Ogłoszenie z dnia 2013-08-29
Jerzmanowice: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w ramach kursu na prawo jazdy kat. B dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich
Numer ogłoszenia: 172053 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jerzmanowicach, Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice, woj. małopolskie, tel. 12 389 50 71, faks 12 389 50 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć praktycznych w ramach kursu na prawo jazdy kat. B dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszej umowy jest przeprowadzenie 48 dodatkowych godzin zegarowych zajęć praktycznych w ramach kursu na prawo jazdy kat. B, dla beneficjentów projektu Szansa dla wszystkich, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1. Zajęcia będą odbywać się w dni robocze i soboty. 2. Zajęcia będą rozpoczynać się nie wcześniej, niż o godz. 9:00. 3. Zajęcia będą kończyć się nie później niż o godz. 21:00. Ustalenia dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany ustalić z Zamawiającym harmonogram zajęć odrębnie dla każdego beneficjenta na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi. 2. Wszelkie zmiany uzgodnionego harmonogramu wymagają akceptacji Zamawiającego. 3. Wykonawca będzie prowadził karty przeprowadzonych zajęć, które będą podpisywane przez beneficjentów na koniec każdych zajęć. 4. Wykonawca będzie na bieżąco informował (w formie e-maila, faksu lub w formie pisemnej) Zamawiającego o nieobecności beneficjentów na zajęciach. 5. W przypadku uczestnictwa mniejszej liczby beneficjentów niż planowana, jeżeli nieobecność uczestnika będzie wynikała z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawca zostanie o niej poinformowany nie później niż na 24 godziny przez rozpoczęciem spotkania, Zamawiający pokryje koszt uczestnictwa tylko osób obecnych. Zamawiający nie zapłaci wynagrodzenia za gotowość do świadczenia usługi. 6. W przypadku rezygnacji beneficjenta z zajęć w okresie świadczenia usługi, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane usługi dla danego beneficjenta. 7. Wykonawca może zostać w każdym czasie skontrolowany w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub podmiot kontrolujący Zamawiającego. 8. Wykonawca zachowa w tajemnicy (również po zakończeniu usługi) wszelkie dane osobowe, do których uzyskał dostęp w związku z wykonywaniem zadania oraz będzie przestrzegał innych postanowień ustawy o ochronie danych osobowych. 9. Wykonawca oznaczy dokumenty wytworzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia (z wyłączeniem karty przeprowadzonych zajęć) zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (http://www.efs.gov.pl/Documents/wytyczne_04_02.pdf). 10. Wykonawca wyda uczestnikom zaświadczenia o odbyciu zajęć oznakowane zgodnie z w/w wytycznymi. 11. Wykonawca oświadcza, że posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie objętym przedmiotem umowy. 12. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę będąca przedmiotem zamówienia zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy i postanowieniami umowy przy dołożeniu należytej staranności..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00 - Usługi szkół jazdy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szansa dla wszystkich.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OSK Autotest Henryk Witek, ul. Wielopole 9, 31-072 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1488,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1488,00
Oferta z najniższą ceną: 1488,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1488,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienia udziela się dotychczasowemu wykonawcy usługi. Przedmiotowa usługa polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w siwz. Przedmiot zamówienia uzupełniającego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.