Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-25
Sosnowiec: Rozbudowa siedziby ZUS w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 172039 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec, ul. Partyzantów 1, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2695012 do 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa siedziby ZUS w Sosnowcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wybudowanie budynku biurowego w Sosnowcu przy ul. Partyzantów 1. Opis budynku : Kubatura 9333,0 m3; powierzchnia netto 2184,8m2 , w tym: powierzchnia użytkowa 1681,2 m2,; powierzchnia łącznika - 39,7 m2; powierzchnia dobudowanej cz. B - 53,1m2 . Budynek nie podpiwniczony o powierzchni zabudowy 688,38 m2, wysokości 20,4 m, o pięciu kondygnacjach, wolnostojący połączony przewiązką na poziomie pierwszego piętra z istniejącym budynkiem administracyjno-biurowym. Budynek wyposażony będzie w instalacje: centralnego ogrzewania, zimnej wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, elektryczne, odgromowe, sieci strukturalnej, komput.- telefoniczna, p.poż., antywłamaniowa, sygnalizacyjna, wizyjnego nadzoru. Infrastruktura towarzysząca: zagospodarowanie terenu - ogrodzenie, oświetlenie terenu , drogi, parkingi, zieleń, przyłącza, mała architektura .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferent jest zobowiązany do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 180.000,00 PLN ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy : a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych, w tym wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 budynki określone w klasach: 1220, 1241, 1261, 1262, 1263, 1264 PKOB o kubaturze minimum 8 tyś.m3 każdy. b. dysponują osobami z uprawnieniami budowlanymi do wykonywania funkcji : - Kierownik budowy - Kierownik robót elektrycznych - Kierownik robót instalacyjnych c. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wymagana minimalna suma ubezpieczenia 500.000,00 zł. d. posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe na poziomie kwoty minimum 1mln PLN e. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 PZP. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się metodą 0/1, tj. spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się metodą 0/1, tj. spełnia/nie spełnia, na podstawie następujących dokumentów i oświadczeń: a) oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz (oświadczenie) budynków o kubaturze minimum 8 tyś. m3 zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie 5 ostatnich lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Oświadczenie musi zawierać co najmniej : nazwa (rodzaj robót ), data i miejsce wykonania robót, kubatura, e) dokumenty potwierdzające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenia - potwierdzające członkostwo - z właściwej izby samorządu zawodowego osób posiadających uprawnienia budowlane. f) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, g) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzających zdolność kredytową lub wysokość posiadanych środków finansowych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów określonych w ust.1 lit. b, c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać na stronie internetowej Zamawiającego - www.zus.pl , w siedzibie zamawiającego pokój 909 lub na wniosek wykonawcy za pośrednictwem poczty..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Sosnowcu ul. Partyzantów 1; 41-200 Sosnowiec, pokój 909..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami : - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia - Grzegorz Imach oraz Jan Maciąg, pok. 905, tel. 032 368-33-50, - w sprawach proceduralnych - Sebastian Solarz, pok. 909, tel. 032 368-32-03; fax 032 368-33-99. 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.08.2008r. o godz. 12,30 w siedzibie Zamawiającego w Sosnowcu przy ul. Partyzantów 1 w pokoju 316. 3. Opłata za przekazanie SIWZ przez Zamawiającego wynosi 635,60 zł. brutto. SIWZ zostanie przekazane oferentowi po uprzednim przekazaniu kopii dowodu uiszczenia opłaty. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów i wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- ZP-2200-16/25 DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH, KONTRASTÓW DO DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ DO TK
- "Realizacja inwestycji Budżetu Obywatelskiego 2025 o numerze: BO25/II/14, BO25/III/10,21, BO25/I/12, BO25/I/1, BO25/IV/18, BO25/V/7, BO25/O/16 oraz BO25/I/5"
- ZP-19/25 dostawa implantów ortopedycznych
- Remont łazienek
- Remont dachu w Domu Pomocy Społecznej "Zakątek" w Sosnowcu
- "Wykonanie robót budowlanych w celu utworzenia wielofunkcyjnej przestrzeni aktywności społecznej poprzez adaptację przyległego terenu do Zamku Sieleckiego w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Modernizacja Targowiska przy ul. Namysłowskiej 8 w Warszawie
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 1 w Oleśnicy
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych- modernizacja (przebudowa) drogi w m. Kazimierek
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 4 w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.