Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Skarżysko-Kamienna: Remont linii oświetlenia ulicznego na terenie Osiedla Przylesie w Skarżysku - Kamiennej
Numer ogłoszenia: 171975 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, fax 041 2520200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umskarzysko.bip.doc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont linii oświetlenia ulicznego na terenie Osiedla Przylesie w Skarżysku - Kamiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont linii nn oświetlenia ulicznego na terenie Osiedla Przylesie w Skarżysku - Kamiennej obejmujący: - demontaż istniejących słupów oświetleniowych parkowych wraz z oprawami i osprzętem - 37 szt.; - montaż nowych słupów oświetleniowych parkowych wraz z oprawami - 37 szt. Wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych z remontem linii oświetlenia ulicznego w Osiedlu Przyelesie określa Specyfikacja Techniczna ( zał. Nr 6 ). Ustalenia zawarte w w/w specyfikacji dotyczą prowadzenia robót elektrycznych i obejmują: demontaż opraw rtęciowych i supów parkowych stalowch / zużyte, skorodowane /, odłączenie istniejących kabli od demontowanych słupów, montaż fundamentów i nowych słupów parkowych / w miejsce zdemontowanych/, montaż parkowych opraw oświetleniowych sodowych wraz z osprzętem; podłączenie istniejących kabli zasilających słupy oświetleniowe; naprawa uszkodzonychodcinków kabli oświetleniowych. Szczegółowy zakres wykonania robót przedstawiono w projekcie technicznym i przedmiarze robót . W ramach robót należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prace wynikające z dokumentacji projektowej, - wszelkie inne roboty, prace, czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze Specyfikacji ( umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej ). W sprawach nie uregulowanych przez projekt budowlany ,należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm branżowych,przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. b. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. c. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie lub budowie oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł. brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie ( np. referencje ). d. dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia. tj. posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektrycznej. Wykonawca musi przedłożyć dokumenty stwierdzające, że w/w osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiada w/w wymagane uprawnienia wraz z kserokopią tych uprawnień / potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę / oraz zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającym przynależność tej osoby do w/w izby na dzień składania ofert, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika ( art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ).Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania / zał. Nr 2 / lub oferta samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z w/w załącznikiem Wykonawca składa: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wypełniony druk oświadczenia zał. nr 4 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww.wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. c. wypełniony zał. Nr 5- Druk wykazu prac / doświadczenie zawodowe / lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie lub budowie oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł. brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie ( np. referencje ). Wymagana forma wykazu - oryginał, pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie :oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. d. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. e. wypełniony zał. Nr 9 - Druk wykazu osób /potencjał kadrowy / lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. tj. :posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektrycznej - 1 osoba, jak również przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca musi przedłożyć dokumenty stwierdzające, że w/w osoba, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadaja w/w wymagane uprawnienia wraz z kserokopią tych uprawnień / potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę / oraz zaświadczeniem z właściwego oddziału izby samorządu zawodowegopotwierdzającym jej przynależność do w/w izby na dzień składania ofert, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. Wymagana forma wykazu - oryginał, pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie :oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowaia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 ppkt 2a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 pok. Nr 35 I piętro; 26-110 Skarżysko - Kamienna.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 pok. Nr 35 I piętro; 26-110 Skarżysko - Kamienna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- Wykonanie prac geodezyjnych wynikających z zadań realizowanych przez Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej IV
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (wraz z usługą dystrybucji) w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (wraz z usługą dystrybucji) w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku - Kamiennej w okresie od 01.01.2025 roku do 31.12.2025 roku".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 544 gr. woj.-Mława - Przasnysz - Ostrołęka prowadzącej do terenów inwestycyjnych Przasnyskiej Strefy Gospodarczej w Sierakowie -odcinek nr 6 od km 118+000 do km 118+750
- Budowa ul. Staromłyńskiej w Wejherowie - etap 1B, etap 2 i etap 3
- Budowa terenu rekreacyjno-sportowego przy ul. Dzieci Syberyjskich w Wejherowie
- REWITALIZACJA ZESPOŁU DWORSKIEGO WRAZ Z PRZYNALEŻNYM PARKIEM W MIEJSCOWOŚCI LASKOWICE- POSTĘPOWANIE NR 2
- Przebudowa oświetlenia rynku w Kosowie Lackim
- Rewaloryzacja zabytkowego parku w Wielkiej Woli
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.