eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MogilanyŚwiadczenie usług pn. Dożywianie uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjach w Gminie Mogilany od 18.09.2013 r. do 20.12.2013 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-29

Mogilany: Świadczenie usług pn. Dożywianie uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjach w Gminie Mogilany od 18.09.2013 r. do 20.12.2013 r.
Numer ogłoszenia: 172055 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilanach , ul. Rynek 2, 32-031 Mogilany, woj. małopolskie, tel. 12 270 10 25, faks 12 270 10 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mogilany.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pn. Dożywianie uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjach w Gminie Mogilany od 18.09.2013 r. do 20.12.2013 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pn. Dożywianie uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjach w Gminie Mogilany od 18.09.2013 r. do 20.12.2013 r. 1. Wykonanie tego zadania obejmuje : - przygotowanie posiłków ( drugich dań i żurków z kiełbasą oraz bułką ) z własnych produktów żywnościowych o odpowiedniej temperaturze, gramaturze, wartości kalorycznej i odżywczej zgodnie z normami Instytutu Żywności i Żywienia, - dowóz posiłków do szkół w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną ( awaria pojazdu nie zwalnia Wykonawcy od wykonania usługi - wykonawca zapewnia pojazd zastępczy ), - transport posiłków w atestowanych termosach lub atestowanych naczyniach jednorazowych; - wydanie wyporcjowanego gorącego posiłku dla uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjów Gminy Mogilany w dniach trwania nauki w szkole. 2. Dla porównania ofert cenę oferty należy skalkulować w oparciu o maksymalną przewidzianą do dożywiania w okresie od 18 września 2013 r. do 20 grudnia 2013 r. liczbę uczniów tj. 73 czyli liczbę posiłków oraz cenę za 1 posiłek oraz przyjętą liczbę dni tj. 65. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie terminu realizacji w przypadku uzasadnionych potrzeb i okoliczności leżących po stronie zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy dotyczącą zwiększenia ilości uczniów objętych dożywianiem w przypadku braku maksymalnej przyjętej w przetargu liczby uczniów objętych dożywaniem w danym miesiącu tj. liczby 73 dopuszcza się zwiększenie liczby dożywianych uczniów w miesiącach następnych. Łączny koszt dożywiania nie może być jednak być wyższy niż wartość określona w ofercie wybranego wykonawcy. 5.Wydawanie posiłków będzie przeprowadzone na podstawie wykazów ilościowych przygotowanych przez zamawiającego. Liczba uczniów może być weryfikowana z 1 dniowym wyprzedzeniem. 6. Faktyczna liczba uczniów szkół podstawowych i gimnazjów objęta dożywianiem znajdująca się na wykazie przygotowanym przez Wykonawcę, którym w danym dniu wydano posiłek będzie potwierdzona przez dyrektora danej szkoły. 7. Osoba przewożąca posiłki oraz dokonująca załadunku rozładunku posiłków ma obowiązek posiadać aktualne orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno - epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania takich prac. 8. Jadłospis układany będzie przez wykonawcę dekadowo i składany w dwóch egzemplarzach Kierownikowi GOPS i Dyrektorom Szkół. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Dyrektorów szkół będą brane pod uwagę przez Wykonawcę. 9. Jadłospis tygodniowy będzie składał się drugich dań : dań mięsnych ( 3 razy w tygodniu ), dań jarskich ( raz w tygodniu ) oraz z zupy żurek z kiełbasą i bułką ( raz w tygodniu ). Drugie danie powinno składać się z : a) ziemniaków lub zamiennika ( np. ryż, kasza ), potrawy mięsnej ( kotlet schabowy, kotlet drobiowy, sznycel, klopsy, pieczeń cielęca, bitki wieprzowe ) oraz surówki lub jarzyny gotowanej; b) potrawy z mąki ( np. naleśniki z serem, pierogi ruskie, pierogi z mięsem ). 10. Zamawiający wyklucza podawanie frytek i boczku. 11. Zamawiający wyklucza podawanie smażonego mięsa częściej niż raz w tygodniu. 12. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. 13. Zamawiający wyklucza podawanie mięsa mielonego częściej niż dwa razy w tygodniu. 14. Wymagana gramatura i kaloryczność posiłków : A ) uczniowie szkół podstawowych Gramatura obiadu Drugie danie ( od 500 kcal ): - potrawa mięsna od 100 g, - ryż, ziemniaki, kasza od 100 g, - surówka lub jarzyny gotowane od 100 g. Potrawa z mąki od 200 g ( od 300 kcal ) Zupa żurek 250 ml oraz kiełbasa 100 g i bułka ( od 350 kcal ). B ) uczniowie gimnazjum : Gramatura obiadu Drugie danie ( od 600 kcal ) : - potrawa mięsna od 120 g, - ryż, ziemniaki, kasza od 150 g, - surówka lub jarzyny gotowane od 100 g. Potrawa z mąki od 300 g ( od 450 kcal ) . Zupa żurek 250 ml oraz kiełbasa 120 g i duża bułka ( od 400 kcal ) . 15. Dożywianie uczniów obejmuje następujące placówki oświatowe : 1). Szkoła Podstawowa w Bukowie; 2). Szkoła Podstawowa w Gaju; 3). Gimnazjum w Gaju; 4). Szkoła Podstawowa w Konarach; 5). Szkoła Podstawowa w Lusinie; 6). Szkoła Podstawowa w Libertowie; 7). Szkoła Podstawowa we Włosani; 8). Szkoła Podstawowa w Mogilanach; 9). Gimnazjum w Mogilanach. 16. Godzinę dostarczania posiłków Wykonawca ustali z Dyrektorami wyżej wymienionych szkół. 17. Prowadzący żywienie przyjmuje na siebie wszystkie sprawy organizacyjne związane z przygotowaniem i wydawaniem posiłków. 18. Produkcja, przechowywanie, dostarczanie posiłków powinno odbywać się zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności. 19. Posiłki muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. 20. Wykonawca jest zobowiązany do zabierania naczyń i sztućców jednorazowych w dniu wydawania posiłków lub w dniu następnym. 21. Kontrola jakości posiłków będzie się odbywała w nieustalonym dla wykonawcy terminie. 22. Oferent powinien zaproponować cenę jednostkową posiłku, która obejmuje: - wartość jednego posiłku ( wsad do kotła ); - koszt przygotowania posiłku ; - koszt dowozu posiłków do poszczególnych szkół; - wydanie posiłku; - koszt naczynia jednorazowego i sztućców. 23. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w oparciu o przepisy ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( tj. : Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm. ). 24. Za przygotowanie posiłków o nieodpowiedniej jakości lub niezgodnej z ustalonym jadłospisem wykonawcy zostanie nałożona kara pieniężna..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedstawienie następujących dokumentów : a)decyzję o zatwierdzeniu zakładu wydaną przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, b)zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej wydane przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedstawienie wykazu usług gastronomicznych wykonanych w latach 2010 - 2013, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 5 do oferty). Wykaz musi zawierać co najmniej 1 usługę w zakresie żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedstawienie dokumentu stwierdzającego, że oferent posiada samochód spełniający warunki do transportu posiłków wydany przez Państwową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedstawienie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4 do oferty);posiadającymi wykształcenie i doświadczenie zawodowe, w tym 1 osobę posiadającą wymagane uprawnienia i odpowiadającą za sporządzenie jadłospisu z podaniem gramatury i kaloryczności posiłków ( wzór formy jadłospisu w tabeli w pkt. 6.6.e ) oraz zgodnego z normami Instytutu Żywności i Żywienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Proponowany jadłospis dekadowy dla uczniów Szkół Podstawowych i Gimnazjów uwzględniajacy wytyczne Zamawiajacego wynikające z SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Jakośc posiłków - 30
  • 3 - Doświadczenie w wyk. usług gastronomicznych w zakresie żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie terminu realizacji w sytuacji, gdy ze względu na uzyskanie koniecznych uzgodnień, decyzji administracyjnych lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, Wykonawca nie będzie w stanie wykonać zadania w ustalonych terminach lub w przypadku zmian przepisów obowiązujących w dniu podpisania umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie terminu realizacji w przypadku uzasadnionych potrzeb i okoliczności leżących po stronie zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy dotyczącą zwiększenia ilości uczniów objętych dożywianiem. W przypadku braku maksymalnej przyjętej w przetargu liczby uczniów objętych dożywaniem w danym miesiącu tj. liczby 73 dopuszcza się zwiększenie liczby dożywianych uczniów w miesiącach następnych. Łączny koszt dożywiania nie może być jednak wyższy niż wartość określona w § 2 pkt.2 umowy. 4. W pozostałych postanowieniach umowy zakazuje się istotnych zmian w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy - art. 144 ust. 1 Pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mogilany.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: gops.mogilany@pro.onet.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2013 godzina 07:15, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilanach, ul. Rynek 2, 32-031 Mogilany - Dziennik Podawczy, pokój nr 01 B - II piętro ( budynek Urzędu Gminy Mogilany )..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.