eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › DOSTAWA OPON I OBRĘCZY KÓŁ DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH PODLASKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR, ŚWIADCZENIE USŁUG DIAGNOSTYKI I SERWISU OGUMIENIA POLEGAJĄCYCH NA KONTROLI ZUŻYCIA OGUMIENIA, SEZONOWEJ WYMIANIE OPON I KOMPLETNYCH KÓŁ WRAZ Z PRZECHOWYWANIEM OPON I KOMPLETNYCH KÓŁ ORAZ NAPRAWIE OPON

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-21

Łomża: DOSTAWA OPON I OBRĘCZY KÓŁ DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH PODLASKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR, ŚWIADCZENIE USŁUG DIAGNOSTYKI I SERWISU OGUMIENIA POLEGAJĄCYCH NA KONTROLI ZUŻYCIA OGUMIENIA, SEZONOWEJ WYMIANIE OPON I KOMPLETNYCH KÓŁ WRAZ Z PRZECHOWYWANIEM OPON I KOMPLETNYCH KÓŁ ORAZ NAPRAWIE OPON
Numer ogłoszenia: 172056 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156314, faks 086 2164513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonwcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OPON I OBRĘCZY KÓŁ DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH PODLASKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR, ŚWIADCZENIE USŁUG DIAGNOSTYKI I SERWISU OGUMIENIA POLEGAJĄCYCH NA KONTROLI ZUŻYCIA OGUMIENIA, SEZONOWEJ WYMIANIE OPON I KOMPLETNYCH KÓŁ WRAZ Z PRZECHOWYWANIEM OPON I KOMPLETNYCH KÓŁ ORAZ NAPRAWIE OPON.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opon i obręczy kół do pojazdów służbowych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, świadczenie usług diagnostyki i serwisu ogumienia polegających na kontroli zużycia ogumienia, sezonowej wymianie opon i kompletnych kół wraz z przechowywaniem opon i kompletnych kół oraz naprawie opon. 2. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: 1) Opony do pojazdów silnikowych - CPV 34.35.11.00-3, 2) Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania - CPV 50.11.65.00-6. 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) sukcesywne dostawy opon, zgodnych z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w punkcie 4 niniejszego rozdziału Specyfikacji (tabela), przy czym Zamawiający przewiduje zakup około 70 sztuk opon, 2) diagnostykę i serwis ogumienia polegające na: a) kontroli zużycia ogumienia, b) świadczeniu usług sezonowej wymiany opon oraz kompletnych kół wraz z wyważeniem i przechowywaniem (do 12 sztuk pojazdów - 48 sztuk opon oraz kompletnych kół do 15 sztuk pojazdów - 60 sztuk kół). 3) naprawie opon. 4. Stan pojazdów na dzień 15.05.2014 r. wraz z wymaganymi przez Zamawiającego granicznymi parametrami ogumienia: Lp. Marka i model pojazdu Numer rejestracyjny Liczba pojazdów Rozmiar ogumienia Indeks prędkości* Indeks nośności* Współczynnik oporów toczenia opony letniej Współczynnik oporów toczenia opony zimowej Współczynnik przyczepności na mokrej nawierzchni opony letniej Współczynnik przyczepności na mokrej nawierzchni opony zimowej Głośność opony letniej** (dB) Głośność opony zimowej** (dB) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 1 FIAT Sedici WI4420K 3 205/60R16 H 92 A-E A-F A-E A-F 72 75 WI4421K WI4422K 2 FIAT Albea WI4169H 1 175/70R14 T 84 A-E A-F A-E A-F 72 75 3 Dacia Duster WI8687S 8 215/65R16 T 98 A-E A-F A-E A-F 72 75 WI8689S WI8812S WI8813S WI8814S WI8815S WI8816S WI8817S 4 Mitsubishi Lancer WI4585K 1 205/60R16 H 92 A-E A-F A-E A-F 72 75 5 Skoda Octavia WI4495K 2 195/65R15 T 91 A-E A-F A-E A-F 72 75 WI4497K. 6 Suzuki Grand Vitara WI9320N 4 225/70R16 S lub T 102 A-E A-F A-E A-F 72 75 WI9322N WI9323N WI9485N 7 Suzuki Jimny WI9487N 8 205/70R15 S 95 A-E A-F A-E A-F 72 75 WI9488N WI9489N WI9490N WI9491N WI9492N WI9493N WI9495N * - dopuszczalne wartości minimalne, ** - dopuszczalne wartości maksymalne 5. Warunki wykonania zamówienia: 1) Zamawiający wymaga dostarczania opon i obręczy kół: a) fabrycznie nowych - za fabrycznie nowe należy uznawać opony i obręcze kół, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, b) posiadających nazwę producenta, podstawowe parametry w szczególności: rozmiar, nośność, indeks prędkości, przeznaczenie (letnie, zimowe), datę produkcji, c) wyprodukowanych po 1 stycznia 2014 r. 2) Zamawiający wymaga przyjęcia w dniu zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego do przechowywania 27 kompletów opon/kół, 3) Zamawiający wymaga dostarczania opon i obręczy kół sukcesywnie, wg potrzeb Zamawiającego, 4) Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 24 miesięcy gwarancji jakości na dostarczone opony i obręcze kół, 5) Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 6 miesięcy gwarancji jakości na usługi wykonane w ramach niniejszego zamówienia, 6) Dostawy i usługi mają być wykonywane po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego, na bieżąco, tj. w dniu przekazania pojazdu, 7) W przypadku usług objętych Umową, obowiązkiem Wykonawcy, który realizuje swoje usługi poza granicami miasta Łomży jest odbiór lawetą z ul. Nowej 2 w Łomży pojazdu przeznaczonego do wykonania usługi w terminie 3 dni od daty powiadomienia oraz zwrot w ten sam sposób na ul. Nową 2 w Łomży, bez dodatkowego wynagrodzenia, 8) Zużyte części mają być utylizowane w ramach wynagrodzenia Wykonawcy, 9) Zamawiający wymaga, by Wykonawca dysponował przez cały okres realizacji zamówienia co najmniej: a) pomieszczeniem dostosowanym do całorocznego przechowywania opon i kół, b) 3 (trzema) samodzielnymi stanowiskami, na których wykonywane mogą być usługi będące przedmiotem zamówienia w trzech pojazdach jednocześnie, wszystkimi usytuowanymi w pomieszczeniu zamkniętym, tak by usługi mogły być wykonywane niezależnie od warunków atmosferycznych, c) 1 (jednym) urządzeniem do demontażu i montażu kół, d) 1 (jednym) urządzeniem do wyważania kół jezdnych w pojazdach (felgi stalowe i aluminiowe). 6. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach wynagrodzenia wynikającego z Umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie zapewnienie nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych (w szczególności: kompletnych wentylnic i ciężarków) niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, przy czym Zamawiający wymaga nowych kompletnych wentylnic i ciężarków zawsze przy montażu nowych opon i obręczy oraz nowych wentylnic i ciężarków przy sezonowej wymianie i wyważaniu opon i kół wg potrzeb Zamawiającego stwierdzonych przez Wykonawcę. 7. Zamawiający wymaga, aby ceny obręczy kół (z metali lekkich lub stalowych) oraz ceny pozostałych drobnych usług dotyczących diagnostyki i serwisu ogumienia były zgodne z cennikami ogólnie obowiązującymi u Wykonawcy na dzień wykonania usługi tj. pisemnego potwierdzenia odbioru pojazdu. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do udostępniania mu do wglądu aktualnie obowiązujących u Wykonawcy cenników. 8. Naprawy opon będą wykonywane zgodnie z zakresem, każdorazowo zaakceptowanym przez pracownika Zamawiającego. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości oraz zmiany numerów rejestracyjnych pojazdów, które zostaną poddane usługom, w drodze Aneksu do Umowy na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych 50.11.65.00 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie analizy treści Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do Specyfikacji)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie analizy treści Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do Specyfikacji)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: - pomieszczeniem dostosowanym do całorocznego przechowywania opon i kół, - 3 (trzema) samodzielnymi stanowiskami, na których wykonywane mogą być usługi będące przedmiotem zamówienia w trzech pojazdach jednocześnie, wszystkimi usytuowanymi w pomieszczeniu zamkniętym, tak by usługi mogły być wykonywane niezależnie od warunków atmosferycznych, - 1 (jednym) urządzeniem do demontażu i montażu kół, - 1 (jednym) urządzeniem do wyważania kół jezdnych w pojazdach (felgi stalowe i aluminiowe). Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie analizy treści Wykazu potencjału technicznego (narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych) Wykonawcy (Załącznik nr 3 do Specyfikacji)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie analizy treści Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do Specyfikacji)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie analizy treści Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do Specyfikacji)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do Specyfikacji), 2) dokumenty i oświadczenia wskazane w rozdziale IX Specyfikacji, 3) oryginał lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym. Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym wspólnicy spółki cywilnej) - oferta musi być podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania Wykonawców (wspólników) w niniejszym postępowaniu - zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym na podstawie art. 23 ust. 2 Ustawy, które należy załączyć do oferty, 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (Załącznik nr 6 do Specyfikacji)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości oraz zmiany numerów rejestracyjnych pojazdów, które zostaną poddane usługom, w drodze Aneksu do Umowy na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podlaski Oddział Regionalny w Łomży, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2014 godzina 09:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podlaski Oddział Regionalny w Łomży, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, pokój nr 109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.