Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-25
Kętrzyn: WYTWARZANIE I DYSTRYBUCJA POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW SZKÓŁ W POWIECIE KĘTRZYŃSKIM ORAZ DZIERŻAWA POMIESZCZEŃ KUCHNI W POWIATOWYM CENTRUM EDUKACYJNYM W KĘTRZYNIE PRZY UL. POZNAŃSKIEJ 21
Numer ogłoszenia: 171990 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7511713, fax 089 7511714.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ketrzyn-sp.bip-wm.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYTWARZANIE I DYSTRYBUCJA POSIŁKÓW DLA UCZNIÓW SZKÓŁ W POWIECIE KĘTRZYŃSKIM ORAZ DZIERŻAWA POMIESZCZEŃ KUCHNI W POWIATOWYM CENTRUM EDUKACYJNYM W KĘTRZYNIE PRZY UL. POZNAŃSKIEJ 21.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: IV.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Świadczenie usług sklasyfikowanych według słownika CPV- 55321000-6, polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków całodobowych dla uczniów następujących jednostek oświatowych: Powiatowe Centrum Edukacyjne ul. Poznańska 21, 11-400 Kętrzyn; Specjalny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy ul. Sikorskiego 76, 11-400 Kętrzyn; Zespół Szkół im. M. Rataja ul. Łukasińskiego 3, 11-440 Reszel; Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy ul. Krasickiego 7, 11-440 Reszel Średnia dzienna ilość posiłków wynosi około 240 (osobodni). 1.2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia większej ilości posiłków niż określona w pkt. 2 w sytuacji nadzwyczajnej, której nie można było przewidzieć w chwili rozstrzygania przetargu, związanej ze zwiekszoną liczbą osób do żywienia. 1.3. Wykonawca przygotowywać będzie posiłki z produktów własnych. 1.4. Wykonawca będzie korzystał w ramach dzierżawy z istniejącego sprzętu w kuchni. W razie konieczności Wykonawca dopsaży pomieszczenia w brakujący sprzęt i urządzenia niezbędne do świadczenia usług żywienia. Zamawiający wymaga, by posiłki wydawane w stołówkach szkolnych były podawane w sposób estetyczny, na zastawie stołowej. Doposażenia zastawy stołowej leżą w gestii Wykonawcy. 1.5. Żywienie uczniów obejmuje: a) sporządzanie posiłków w ilościach wynikających ze sprzedaży abonamentów miesięcznych, b) dowóz posiłków do wyznaczonych stołówek , c) wydawanie posiłków oraz odbiór naczyń po zakończonym żywieniu, d) mycie, dezynfekcję naczyń stołowych zgodnie z przepisami sanitarno- epidemiologicznymi, e) utylizacją odpadów pokonsumpcyjnych. 1.6. Przygotowanie posiłków dla mniejszej o 10% liczby uczniów lub wikęszej o 20% liczby uczniów w stosunku do ilości określonej w pkt 1.2. nie stanowi zmiany warunków zamówienia. 1.7. Przygotowanie posiłków odbywać się będzie w pomieszczeniach kuchni Zamawiającego. 1.8. Dzierżawa pomieszczeń składających się z kuchni 51 m² i pomieszczeń gospodarczych (obieralnia,zmywalnia,garmażeria,pomieszczenia na produkty spożywcze)o powierzchni 123,5 m², łączna powierzchnia stanowi 174,5 m² w cenie nieniższej niż 6 zł netto za m² + VAT i pomieszczeń magazynowych o powierzchni 110,47 m² w cenie nieniższej niż 3 zł netto za m² + VAT, oraz będzie zobowiązany do ponoszenia kosztów eksploatacyjnych.W/w pomieszczenia spełniają wymogi w zakresie produkcji żywności i dystrybucji posiłków szkolnych oraz nie wymagają dodatkowych nakładów inwestycyjnych w strukturę budynku oraz sprzęt gastronomiczny. 1.9. Racje pokarmowe, ich wartość kaloryczna i zawartość składników odżywczych będzie zgodna z normami opracowanymi przez Instytut Higieny i Żywienia w Warszawie. 1.10. Wykonawca zobowiązany jest do stałego szkolenia zatrudnionych pracowników, w szczególności w zakresie HACCP, w zakresie estetyki podawania posiłków oraz zachowania wszelkich zasad obowiązujących z higieną żywienia. 1.11.Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz stosowania zasad systemu HACCP 1.12. Organizacja usług żywienia, w tym funkcjonowania kuchni, procesu przygotowania, transportu, wydawania posiłków oraz mycia, dezynfekcji naczyń kuchennych i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych, jak również utrzymania czystości pomieszczeń musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, normami i zasadami sanitarno- epidemiologicznymi. 1.13. Zamawiający wymaga , aby Oferent dysponował transportem zewnętrznym przystosowanym do przewozu żywności posiadającym pozytywną opinię Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej. 1.14. Oferent ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną wobec organów kontroli (Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna, PIP, BHP) w zakresie wykonywanej usługi w tym m.in. w zakresie jakości produktów i przygotowanych posiłków, ich zgodności z opisanymi wyżej normami oraz zakresie wymagań biologiczno- sanitarnych. 1.15. Zamawiającemu przysługuje prawo kontroli jakości i standardu usług żywieniowych świadczonych przez Wykonawcę, w szczególności w zakresie: a) przestrzegania przepisów, norm i zasad sanitarno-epidemiologicznych przy przygotowaniu, dystrybucji i podawaniu posiłków, myciu, dezynfekcji naczyń kuchennych oraz utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych, b) przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych oraz sezenowości posiłków, c) przestrzegania harmonogramu wydawania posiłków oraz obowiązków dotyczących jadłospisu, satysfakcji uczniów. 1.16. Oferent ponosić będzie odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody powstałe w wyniku prowadzonej działalności. Zamawiający wymaga ubezpieczenia Oferenta od odpowiedzialności cywilnej, obejmującego między innymi zdarzenia losowe i zatrucia pokarmowe. Usługi wyżywienia uczniów muszą byc zgodne z wymogami zawartymi w ustawach i rozporządzeniach: - Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie higieny i żywienia (Dz. U.Nr. 171 poz. 1225). 2.Organizacja żywienia. 2.1. Zasady przygotowania posiłków: Podstawą do sporządzenia posiłków dla uczniów będzie: a) ilość zamówionych śniadań, obiadów i kolacji przez jednostki, b) ilość sprzedanych posiłków . Wszystkie posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg. Instytutu Żywienia, jak i również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia oraz wewnętrznymi przepisami Zamawiającego. Oferent będzie dostarczał posiłki do poszczególnych jednostek własnym transportem i obsługą na swój koszt, 5 dni w tygodniu w godz. 7.00 -7.30- śniadanie; 13.00- 15.00 - obiad; 18.00- 19.00- kolacja. Wykonawca przygotowywać będzie posiłki z własnych produktów. 3.Wydawanie posiłków, odbiór naczyń, odpady 3.1.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przygotowane posiłki do poszczególnych szkół Zamawiającego (bezpośrednio do stołówki szkolnej). 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do wydawania posiłków na zastawie stołowej. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest do transportu środkami i sprzętem w pełni odpowiadającym aktualnym wymogom sanitarno- epidemiologicznym. 3.4. Dystrybucja posiłków z miejsca produkcji (przygotowanie) bezpośrednio do stołówek szkolnych realizowana będzie na jego koszt. 3.5. Wykonawca zapewni we własnym zakresie mycie zastawy stołowej i sprzętu dystrybucyjnego w pomieszczeniach dzierżawionych od Zamawiającego. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów w zakresie wywozu i unieszkodliwiania odpadów (komunalnych i pokonsumpcyjnych) zgodnie z obowiązującymi przepisami , a w szczególności przepisów ustawy o odpadach z dn. 27.04.2001r. (Dz. U. z 2007 r.Nr. 39, poz.251 z poźn.zmianami). 4.Szczegółowe warunki świadczenia usług żywienia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego określa projekt umowy o świadczenie usług żywienia stanowiący załącznik nr. 3 do SIWZ. 5.Dodatkowe warunki, jakie musi spełnić Wykonawca: 5.1. Zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na minimalną sumę gwarancyjną 100.000,00 zł na jedno i wszystkie ryzyka z tytułu szkód na osobie i mieniu, niezależnie od liczby szkód wynikających z jednego zdarzenia, z warunkiem automatycznego odnowienia sumy gwarancyjnej( w razie jakiejkolwiek wypłaty dokonanej przez ubezpieczyciela wystawiającego dokument ubezpieczenia). 5.2. Zamawiający wymaga zapewnienia władania alternatywną kuchnią w odległości nie większej niż 25 km na okres 12 miesięcy, począwszy od dnia podpisania umowy. 6.Zasady korzystania z pomieszczeń i wyposażenia. 6.1. Zamawiający wydzierżawi wybranemu Wykonawcy na podstawie umowy dzierżawy ( załącznki Nr 4) powierzchnię użytkową zgodnie z SIWZ pkt. IV okt.1.8. 6.2 Stołówki w placówkach będą przedmiotem użyczenia nieodpłatnie w celu spożywania posiłków dla młodzieży. 6.3. Udostępnienie pomieszczeń kuchennych w pozostałych placówkach oświatowych będzie odpłatne w kwocie rozliczenia zużytych kosztów eksploatacji. 7.Sprawy pracownicze. W związku z przejęciem świadczenia usług w zakresie żywnienia uczniów, Wykonawca przejmie pracowników Zamawiającego z mocy prawa, na zasadzie art. 23 Kodeksu Pracy pracowników, których miesięczne wynagrodzenie według aktualnej płacy zasadniczej i dodatków (staż, dodatek z tytułu ustawowej podwyżki w 2007r.) nie powinno ulec zmianie. Wskazana wysokość wynagrodzenia nie obejmuje kosztów ponoszonych przez pracodawcę (m.in. Z tytułu nagród jubileuszowych, Funduszu Pracy, ZFŚS oraz ZUS-u pracodawcy- składka rentowa , emrytalna i wypadkowa). 8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje składania ofert uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia zamówienia podwykonawcom. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę. 9.Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąść udział wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy 1 i 2 z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych . b) Spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) Spełniają warunki określone w SIWZ. 2.Opis soposobu dokonywania oceny spłeniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. W przypadku nie spełniania warunków opisanych powyżej, jak również nie dołączenia wymaganych oświadczeń lub dokumentów Zamawiający wykluczy Wykonawcę z udziału w postępowaniu- po uprzednim wezwaniu wykonawcy, który nie złoży w terminie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępwaniu lub który złoży dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w danym terminie. Zamawiający nie wezwie jednak Wykonawcy do uzupełnienia oświadczeń lub dokomentów jeżeli mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postepowania. Zamawiający równocześnie powiadomi Wykonawców , którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Oferta wykluczonego Wykonawcy zostanie uznana za ofertę odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane oświadczenia i dokumenty: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: a) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z art. 22 ust 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu o wykluczenie na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne wpisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego udziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9, ustawy Prawo zamówień publicznych- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. b) w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykaz wykonanych i/lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, - oświadczenie wykonawcy, że dysponuje odpowiednią liczbą wykwalifikowanego personelu oraz niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia, - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, - dokumenty stwierdzające, że Wykonawca wdrożył i stosuje zasady systemu HACCP. c) w celu potwierdzenia warunków znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia: - sprawozdanie finansowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, albo innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres. - informacja banku w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wielkości trzymiesięcznej wartości usługi- wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - polisa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. d) jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia zaobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia wszystkich wskazanych oświadczeń oraz dokumentów. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówiena zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 2.Szczególne wymagania dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2.1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa: - zamiast dokumentów określonych w pkt. Oświadczenia i dokumenty ...dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegani się o zamówienie; - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawo zamówień publicznych. 2.2. Dokumenty wskazane powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, za wyjątkiem dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. Oświadczenia i dokumenty ...zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony z zachowaniem terminów wskazanych w pkt. 2.2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ketrzyn-sp.bip-wm.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zeapół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, pok. 71.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zeapół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, pok.71.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad: - rozbiórką istniejącego i budową nowego budynku nr 18 na potrzeby SOdC - przebudową parteru budynku nr 48 w m. Kętrzyn na potrzeby osób zatrzymanych
- Zakup wraz z dostawą równiarki drogowej na potrzeby działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Kętrzynie
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Mażany
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ " KOMUNALNIK SP. Z O.O."
- Utwardzenie działki 3-271/27 z odwodnieniem, teren przylegający do budynków Mielczarskiego 9 i Daszyńskiego 16
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 123.2025 wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowej usługi cateringowej dla uczestników czterech (4) spotkań, które odbędą się w ramach projektu NAWA
- Przygotowanie oraz dostawa posiłków dla uczestników pobytu dziennego i całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Sępólnie Krajeńskim
- Organizacja i przeprowadzenie jednodniowych, stacjonarnych ćwiczeń cyberbezpieczeństwa w formule Table Top Exercise (TTX)
- Wykonanie usługi cateringowej
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Międzynarodowej Konferencji Naukowej pn. "Człowiek w gospodarce i społeczeństwie 5.0. nowe wyzwania edukacyjne i zawodowe w czasach rozwoju AI"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.