eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomUsługa ochrony osób i mienia PPUH RADKOM Sp.zo.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-17

Radom: Usługa ochrony osób i mienia PPUH RADKOM Sp.zo.o.
Numer ogłoszenia: 172088 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136542 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o., ul. Witosa 76, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3332324, faks 048 3644821.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia PPUH RADKOM Sp.zo.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej osób i mienia PPUH RADKOM Sp. z o. o. polegająca na : 1. ochronie mienia Zamawiającego przed rabunkiem, kradzieżą lub zniszczeniem, 2. kontrola ruchu osobowego i samochodowego zgodnie z Instrukcją poruszania się po terenie Spółki, 3. ochronie obiektów Zamawiającego przed działaniem osób zakłócających porządek , niepożądanych na terenie Zakładu, będących pod wpływem alkoholu, środków odurzających z obowiązkiem usunięcia tych osób poza obręb obiektów Zamawiającego, 4. szybka interwencja zmierzająca do ujęcia sprawców kradzieży i zaboru mienia Zamawiającego oraz jego dewastacji, naruszenia nietykalności fizycznej osób przebywających w obrębie terenu Zamawiającego. Zakres usługi ochrony dotyczący siedziby Zamawiającego w Radomiu przy ul. Witosa 76 (teren składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne oraz kompostowni/ZUOK) obejmuje: 1.zabezpieczenie obiektów i terenu przed przenikaniem i działaniem elementów przestępczych i przypadkowych (monitorowanie obiektów za pomocą telewizji przemysłowej). 2.zapobieganie kradzieżom i niszczeniu mienia na terenie ochranianego obiektu. 3.w przypadku stwierdzenia włamania lub kradzieży zabezpieczyć miejsce zdarzenia oraz dowody przestępstwa, podjęcie działań zapobiegających powiększeniu rozmiarów szkody. 4.bezzwłoczne powiadomienie organów ścigania w przypadku zakłócenia ustalonego porządku w rejonie ochranianych obiektów. 5.odpieranie bezpośredniego, bezprawnego i rzeczywistego zamachu na jakiekolwiek dobro pozostające pod ochroną, w wymagających tego przypadkach 6.wsparcie - w razie konieczności - grupą interwencyjną chronionych obiektów, wezwaną przez dozorujących, po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie, w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu (w ramach realizacji przedmiotowej umowy), 7.podejmowanie działań mających na celu uchylenie bezpośredniego niebezpieczeństwa, grożącego chronionemu dobru, jeżeli niebezpieczeństwa nie można inaczej uniknąć, a dobro poświęcone nie przedstawia wartości oczywiście większej niż dobro ratowane, 8.ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie w trybie i przypadkach określonych w przepisach prawnych. 9.pełną znajomość topografii chronionych obiektów/terenu - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp. znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych. 10.bezzwłoczne powiadomienie Straży Pożarnej, w przypadku zauważenia pożaru w rejonie ochranianych obiektów. 11.powiadamianie Policji, kierownictwa ochranianych obiektów i swoich przełożonych o zaistniałych wypadkach, zagrożeniach i innych zdarzeniach mających wpływ na bezpieczeństwo ochranianych obiektów oraz na wypadek zagrożenia ekologicznego dla środowiska. 12.uczestniczenie w szkoleniach i zebraniach organizacyjnych wyznaczanych przez Zamawiającego. 13.działanie zgodne z wdrożonym Systemem Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 oraz obowiązującym u Zamawiającego Instrukcjami dotyczącymi zakresu wykonywanej usługi. Ustalony zakres przedmiotowy ochrony Zamawiającego realizowany będzie między innymi poprzez: 1. ochronę obiektów Zamawiającego przed działaniem osób zakłócających porządek, niepożądanych na terenie Zakładu, będących pod wpływem alkoholu, środków odurzających z obowiązkiem usunięcia tych osób poza obręb obiektów Zamawiającego, 2. bezpośrednią ochronę fizyczną bram, przejść i obiektów Zamawiającego, w tym kontrola załadunków, osób fizycznych wchodzących/wychodzących z obiektów poprzez wpisy w książkę wejść/wyjść (kontrola ruchu osobowego i samochodowego zgodnie z Instrukcją poruszania się po terenie Spółki), 3. szybką interwencję zmierzającą do ujęcia sprawców kradzieży i zaboru mienia Zamawiającego oraz jego dewastacji, naruszenia nietykalności fizycznej osób przebywających w obrębie terenu Zamawiającego, 4. kontrolę trzeźwości pracowników zgodnie z obowiązującym w firmie Zarządzeniem (osób wchodzących i wychodzących z pracy) 5. wyrywkową kontrolę osób (torby) przy wyjściu z Zakładu 6. patrolowanie obiektów spółki, 7. obchód terenów spółki określonych w umowie i regulaminie służby ochrony mienia wraz ze sprawdzaniem wszystkich zabezpieczeń typu kłódki, zamki, plomby, w obiektach jak i w maszynach i urządzeniach znajdujących się na placach technologicznych po wyjściu ostatniego pracownika a w przypadku stwierdzenia otwarcia dokonanie zamknięcia/zabezpieczenia wraz z wpisem o tym fakcie w książkę służby, 8. monitoring (dozór) obiektów i rejonów objętych systemem telewizji przemysłowej, 9. działania interwencyjne wynikające z potrzeb ochrony mienia i osób, 10.szczególny nadzór nad wydawanymi kluczami, prowadzenie ewidencji kluczy zdawanych do depozytu i wydawanie osobom upoważnionym, 11.prowadzenie szczegółowe książki meldunków ( kolor czerwony na wpis nietypowych sytuacji), 12. zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektu w zależności od pory roku. 13.sprawdzanie i zamykanie wszystkich wejść i okien w obiektach Zamawiającego po zakończeniu pracy przez pracowników Zamawiającego. 14. wykonywanie zadań pomocniczych zleconych przez Zamawiającego, w tym wykonywanie drobnych prac porządkowych wokół obiektów gdzie są posterunki, typu posypanie piaskiem lub solą zewnętrznych ciągów komunikacji pieszej, odśnieżanie i usuwanie oblodzeń bramy, szlabanów, placu i drogi, karmienie psów, 15.wykonywanie opisanych czynności poprzez umundurowanych i oznaczonych identyfikatorami pracowników ochrony w następującym porządku: I. Składowisko odpadów - posterunek jednoosobowy, całodobowy (24 godz./dobę) od 01.07.2010-31.12.2011 II.ZUOK - posterunek dwuosobowy: a). jednoosobowy , całodobowy (24 godz./dobę) od 01.07.2010-31.12.2011 b). jednoosobowy w godz. - pon. - pt. - 17 godz./dobę od 1300 - 6 00 od 01.07.2010-31.12.2011 - sob., niedz. i święta - 24 godz./dobę od 01.07.2010-31.12.2011 III. Dodatkowo w ilości 5 000 godzin w okresie trwania umowy: a) w dniach i godzinach określonych przez Zamawiającego - 1 pracownik b) według zgłoszenia Zamawiającego złożonego na piśmie lub telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień dodatkowej ochrony. Ochrona w czasie trwania wskazanym pkt. III ppkt. III będzie realizowana poprzez posterunek stały utworzony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. UWAGA. 1. Przez święta rozumie się święta państwowe ( dni wolne od pracy oprócz sobót i niedziel) oraz dni ustalone przez Zarząd PPUH RADKOM jako wolne od pracy. 2. Przejecie obiektów do ochrony przez Wykonawcę następuje w dniu 01.07.2010r. o godz. 00:00 (rozpoczęcie umowy), a oddanie obiektów (zakończenie umowy) następuje w dniu 31.12.2011r. o godz. 24:00. Zakres szczegółowy został podany w projekcie umowy oraz w załączniku nr 1 do projektu umowy - Regulaminie służby ochrony mienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mirosław Hendel - Przedsiębiorstwo Usługowe KERIM, ul.Sandomierska 14a, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 399000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 283357,20

  • Oferta z najniższą ceną: 283357,20 / Oferta z najwyższą ceną: 404796,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.