eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Remont urządzeń i infrastruktury na Cmentarzu Lipowym w Gliwicach - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Gliwice: Remont urządzeń i infrastruktury na Cmentarzu Lipowym w Gliwicach - etap II
Numer ogłoszenia: 171980 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114628 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont urządzeń i infrastruktury na Cmentarzu Lipowym w Gliwicach - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowy remont urządzeń i infrastruktury cmentarnej na Cmentarzu Lipowym przy ul. Poniatowskiego 16, w Gliwicach - Etap II W tym: 1. rozbiórki nawierzchni, wyposażenia i studzienek w sektorze III, IV i VI, 2. oznaczenia kwater - słupki i napisy w sektorach I, II, III, IV, V i VI, 4. remont nawierzchni ciągów pieszych - sektor III, IV I VI, 5. remont obiektów małej architektury - śmietniki i nawierzchnie. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w tym: a) rozbiórki nawierzchni i wyposażenia, b) nawierzchnie ciągów pieszych z kostki brukowej, c) roboty murowe z cegły klinkierowej, d) dostawa i montaż elementów obudowy śmietników (stalowych, ocynkowanych i malowanych proszkowo) e) śmietniki i nawierzchnie z kostki, f) roboty ziemne i uzupełnienie humusu, g) wywóz gruzu z rozbiórek, h) dostawa i montaż słupków granitowych z napisami rytymi. Załącznikami do niniejszej specyfikacji są: 1. Projekt wykonawczy 2. Przedmiary robót 3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Uwaga: 1. Przed rozpoczęciem prac, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od przekazania frontu robót, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy robót z podziałem na etapy i terminy ich wykonania oraz kwoty wynagrodzenia. 2. Do wykonania prac należy stosować materiały i wyroby określone w specyfikacji technicznej, dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. 3. Wykonawca po zakończeniu robot zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 4. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - operat powykonawczy z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach, - certyfikaty lub deklaracje zgodności materiałów zastosowanych do wykonania prac, - dokumentację powykonawczą. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. stałego utrzymania porządku i ładu na terenie robót, 2. oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, 3. bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek, 4. odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, 5. zgłaszania do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, 6. udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 545974.69 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Inżynieryjne HORUS Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 14a, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 545974.69
  • Oferta z najniższą ceną: 545974.69 oferta z najwyższą ceną: 685464.77
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.