Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-08
Warszawa: Przebudowa siedziby Komendy Rejonowej Policji Warszawa II, przy ul. Malczewskiego 3/5/7
Numer ogłoszenia: 171957 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komendant Stołeczny Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa siedziby Komendy Rejonowej Policji Warszawa II, przy ul. Malczewskiego 3/5/7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa siedziby Komendy Rejonowej Policji Warszawa II, przy ul. Malczewskiego 3/5/7. Budynek z ok. 1955r. w zabudowie półzwartej przy zbiegu ulic Malczewskiego i Tynieckiej i znajduje się na terenie zespołu budowlanego i urbanistycznego Rejonu Starego Mokotowa, który został ujęty w gminnej ewidencji zabytków. Budynek posiada 5 kondygnacji naziemnych - 4 piętra i poddasze użytkowe i dwie klatki schodowe. Budynek jest w całości podpiwniczony - piwnice są użytkowane jako magazyny, archiwa i pomieszczenia nieużytkowe (siłownia, strzelnica). Konstrukcja budynku - murowana tradycyjna, więźba dachowa prefabrykowana, pokrycie dachowe z papy. Ściany wykonane z cegły pełnej, tradycyjnej, stropy prefabrykowane DMS, schody wylewane, żelbetowe, obłożone lastriko. Budynek wyposażony jest w instalacje: wodno - kanalizacyjną, telefoniczną, elektryczną, wentylację grawitacyjną (nie we wszystkich pomieszczeniach) i centralnego ogrzewania z węzła cieplnego. Budynek o kubaturze 13 722,00 m3, powierzchni użytkowej 3 941,00 m2, powierzchni zabudowy 867,41m2 wysokości ponad przylegający teren 16,99 m. Zakres robót obejmuje między innymi:demontaż stolarki drzwiowej i okiennej, demontaż armatury łazienkowej;lokalne wyburzenia ścian wewnętrznych, lokalne skucie tynków i posadzek, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z poszerzeniem wewnętrznych otworów drzwiowych, wymiana pokrycia dachowego, wykonanie nowych ścian działowych, wykonanie nowych tynków, gładzi gipsowych, okładzin ceramicznych, przebudowę sanitariatów; przebudowa i budowa wentylacji grawitacyjnej oraz instalacja klimatyzacji w Sali odpraw, serwerowi, pokoju dyżurnego i w niektórych pomieszczeniach biurowych,wymiana i budowa nowych instalacji teletechnicznych,wymianę instalacji elektrycznej, hydrantowej, wod. - kan., modernizację C.O.;wymiana pompy cyrkulacyjnej i zasobnika w węźle cieplnym, dostosowanie budynku do warunków pożarowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 385.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia wadialnego o wartości 200 000,00 PLN.
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać doświadczenie w wykonaniu min. 2 robót budowlanych budowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy lub remontu obejmującego swym zakresem łącznie branże: konstrukcyjno - budowlaną, sanitarną, elektryczną i teletechniczną w budynku/ach użyteczności publicznej, zgodnie z definicją zawartą w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 Nr 75 poz. 690 z późn. zm.) każda o wartości nie mniejszej niż 6 000 000,00 zł brutto (słownie brutto: sześć milionów złotych) w okresie, o którym mowa w sekcji III.4.1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami: 1. konstrukcyjno-budowlanej, 2. instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,4. telekomunikacyjnej, - wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz.1409) oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy lub odpowiadające im równoważne uprawnienia dla danych specjalności wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający uzna za spełnienie warunku w przypadku wskazania dwóch osób spełniających łącznie uprawnienia budowlane bez ograniczeń w danej specjalności.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą pozostawać w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia, tj. posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 3 500 000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów/urządzeń opisanych w dokumentacji PB-W, stanowiącej załącznik nr 1, a w przypadku zaoferowania równoważnych materiałów/ urządzeń Wykonawca sporządzi wykaz urządzeń/materiałów równoważnych, ze wskazaniem typu lub nazwy handlowej i producenta materiałów/urządzeń oraz parametrów technicznych. W przypadku zaoferowania urządzeń i materiałów równoważnych, Wykonawca poza wypełnieniem ww. wykazu zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające parametry techniczne (np. karty katalogowe, DTR-ki) a także zobowiązanie do opracowania zamiennej dokumentacji projektowej wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami międzybranżowymi i rzeczoznawców oraz zobowiązanie do uzyskania zgody projektanta na dokonanie zmian (gdy jest to wymagane).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w sekcji III.3.2. może polegać na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: a) w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące wykorzystania zasobów innego podmiotu, a także zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w sekcji III.3.4. i w sekcji III.3.5. może polegać na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.uzp.gov.pl.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmian w treści umowy w przypadku jeżeli nastąpi:a.zmiana technologii wykonania robót lub urządzeń i materiałów użytych do ich wykonania, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia ryczałtowego, o którym mowa w SIWZ Rozdz. XIX § 1 ust.6,b.zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa,c.zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2.Zamawiający przewiduje możliwość (po wcześniejszej akceptacji) wydłużenia terminu wykonania umowy wskazanego w § 1 ust. 5 w przypadku:a.wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: przedłużenia się procedury przetargowej, nieterminowego przekazania terenu robót, b.istotnych zmian w dokumentacji projektowej,c.konieczności zlecenia robót zamiennych,d.konieczności udzielenia zamówień dodatkowych, e.wydania w trakcie realizacji inwestycji przez organy administracji decyzji lub zaleceń,f.wystąpienia przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej, klęski żywiołowej), g.konieczności wprowadzenia innych zmian do przedmiotu zamówienia, jeżeli z obiektywnych okoliczności nie można ich było przewidzieć na etapie przed zawarciem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://przetargi.policja.waw.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa - Punkt Obsługi Interesanta, który czynny jest w godz. 7.00. - 17.00. od poniedziałku do piątku.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej - Bank Krwi.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 555 na terenie m. Siecień, gm. Brudzeń Duży, powiat płocki - nr postępowania 282/24
- RZP-52/IM/2024 Świadczenie usług serwisowych nad systemami AMMS Plus i Infomedica Plus firmy Asseco
- Świadczenie usługi wynajmu samochodu wraz z kierowcą do transportu krwi i jej składników dla Zespołu Medycznego w Warszawie.
- Zakup i sukcesywna dostawa wyposażenia meblowego
- Konserwacja klimatyzacji w budynku siedziby OR AMW w Szczecinie przy ul. Sambora 4
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiO Urzędu Miasta Poznania.
- "Budowa 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej w miejscowości Tuczna"
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Krasne
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z renowacją i konserwacją istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
- "Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na obszarze Gminy Niechanowo" - sieć kanalizacji sanitarnej w Żelazkowie oraz modernizacja SUW w Niechanowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie
więcej: Remont starych budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.