wizyjnym (planuje się oświetlenie na 4 słupach oraz zamontowanie 3 kamer monitoringu wizyjnego) -odwodnienie boisk i nawierzchni utwardzonych -pochylnię dla osób niepełnosprawnych, -schody terenowe, -zabezpieczenie skarpy przy boisku -nawierzchnie utwardzone wraz z pracami towarzyszącymi np.: izolacja fundamentów sali gimnastycznej, uziom otokowy, wymiana rur deszczowych, tymczasowe ogrodzenie -ogrodzenie wraz z barami i furtkami -zazielenienie (trawa z rolki) -elementy małej architektury: kosze, ławki Zakres prac związanych z wykonaniem nawierzchni utwardzonych oraz zazieleniania objęty niniejszym zamówieniem pokazano na rysunku (załącznik nr 6.5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: -dokumentacja projektowa - załącznik nr 6.1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - załącznik nr 6.2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) -przedmiary robót - załącznik nr 6.3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia -zgłoszenie nr 42/2012 z dnia 16.02.2012r.- załącznik nr 6.4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia -zakres wykonania nawierzchni utwardzonych i zazieleniania - załącznik nr 6.5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 5 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. Uwaga: Wersja (papierowa) dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip w dziale Ogłoszenia i komunikaty/Zamówienia publiczne jednostek miejskich, służb, inspekcji i straży..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BELLSPORT Grzegorz Leszczyński, Hutnicza 4, 41-923 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1032798,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1273841,54

  • Oferta z najniższą ceną: 1273841,54 / Oferta z najwyższą ceną: 1582413,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.