eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościerzynaRoboty w zakresie naprawy dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kościerzyna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Kościerzyna: Roboty w zakresie naprawy dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kościerzyna
Numer ogłoszenia: 172032 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kościerzyna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 6, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6862869, fax 058 6862869.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.lasy.gov.pl/rdlpgdansk/jednostki/koscierzyna

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty w zakresie naprawy dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kościerzyna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty w zakresie naprawy dróg leśnych poprzez równanie, wałowanie, profilowanie równiarką drogową, walcem drogowym i spycharką w leśnictwach: Leśnictwo Ludwikowo oddz. 66, 67, 68, 69, 70, 71 Leśnictwo Ludwikowo oddz. 120, 121, 122, 123 Leśnictwo Ludwikowo oddz. 149, 136, 127 Leśnictwo Wierzysko oddz. 230d, 229a,b,d, 228b Leśnictwo Nowa Kiszewa oddz. 404b Leśnictwo Nowa Kiszewa oddz. 422a Leśnictwo Wdzydze oddz. 491, 501, 500, 490, 489, 488, 487, 486 Leśnictwo Wdzydze oddz. 447, 446, 427 Leśnictwo Lubań oddz. 6 Leśnictwo Strzelnica oddz. 17, 18 Leśnictwo Karsin teren szkółki oddz. 733 nawiezienie mieszanki piaszczysto gliniastej na drogę: Leśnictwo Strzelnica oddz. 17, 18 Leśnictwo Karsin teren szkółki oddz. 733

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie robót budowlanych - roboty w zakresie naprawy dróg ; · aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat wykonali minimum dwie roboty budowlane o podobnym charakterze i zakresie jak zamówienie o wartości brutto nie mniejszej niż 80 % ceny ofertowej . · wg zał. nr 3 do SIWZ; c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia - dysponują odpowiednim sprzętem gwarantującym oczekiwaną jakość wykonania zadania, tj: min 1 szt.: -równiarka samojezdną, walcem statycznym. · wg zał. nr 5 do SIWZ; d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - osobą posiadającą : · uprawnienia budowlane z zakresie - drogowe · aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa · wg zał. nr 4 do SIWZ; e) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00 zł · polisa lub inny dokument ubezpieczenia f) deklarują termin płatności nie krótszy niż 30 dni od daty wystawienia faktury · na formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ; g) deklarują termin rękojmi nie krótszy niż 36 miesięcy · na formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ; h) oświadczą, że spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. · na formularzu oświadczenia zał. nr 2 do SIWZ; 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać ww. warunki oraz dodatkowo następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców); b) udokumentowany poziom zabezpieczenia pokrycia zobowiązań konsorcjum nie może być niższy od wartości składanej oferty; c) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi dołączyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych; d) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; e) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum; Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 5. Wykonawca w ofercie wskaże, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku - zał. nr 1 do SIWZ; b) deklarację o terminie płatności - na formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ; c) deklarację o okresie rękojmi -na formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ; d) kosztorys ofertowy wg załączonego przedmiaru robót - zał. nr 7 do SIWZ; e) oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu oświadczenia zał. nr 2 do SIWZ; f) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu wg zał. nr 4 do SIWZ; g) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wg zał. nr 5 do SIWZ; h) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum); i) dokument potwierdzający poziom zabezpieczenia zobowiązań konsorcjum - potwierdzony przez wszystkich członków konsorcjum; j) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień · uprawnienia budowlane z zakresie - drogowe · zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa k) wykaz min. 2 robót budowlanych o podobnym charakterze i zakresie jak w zamówieniu zrealizowanych w ostatnich 3 latach przez wykonawcę o wartości brutto nie mniejszej niż 80 % ceny ofertowej- wg zał. nr 3 do SIWZ; l) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); m) podpisany i wypełniony projekt umowy - wg zał. nr 6 do SIWZ; g) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: - 50 000,00 zł 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (za zgodność z oryginałem) przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli : wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.lasy.gov.pl/rdlpgdansk/jednostki/koscierzyna

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Kościerzyna ul.M.Skłodowskiej-Curie 6 83-400 Kościerzyna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Kościerzyna ul.M.Skłodowskiej-Curie 6 83-400 Kościerzyna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.