Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-15
Hrubieszów: Sukcesywna dostawa do siedziby zamawiającego oleju opałowego
Numer ogłoszenia: 17201 - 2009; data zamieszczenia: 15.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Hrubieszowski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Hrubieszowie , ul. Ciesielczuka 2, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962381, faks 084 6962381.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miasto.hrubieszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa do siedziby zamawiającego oleju opałowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego wg PN-C-96024:2001 w ilości 18 m3 przy temperaturze referencyjnej +15 C. Warunki dostaw - dostawa do siedziby zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 2.000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana dla zamówienia wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do ofert dokumentów lub oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą dostarczyć: 1.Wypełniony formularz Oferty -Formularz Cenowy na Załączniku Nr 2. 2.Oświadczenie Wykonawcy, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy- złożone na druku Oświadczenie, stanowiącym Załącznik nr 3 do Specyfikacji. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Poświadczenia dokumentów wystawionych wcześniej nie będą uznawane. W przypadku oferty wspólnej- Konsorcjum, umowa ustalająca zasady reprezentacji. Uwaga: w/w dokument musi być sporządzony w formie zaświadczenia wydanego przez odpowiedni organ administracji publicznej, zgodnie z art. 218 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U.z 2000r. Nr 98 poz.1071-(organ administracji publicznej obowiązany jest wydać zaświadczenie, gdy chodzi o potwierdzenie faktów albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez ten organ ewidencji, rejestrów bądź z innych danych znajdujących się w jego posiadaniu). Powyższego wymogu nie spełnia dokument wystawiony wcześniej przez organ administracji publicznej i potwierdzony przez ten organ za zgodność z oryginałem. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 7.Dowód wniesienia wadium. 8.Zaakceptowany (podpisany) wzór umowy- Załącznik Nr 4. 9.Dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymagań w zakresie koncesji, zezwoleń lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie potencjału technicznego - ważne świadectwa legalizacji urządzeń mierniczych. 10.Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot dostawy spełnia wymogi obowiązujących norm (świadectwa jakości, certyfikaty, aprobaty techniczne). 11.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3 składa dokument lub oświadczenia, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 12.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej - zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski zgodnie z art.9 Ustawy, oraz poświadczenie za zgodność- zgodnie z wymaganiami PZP. 13.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od podmiotów składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt.2 i 3 powinny być przedłożone z osobna przez każdy podmiot Konsorcjum. Pozostałe wymogi uczestnicy Konsorcjum mogą spełniać łącznie lub jeden z Konsorcjonariuszy. UWAGA: WYMAGANE DOKUMENTY NALEŻY PRZEDSTAWIĆ W FORMIE ORYGINAŁÓW ALBO KSEROKOPII. DOKUMENTY ZŁOŻONE W FORMIE KSEROKOPII MUSZĄ BYĆ POŚWIADCZONE ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ WYKONAWCĘ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Hrubieszowski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Hrubieszowie, 22-500 Hrubieszów, ul. Ciesielczuka 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (pokój administracyjny) Hrubieszowski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Hrubieszowie, 22-500 Hrubieszów, ul. Ciesielczuka 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Budowa wieży widokowej w Gródku
- Świadczenie usług w formie asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 roku. Program finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego
- ,, Dostawa elementów umundurowania oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2025 roku".
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawy sukcesywne oleju opałowego na cele grzewcze Urzędu Gminy Jabłonka oraz remizy OSP w Podwilku
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowej w Domu Pomocy Społecznej w Lelowie I - 2025
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego typu lekkiego dla potrzeb grzewczych OSRiR w Kaliszu
- Dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie..
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Gackach
- Dostawa oleju opałowego
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.