eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimPełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego F na os. Stare Stawy w Oświęcimiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-20

Oświęcim: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego F na os. Stare Stawy w Oświęcimiu
Numer ogłoszenia: 172085 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oświęcimskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. 11 Listopada 3C/1, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 0-33 8444064, fax 0-33 8444064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otbs.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego F na os. Stare Stawy w Oświęcimiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego o 76-ciu mieszkaniach wraz z uzbrojeniem terenu, budową dojść do klatek schodowych, budową chodników i miejsc postojowych dla samochodów osobowych, placem zabaw, oświetleniem terenu, a w szczególności: 1)pełnienie nadzoru bezpośredniego nad realizacją inwestycji wymienionej w tytule, w pełnym zakresie przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, legitymujące się wymaganym doświadczeniem w zakresie swoich uprawnień, 2)zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do projektu zgłoszonego przez Generalnego Wykonawcę lub Inwestora oraz dokonywanie z projektantem stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 3)sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa budowlanego w szczególności art 25 ustawy Prawo budowlane (Dz.U.06.156.1118) 4)dokonywanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej odpowiedniej części określonej w umowie z Generalnym Wykonawcą i odbioru ostatecznego. W ramach tych czynności inspektor nadzoru budowlanego zobowiązuje się do: - stwierdzenia gotowości do odbioru, - dokonywania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od Generalnego Wykonawcy oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu, - przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji powykonawczej, - dokonanie odbioru ostatecznego po upływie okresu rękojmi ustalonego w umowach z Generalnym Wykonawcą 5)Dokonywanie czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych i jakościowych przekładanych przez Generalnego Wykonawcę robót. 6)Sprawdzanie faktur Generalnego Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót. 7)Prowadzenie bieżącej dokumentacji budowy (w szczególności dziennika budowy), zwoływanie narad i uczestnictwa w spotkaniach w trakcie trwania budowy. Wymagana jest codzienna, udokumentowana obecność na budowie. Inspektor branży budowlanej powinien spełniać funkcję kierownika i koordynatora zespołu inspektorów branżowych. 8)Inspektor nadzoru działa w imieniu własnym i ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzenie szkody będącej następstwem nienależytego wykonania przedmiotowej inwestycji. Inspektor nadzoru winien pełnić swą funkcję zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 9)Przekazywania Zamawiającemu bezpośrednich informacji i danych o realizacji robót budowlanych i w razie zgłoszenia przez niego uwag i zastrzeżeń Inspektor nadzoru ma obowiązek zająć stanowisko w tej sprawie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 55.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z p. zm.). 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - nadzorowali lub kierowali od 2000 roku roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, o których mowa w rozdz. VI pkt. 6 specyfikacji, - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o których mowa w rozdz. VI pkt 7 specyfikacji. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej oraz członkowie konsorcjum), są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, tj. wspólnicy spółki cywilnej, konsorcja - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider). 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz potwierdzenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Przynajmniej jeden wykaz wykonanych od 2000 roku nadzorów robót lub kierowania robotami budowlanymi o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budownictwo wielorodzinne, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane  należycie. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności 8. Ponadto Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: a) Zobowiązanie wykonawcy do spełnienia odpowiednich świadczeń na wypadek gdyby w oznaczonym terminie ujawniły się wady fizyczne wykonanych robót i usług tj. dokument gwarancyjny (karta gwarancyjna lub umowa gwarancyjna) określający szczegółowe warunki b) Wykaz podwykonawców oraz wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć osobom. Zgodnie z art. 6471 Kodeksu Cywilnego Wykonawca winien uzyskać zgodę Zamawiającego na zawarcie umów z podwykonawcami. c) Wartość ofertową, 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane , (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 oraz § 1 ust. 1 pkt 2 w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. VI, z tym że dokumenty wskazane w rozdz. VI pkt 6 i 7 może złożyć jeden z podmiotów występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otbs.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://otbs.eu/przetargi.html.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Oświęcimskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., 32-600 Oświęcim, ul. 11 Listopada 3 C/1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.