Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-09
Lubień: Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lubień oraz na zbilansowanie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Lubień
Numer ogłoszenia: 172118 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubień , Lubień 50, 32-433 Lubień, woj. małopolskie, tel. 18 26 82 017, faks 18 26 82 035.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubien.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lubień oraz na zbilansowanie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Lubień.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: udzielenie kredytu w wysokości 1.200.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion dwieście tysięcy złotych 00/100) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lubień oraz na zbilansowanie zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu Gminy Lubień . Uruchomienie kredytu: 1. Uruchomienie kredytu przewidujemy w transzach o częstotliwości i w wysokościach uwarunkowanych aktualnymi potrzebami Zamawiającego w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12 2015 r. Jako datę uruchomienia kredytu w całości czyli w wysokości 1.200.000,00 zł - do celów związanych z przygotowaniem oferty - przyjmujemy dzień 03.08.2015r. 2. Karencja w spłacie odsetek i kapitału - do 31.12.2019 r. 3. Spłata kredytu nastąpi w okresach kwartalnych w roku 2019 w wysokości 1.200.000,00 złotych po 300.000,00 złotych płatne do końca każdego kwartału. 4. O uruchamianiu poszczególnych transz kredytu Zamawiający powiadomi bank z trzydniowym wyprzedzeniem. Uruchomienie transz kredytu będzie polegać na przekazaniu ich na konto podstawowe gminy. Przed uruchamianiem transz kredytu Zamawiający przedłoży w banku dyspozycję uruchomienia kredytu na formularzu bankowym. 5. Zamawiający zabezpieczy spłatę kredytu wekslem własnym in blanco z deklaracją wekslową. 6. Warunki udzielenia i spłaty kredytu proponowane przez Wykonawcę winny ponadto przewidywać prawo Zamawiającego do: - dokonania wcześniejszej spłaty kredytu (rat) bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów oraz możliwości przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania, - zmniejszenia kwoty planowanego do zaciągnięcia kredytu bez naliczenia przez Wykonawcę kosztów obsługi kredytu od wartości pomniejszającej kwotę kredytu. - zmiany harmonogramu spłat kredytu w okresie kredytowania bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. - możliwości refinansowania poniesionych wydatków ze środków kredytu. 7. Do wyliczenia odsetek kredytu należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku i poszczególnych miesiącach. Odsetki płatne będą w okresach kwartalnych i naliczane od faktycznie wykorzystanego kredytu. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek. 8. Zamawiający nie przewiduje prowizji bankowej płatnej jednorazowo przy uruchamianiu kredytu. 9. Do wyliczenia odsetek kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M z dnia 07.07.2015r. w wysokości 1,66% powiększony o marżę banku oraz należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku i poszczególnych miesiącach..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2019.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą, że posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski lub posiadają prawo do realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Oprocentowanie od zadłużenia przeterminowanego w stosunku rocznym - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/uglubien
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy lubień, 32-433 Lubień 50.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy lubień, 32-433 Lubień 50, I piętro - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LUBIEŃ
- Modernizacja boiska sportowego pełnowymiarowego w miejscowości Lubień
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
więcej: przetargi LUBIEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w łącznej kwocie 3 386 553,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 5 000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.
- Kredyt długoterminowy w kwocie 2 000 000,00 zł, na pokrycie występującego w trakcie roku planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego.
- udzielenie i obsługę kredytu w kwocie 1.987.746,50 zł złotych
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Powiatu Sztumskiego w 2024 roku
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.