eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinZadanie nr 1 - Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Smorawińskiego w Lublinie, na odcinku od rejonu skrzyżowania z al. Kompozytorów Polskich do zakresu objętego remontem wiaduktów w ciągu ulicy oraz zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącego chodnika po stronie południowej al. Smorawińskiego, na odcinku od zakresu objętego remontem wiaduktów do rejonu skrzyżowania z ul. Szeligowskiego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, Zadanie nr 2 - Remont dwóch wiaduktów południowego i północnego w ciągu drogi krajowej nr 19, ul. Smorawińskiego w Lublinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-28

Lublin: Zadanie nr 1 - Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Smorawińskiego w Lublinie, na odcinku od rejonu skrzyżowania z al. Kompozytorów Polskich do zakresu objętego remontem wiaduktów w ciągu ulicy oraz zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącego chodnika po stronie południowej al. Smorawińskiego, na odcinku od zakresu objętego remontem wiaduktów do rejonu skrzyżowania z ul. Szeligowskiego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, Zadanie nr 2 - Remont dwóch wiaduktów południowego i północnego w ciągu drogi krajowej nr 19, ul. Smorawińskiego w Lublinie
Numer ogłoszenia: 171947 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151647 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 - Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Smorawińskiego w Lublinie, na odcinku od rejonu skrzyżowania z al. Kompozytorów Polskich do zakresu objętego remontem wiaduktów w ciągu ulicy oraz zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącego chodnika po stronie południowej al. Smorawińskiego, na odcinku od zakresu objętego remontem wiaduktów do rejonu skrzyżowania z ul. Szeligowskiego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, Zadanie nr 2 - Remont dwóch wiaduktów południowego i północnego w ciągu drogi krajowej nr 19, ul. Smorawińskiego w Lublinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1.Zadanie nr 1 - Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Smorawińskiego w Lublinie, na odcinku od rejonu skrzyżowania z al. Kompozytorów Polskich do zakresu objętego remontem wiaduktów w ciągu ulicy oraz zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącego chodnika po stronie południowej al. Smorawińskiego, na odcinku od zakresu objętego remontem wiaduktów do rejonu skrzyżowania z ul. Szeligowskiego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego: 1.1. Sporządzenie dokumentacji: - Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej: mapa sytuacyjno-wysokościowa dla celów projektowych w skali 1:500 - 2 egz. - Sporządzenie projektów budowlano - wykonawczych branży: drogowej, sanitarnej (przebudowy, rozbudowy lub ewentualnego remontu kanalizacji deszczowej) - po 8egz. - Sporządzenie projektów budowlano - wykonawczych branżowych usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą (m. in. siecią wodociągową, kanalizacyjną, teletechniczną, energetyczną) - po 8 egz., - Wykonanie projektu branży zieleń - sporządzenie inwentaryzacji drzew i krzewów (w przypadku kolizji z przebudową ulicy) wraz z przygotowaniem materiałów dla uzyskania decyzji zezwalającej na wycinkę - 5 egz., - Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno- użytkowym, - Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 5 egz., - Wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu obejmującej zakres zgodny z PFU oraz ujęcie oznakowania przeprowadzenia ruchu rowerowego przez remontowany wiadukt północny - 5 egz., - Wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu - 5 egz., - Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż - po 5 egz., - Pozyskanie we własnym zakresie wszelkich wymaganych opinii, decyzji, uzgodnień dokumentacji, koniecznych do zgłoszenia lub pozwolenia na przebudowę, - Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formatach: *.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD. Dokumentacja w formacje *.pdf powinna być przekazana jako jeden plik dla każdej branży (w przypadku gdy rozmiar pliku przekracza 50 MB należy plik podzielić na części) ponadto dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zawierać zachowaną kolejność stron oraz niezbędne opinie uzgodnienia. Przedmiary należy przedłożyć w formie pozwalającej na otwarcie pliku w programie NORMA (format *ath). 1.2.Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym. 1.3.Pełnienie nadzoru autorskiego: - Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), - Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, - Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, - Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, - Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, - Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, - Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na terenie budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 1.4.Wykonanie robót budowlanych objętych PFU na podstawie opracowanej i uzgodnionej w/w dokumentacji projektowej, - opracowanie harmonogramu realizacji prac na zadanie 1, - opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia planu zagospodarowania terenu dla potrzeb realizacji robót budowlanych - wykonanie robót budowlanych i oznakowania drogowego na podstawie powyższych projektów, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę, - przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót, - odtworzenie trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych, - uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót, - prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót, - sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD i dostarczenie na nośniku CD oraz w formie papierowej, - przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB; wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru, - przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację po wykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. - przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi. 2.Zadanie nr 2 - Remont dwóch wiaduktów południowego i północnego w ciągu drogi krajowej nr 19, ul. Smorawińskiego w Lublinie. 2.1.Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę ProtechniCon Konstrukcje Inżynierskie Maciej Żuchowicz - Kraków, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę. A. Branża mostowa - wiadukt południowy (km 1+972,72) i wiadukt północny (km 2+001,54): obetonowanie podpór (filary i przyczółki); odtworzenie podpór pośrednich; odtworzenie ścianki zaplecznej oraz ław podłożyskowych podpór skrajnych; odtworzenie płyty pomostu; remont belek zaprawami naprawczymi i powłokami akrylowymi; wzmocnienie belek matami z włókien węglowych; montaż balustrady; odtworzenie kap chodnikowych z deskami gzymsowymi; odtworzenie izolacji i nawierzchni asfaltowej na całym obiekcie mostowym; wykonanie odwodnienia obiektu; wykonanie dylatacji modułowych; naprawa i zabezpieczenie wszystkich powierzchni betonowych obiektu; odtworzenie płyt przejściowych; montaż łożysk; remont nawierzchni oraz wykonanie barier na dojazdach; wykonanie szczelnego zabezpieczenia przeciwwodnego w miejscach szczelin dylatacyjnych pomiędzy murami oporowymi; reprofilacja skarp oraz wykonanie umocnień w miejscach zakończeń ścieków skarpowych oraz wylotu drenaży poprzecznych pod płytami przejściowymi; wymiana krawężników na obiekcie oraz odcinku korekty niwelety; odtworzenie schodów skarpowych wraz z balustradami.: B. Branża drogowa: wykonanie dróg dojazdowych, chodników i ścieżki rowerowej do wiaduktu. C. Branża elektryczna: zabezpieczenie kabli oświetleniowych oraz remont czterech istniejących słupów oświetleniowych znajdujących się na wiadukcie. D. Branża sanitarna: wykonanie odwodnienia obiektu mostowego. 2.2.Wykonanie projektowanego oznakowania. 1.2.3.Uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót. 2.4.Opracowanie harmonogramu realizacji prac na zadanie 2, 2.5.Wykonanie niezbędnych prób i badań: - pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru; - prowadzenie dziennika budowy i wykonywania obmiarów ilości zrealizowanych robót. 2.6.Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokóły robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w formie gis/cad i wersji papierowej (3 egz.) dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 2.7.Przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.20 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mota-Engil Central Europe S. A.,, ul. Wadowicka 8W, 30-145 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10381324,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9936634,96

  • Oferta z najniższą ceną: 9936634,96 / Oferta z najwyższą ceną: 17240798,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.