To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-24
Suwałki: Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego
Numer ogłoszenia: 172053 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148715 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 62, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5626406, faks 87 5626402.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) w budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach. Głównym przeznaczeniem instalacji nagłośnienia będzie przekazywanie komunikatów głosowych w trakcie ewakuacji Szpitala na wypadek alarmu pożarowego. System DSO musi posiadać możliwość emisji sygnałów akustycznych do poszczególnych stref budynku. Za sygnały akustyczne należy rozumieć zarówno komunikaty głosowe emitowane za pośrednictwem mikrofonu strażaka jak również komunikaty zapisane w postaci plików cyfrowych w pamięci kontrolera systemu. Wyzwalanie komunikatów cyfrowych odbywać się będzie automatycznie (po otrzymaniu sygnałów sterujących z centrali SAP) bądź też ręcznie poprzez wyzwalanie za pomocą przycisków na panelu sterującym, mikrofonu strażaka. 2. Opis, wielkość i zakres zamówienia: Zakres wykonania obejmuje: 1)Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego na korytarzach oraz w pomieszczeniach personelu (z wyłączeniem sal łóżkowych i sal terapii) na wszystkich kondygnacjach budynku tj. piwnicy, parteru oraz piętra. 2)Wykonanie instalacji przewodowej i wyposażenie dźwiękowego systemu ostrzegawczego: a)położenie w listwach przewodów ognioodpornych bezhalogenowych, zainstalowanie głośników w pomieszczeniach oraz na korytarzach, montaż menadżera systemu, jednostek kontroli, mikrofonu strefowego i strażaka, modułów, płyty zapowiedzi głosowych, wzmacniaczy, interfejsu, szafy, b)zamontowanie awaryjnego źródła zasilania systemu, c)podłączenie systemu DSO do istniejącej centrali sygnalizacji pożaru SAP. 3)Opracowanie i nagranie w profesjonalnym studiu nagrań niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania DSO komunikatów słownych, w tym: a)opracowanie i wdrożenie szczegółowych scenariuszy dotyczących postępowania na wypadek alarmu po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, b)opracowanie, nagranie i uruchomienie komunikatów ostrzegawczych i ewakuacyjnych po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 4)Uruchomienie systemu, testy akceptacyjne, pomiary i szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi. 5)Sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej w tym: a)dokumentacji niezbędnej do odbioru inwestycji przez odpowiednie służby, b)książka eksploatacji systemu, c)opisu sposobu zasilania, umożliwiającego łatwą identyfikację linii głośnikowych, stref, nadzorowanych pomieszczeń, rodzajów głośników i odczepów w zainstalowanych głośnikach, d)szczegółowej instrukcji eksploatacji systemu zawierającej opis jego działania, e)aktualizacja posiadanej przez Zamawiającego instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego wynikająca z wykonania systemu DSO. 3. Wszystkie urządzenia wchodzące w skład dźwiękowego systemu ostrzegawczego, muszą posiadać świadectwo dopuszczenia wydawane przez jednostkę certyfikującą Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej. 4. Budynek wyposażony jest w centralę sygnalizacji pożarowej FC726 serii FS720 produkcji SIMENS, modułową, mikroprocesorową o pojemności do 1512 adresów. Centrala może pracować samodzielnie jak i w wersji sieciowej. Posiada możliwość podłączenia wielu stacji, takich jak centrale i konsole obsługowe w jednej sieci. Centrala zlokalizowana jest w pomieszczeniu informacji przy wejściu głównym do Szpitala. Wymagane jest zastosowanie urządzeń przeciwpożarowych kompatybilnych z posiadaną centralą (SAP). 5. W trakcie wykonywanych robót Szpital nie będzie wyłączony z ciągłości pracy, roboty będą trwały w obiekcie czynnym, przy zabezpieczeniu terenu budowy. 6. Ponadto, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1)Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za przyjęte metody organizacyjne podczas realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że muszą one uwzględniać możliwość maksymalnego skrócenia okresu wykonywania tych prac, które spowodują utrudnienia w pracy szpitala. 2)Niezwłocznie usuwać (na swój koszt) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem robót. 3)Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robót, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. 4)Udzielenie rękojmi za wady i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia przez okres: 60 miesięcy. 5)Nieodpłatna obsługa serwisowa i konserwacja oraz wykonywanie wymaganych przepisami przeglądów systemu przez okres objęty gwarancją i rękojmią. 7. Przedstawiony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar robót jest tylko materiałem informacyjnym i nie stanowi zestawienia planowanych prac i przewidywanych wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w projekcie wykonawczym lub z niego wynikające nie są robotami dodatkowymi. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót i projektem wykonawczym decydujący dla ustalenia zakresu robót jest projekt wykonawczy. Wykonawca nie może żądać zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli na etapie realizacji inwestycji okaże się, że nie uwzględnił on elementów opisanych w dokumentacji projektowej. 8. Wszystkie nazwy własne (produktów, producentów, etc) użyte w SIWZ należy traktować jako określenie standardów parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego i należy odczytywać wraz z wyrazami lub równoważne. 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych rozwiązaniom wskazanym w SIWZ. 10. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany wykazać równoważność w zakresie parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określa projekt wykonawczy stanowiący załącznik nr 10 i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DELTA SPÓŁKA JAWNA KRENTOWSKI, HUS
jakie przetargi wygrała firma
DELTA SPÓŁKA JAWNA KRENTOWSKI, HUS
- DELTA Sp.J. Krętowski, Hus, ul. Węglowa 6A, Białystok, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 383706,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 289683,04
Oferta z najniższą ceną: 215343,96 / Oferta z najwyższą ceną: 384687,56
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach - powtórzone.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.