eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyninZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI SKÓRY, RĄK, POWIERZCHNI I NARZĘDZI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-15

Gostynin: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI SKÓRY, RĄK, POWIERZCHNI I NARZĘDZI
Numer ogłoszenia: 17198 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie , ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360035, faks 024 2358090.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI SKÓRY, RĄK, POWIERZCHNI I NARZĘDZI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków do dezynfekcji skóry, rąk, powierzchni i narzędzi wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia musi być opakowany oryginalnie, opakowania muszą być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta, oraz 24 miesięczny termin ważności. Terminy dostaw będących przedmiotem zamówienia określa Zamawiający na podstawie szczegółowych, cząstkowych zamówień pisemnych składanych sukcesywnie faksem. Dostawa środków dezynfekcyjnych do magazynu Zamawiającego odbywać się będzie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:30. Termin dostarczenia środków dezynfekcyjnych przez Wykonawcę nie może przekroczyć 3 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. W przypadku niezrealizowania całości zamówienia, Wykonawca w terminie 2 dni roboczych dostarczy do Zamawiającego niezrealizowaną część zamówienia. Środki do dezynfekcji skóry, rąk, powierzchni i narzędzi muszą posiadać dokumenty uprawniające Wykonawcę do obrotu oferowanych produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych, o których mowa w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93, poz. 896) art.5 i art.52..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uzuany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w punkcie 7 niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się realizacją przynajmniej 2 dostaw, z których każda stanowi wartość co najmniej 50 000 złotych o charakterze związanym z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie według załącznika nr 6, Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w punkcie 7 niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 50 000 złotych, Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w punkcie 7 niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt.7.3. pkt.1, zostały wykonane wcześniej, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust.1. 7.5. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt.7.3. pkt.1 oraz pkt.7.4, budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

7.1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. 3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust.1 oraz art.24 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 4.Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5. Jeżeli Wykonawca przynależy do grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp do oświadczenia musi dołączyć listę tych podmiotów. 5.Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 2. 7.4.Świadectwa dopuszczenia do stosowania w placówkach ochrony zdrowia w Polsce, lub atesty - certyfikaty o znaczeniu międzynarodowym, na każdy oferowany przez Wykonawcę produkt, wymieniony w załączniku nr 1 do SIWZ. 7.5.Ulotki informacyjne dot. oferowanych przez Wykonawcę produktów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ w języku polskim. 7.6.Karty charakterystyki dla preparatów zarejestrowanych jako wyrób medyczny lub produkt biobójczy dla oferowanych przez Wykonawcę produktów, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. 7.7.Wyniki badań przeprowadzonych przez PZH lub akredytowane laboratoria (notyfikacja, certyfikat zarządzania jakością ISO) z krajów UE, potwierdzające skuteczność bójczą, czas działania i stężenie, wystawione w języku polskim dla oferowanych przez Wykonawcę produktów, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

18.1. Projekt umowy stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 18.2. Cena za wykonanie przedmiotu umowy nie podlega zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. 18.3. Zmiana ceny może nastąpić jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto zwiększy się, w wysokości i terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę. W takim przypadku wynagrodzenie brutto, odpowiednio ulegnie zmianie. 18.4. Zamawiający dopuści w następujących przypadkach możliwość wprowadzenia zmian do umowy: a. gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; b. w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; c. zmiany towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny - w ramach tej samej grupy. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-zalesie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1 Sekcja Zamóień Publicznych pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1 Sekcja Zamóień Publicznych pok. nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparat do dezynfekcji rąk w płynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środek alkoholowy zawierający w składzie min 2 alkohole, w tym etanol (zawartość etanolu 75-80g w 100g płynu). Z dodatkiem innej niż alkohol dodatkowej substancji aktywnej (difenylol lub kwas mlekowy lub kwas undecylowy). Bez chlorheksydyny i związków amoniowych. Gotowy do użycia. Spektrum działania: B (Tbc, MRSA), F, V (Polio, Rota, Adeno, Noro, HIV, HBV, HCV, HAV, Herpes Simplex, Vaccinia). Czas dezynfekcji higienicznej 30sekund, chirurgicznej do 3 minut. Opakowanie 500ml i 1L. Produkt Leczniczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparat do dezynfekcji rąk w żelu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środek alkoholowy zawierający w składzie etanol (zawartość etanolu 75-80g w 100g płynu) oraz inną niż alkohol dodatkową substancję aktywną (difenylol lub kwas mlekowy lub kwas undecylowy). Bezbarwny, bez substancji zapachowych, chlorheksydyny i związków amoniowych. Gotowy do użycia. Spektrum działania: B (Tbc, MRSA), F, V (HIV, HBV, HCV, Vaccina) w czasie do 30 sekund. Czas dezynfekcji higienicznej 30sekund, chirurgicznej do 1,5 minuty. Opakowanie 150ml i 1L. Produkt Biobójczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparat do pielęgnacji rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - w formie emulsji, oparty na koncepcji oleju w wodzie. Z zawartością alantoiny i bisabololu. Bez barwników. pH 5.0-6.0. Dermatologicznie przebadany. Opakowanie 500ml. Kosmetyk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparat bezbarwny do dezynfekcji skóry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - środek alkoholowy zawierający min 3 substancje aktywne, w tym difenylol lub kwas mlekowy lub kwas undecylowy. Z dodatkiem nadtlenku wodoru. mający zastosowanie do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, iniekcjami, cewnikowaniem żył. Bez związków amoniowych, etanolu, chlorheksydyny. Spektrum działania: B (Tbc, MRSA), F, V (Papova, Herpes Simplex , HCV, Adeno, Rota, Vaccinia). Opakowanie 250ml z atomizerem. Produkt Leczniczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparat do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zawierający w składzie 2 alkohole: etanol -25g i 1-propanol-35g w 100g płynu. Z dodatkiem amfoterycznych związków powierzchniowo czynnych. Bez dodatkowych substancji czynnych np. aldehydów, związków amoniowych i innych. Gotowy do użycia. Spektrum działania: B (Tbc, MRSA), F ,V (HIV, HBV, HCV, Noro, Rota) do 1 minuty, Adeno do 2 minut, Polio do 30 minut. pH 6,0-7,0. Bezbarwny. Dopuszczony do powierzchni w pionie żywieniowym. Opakowanie 1L ze spryskiwaczem. Wyrób medyczny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - płynny, w koncentracie. Bez zawartości biguanidów. Spektrum działania: B, F - w czasie do 5 min, Tbc (M. Terre + M. avium), MRSA, V (Polyoma, Rota, BVDV, Vaccinia) w czasie do 5 minut; możliwość rozszerzenia spektrum o wirusy Adeno i/lub Noro. Stabilność roztworu roboczego min. 30 min. możliwość używania w pionie żywieniowym. Skuteczny w niskim stężeniu (0,25-2%). Opakowanie 5L+pompka. Wyrób medyczny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - płynny, w koncentracie, zawierający czwartorzędowe związki amoniowe, izopropanol oraz pochodne alkoholowe (fenoksyetanol). Bez związków tlenowych, chloru, aldehydów, fenolu oraz pochodnych guanidyny. Spektrum działania: B w czasie do 1 minuty, F, V (HIV, HBV, HCV, Papova, Herpes Simplex) w czasie do 15 minut. Opakowanie 5L+ pompka. Wyrób medyczny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Preparat do intensywnego mycia powierzchni podłóg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - płynny w koncentracie, usuwający także stare pozostałości środków dezynfekcyjnych; redukujący przywieranie brudu do powierzchni podłogi. Możliwy do zastosowania w myciu ręcznym oraz przy użyciu półautomatycznych i automatycznych maszyn czyszczących. Zawierający niejonowe związki powierzchniowo czynne 5-15% oraz pochodne alkoholowe. Stężenie roztworu roboczego 0,25-1%. pH 1% roztworu użytkowego około 7-7,5. Opakowanie 2L..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Preparat do dezynfekcji ran i błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - gotowy do użycia, bezbarwny. Zawierający dichlorowodorek octenidyny, bez jodu i chlorheksydyny. Możliwość użycia przy cewnikowaniach. Spektrum działania: B, F, V (HIV, HBV, HCV, Herpes simplex), pierwotniaki. Opakowanie 250 ml z atomizerem i 1L. Produkt Leczniczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Preparat do dezynfekcji narzędzi i sprzętu anestezjologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zawierający diaminoguanidyny, chlorek benzalkoniowy, fenoksypropanol, niejonowe związki powierzchniowo czynne i inhibitory korozji. Bez aldehydów, fenolu, kwasu octowego i związków tlenowych. Spektrum działania: B, Tbc (M. terrae + M. avium), MRSA, F, V (Rota, Vaccinia, BVDV) w czasie do 30 minut. Możliwość rozszerzenia spektrum o wirus Adeno, Papova. Możliwość 7 dniowego stosowania roztworu roboczego przy obciążeniu białkowym, bez konieczności wcześniejszego czyszczenia narzędzi. Opakowanie 2L. Wyrób medyczny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Środek chlorowy do dezynfekcji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - substancja aktywna - NaDCC (wyłącznie), bez kwasów organicznych, postać: tabletki. Spektrum działania: B, Tbc, F, V (Polio). Czas działania 15 minut. Maksymalne stężenie aktywnego chloru w roztworze - do 2000 ppm. Skuteczny wobec spor (Cl.Difficile) w wyższym stężeniu. Opakowanie 300 tabletek. Produkt Biobójczy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni i sprzętów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - w postaci proszku, o właściwościach myjących i dezynfekujących z możliwością stosowania w obecności pacjentów. Na bazie aktywnego tlenu. Nie zawierający chloru. Posiadający udokumentowaną skuteczność wobec spor C. difficile. Poza tym skuteczny wobec B, F, V, TbC w czasie działania 15 minut. Nie uszkadzający dezynfekowanych powierzchni. Opakowanie - saszetki, o wadze od 30 do 40g..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dozownik ścienny łokciowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - kompatybilny zarówno z opakowaniami o pojemności 500ml jak i 1L (w tym także opakowań 500ml i 1L z Poz. 1,2,3). Długość ramienia min 19cm. Posiadający możliwość regulacji dozowanej ilości preparatu w przedziale 1-3 ml. Umożliwiający kontrolę ilości płynu w pojemniku dzięki widocznej butelce z preparatem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.