eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RopaBudowa szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Łosie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Ropa: Budowa szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Łosie
Numer ogłoszenia: 171996 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łosie, Łosie 39, 38-312 Ropa, woj. małopolskie, tel. 018 3534719, fax 018 3534719.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.losie.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe - państwowa jednostka nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Łosie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budow trzech szlaków zrywkowych w Nadlesnictwie Łosie: - szlak zrywkowy nr L/03/2/2008 w oddziale 131 w Leśnictwie Uście o łącznej długości 0,77 km, - szlak zrywkowy nr L/12/1/2008 w oddziale 15 i 16 w Leśnictwie Szymbark o łacznej długości 1,25 km, - szlak zrywkowy nr L/05/1/2008 w oddziale 238 i 239 w Leśnictwie Wysowa o łacnej długości 0,2 km

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium: - część 1 - 500,0 zł - część 2 - 500,0 zł - część 3 - 100,0 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności ewidencji gospodarczej); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. wykaz wykonanych w okresie dwóch lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ( załącznik do SIWZ nr 4), 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia Sprzęt o nie mniejszych parametrach jak: spycharka o mocy 100KM, koparka o pojemności łyżki 0,6 m3, oraz ubijak spalinowy na jedną część zamówienia. W przypadku złożenia oferty na wszystkie części, oferent musi dysponować trzema koparkami i trzema spycharkami o wyżej wyszczególnionych parametrach oraz jeden ubijak spalinowy. Sprzęt własny lub wynajęty - wymagana umowa najmu lub przyrzeczenie wynajmu potwierdzone przez wynajmującego (załącznik do SIWZ nr 5); 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) tj. podpis oświadczenia Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 17 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy (wg zał. nr 1 do SIWZ), - szczegółowy kosztorys ofertowy (wg dołączonego przedmiaru robót), - podpisany projekt umowy (wg zał. nr 2 do SIWZ) - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg zał. Nr 3 do SIWZ); - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wg zał. nr 4 do SIWZ), - proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy z terminem rozpoczęcia robót do dnia zakończenia, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- (wg zał. nr 5 do SIWZ), - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (patrz pkt. 3, ppkt. 3 w niniejszej SIWZ)- (wg zał. nr 6 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.losie.krakow.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 38-312 Ropa, Łosie 39.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Łosie 39.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szlak zrywkowy w Leśnictwie Uście.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szlak nr L/03/2/2008 w oddziale 131 o łącznej długości 0,77 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szlak zrywkowy w Lesnictwie Szymbark.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szlak zrywkowy ne L/12/1/2008 w oddziale 15 i 16 o łącznej długości 1,25 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szlak zrywkowy w Leśnictwie Wysowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szlak zrywkowy nr L/05/1/2008 w oddziale 238 i 239 o łącznej długości 0,2 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.