To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-28
Gliwice: Remont urządzeń i infrastruktury na Cmentarzu Lipowym w Gliwicach - etap II
Numer ogłoszenia: 171980 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114628 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont urządzeń i infrastruktury na Cmentarzu Lipowym w Gliwicach - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowy remont urządzeń i infrastruktury cmentarnej na Cmentarzu Lipowym przy ul. Poniatowskiego 16, w Gliwicach - Etap II W tym: 1. rozbiórki nawierzchni, wyposażenia i studzienek w sektorze III, IV i VI, 2. oznaczenia kwater - słupki i napisy w sektorach I, II, III, IV, V i VI, 4. remont nawierzchni ciągów pieszych - sektor III, IV I VI, 5. remont obiektów małej architektury - śmietniki i nawierzchnie. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w tym: a) rozbiórki nawierzchni i wyposażenia, b) nawierzchnie ciągów pieszych z kostki brukowej, c) roboty murowe z cegły klinkierowej, d) dostawa i montaż elementów obudowy śmietników (stalowych, ocynkowanych i malowanych proszkowo) e) śmietniki i nawierzchnie z kostki, f) roboty ziemne i uzupełnienie humusu, g) wywóz gruzu z rozbiórek, h) dostawa i montaż słupków granitowych z napisami rytymi. Załącznikami do niniejszej specyfikacji są: 1. Projekt wykonawczy 2. Przedmiary robót 3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Uwaga: 1. Przed rozpoczęciem prac, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od przekazania frontu robót, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy robót z podziałem na etapy i terminy ich wykonania oraz kwoty wynagrodzenia. 2. Do wykonania prac należy stosować materiały i wyroby określone w specyfikacji technicznej, dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. 3. Wykonawca po zakończeniu robot zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 4. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - operat powykonawczy z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach, - certyfikaty lub deklaracje zgodności materiałów zastosowanych do wykonania prac, - dokumentację powykonawczą. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. stałego utrzymania porządku i ładu na terenie robót, 2. oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, 3. bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek, 4. odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, 5. zgłaszania do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, 6. udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 545974.69 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-INŻYNIERYJNE "HORUS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-INŻYNIERYJNE "HORUS" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Budowlano-Inżynieryjne HORUS Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 14a, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 545974.69
- Oferta z najniższą ceną: 545974.69 oferta z najwyższą ceną: 685464.77
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przebudowa drogi pożarowej i zagospodarowanie terenu przy Domu Asystenta oraz DS SOLARIS. Znak sprawy: IA1.284.20.2024.HP
- Roboty budowlane w podziale na dwie części
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - instruktorzy IA1.283.33.2024.DM
- Organizacja pobytu uczestników Konferencji pt.: "Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka-technika-społeczeństwo" Znak sprawy: IA1.283.34.2024.MK
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi dla pieszych i rowerów przy drodze powiatowej Nr 2909S Chudów - Paniówki
- 4WOG-1200.2712.46.2024 Świadczenie usługi restauracyjnej w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dz. (śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja) dla żołnierzy z j.w. - 4 części
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Modernizacja budynku Zespołu Szkoły i Przedszkola w Krzyworzece
- "Infrastruktura drogowa przy S61 na terenie Gminy Stawiski - etap I"
- Modernizacja budynku OSP w Komornikach
- Budowa oczyszczalni ścieków oraz kanalizacji sanitarnej
- Budowa budynków biurowych - kancelarii leśnictw w miejscowości: Lisie Pole i Piasek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.