To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-01-24
Gdańsk: Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia Państwowego Teatru Wybrzeżew Gdańsku przy ulicy Świętego Ducha 2. znak: N/16/2007
Numer ogłoszenia: 17211 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 258340 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Teatr "Wybrzeże", ul. Świętego Ducha, 80-834 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3011836, fax 058 3012046.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia Państwowego Teatru Wybrzeżew Gdańsku przy ulicy Świętego Ducha 2. znak: N/16/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia Państwowego Teatru Wybrzeże w Gdańsku przy ulicy Świętego Ducha 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiotowe czynności na rzecz Zamawiającego w następujących nieruchomościach: 1. nieruchomościach ZAMAWIAJĄCEGO zlokalizowanych w Gdańsku przy ul. Św.Ducha 2 oraz przy ulicy Teatralnej 2 - budynek Starej Apteki wraz ze sceną Malarnia- zakres realizacji usługi: - ciągła, 24 godzinna obecność pracownika ochrony, - obecność nie mniej niż 5 (pięć) pracowników ochrony w wypadku organizowania przez ZAMAWIAJĄCEGO imprez innych niż przedstawienia teatralne (o terminie zorganizowania imprezy ZAMAWIAJĄCY zawiadomi WYKONAWCĘ z nie mniej niż 7-dniowym wyprzedzeniem drogą faxową lub listem poleconym); 2. nieruchomości ZAMAWIAJĄCEGO zlokalizowanej w Sopocie przy ulicy Monte Cassino 30 - dawne Kino Bałtyk - zakres realizacji usługi - WYKONAWCA zobowiązany jest zapewnić przybycie patrolu interwencyjnego w terminie 15 minut od zgłoszenia takiego żądania przez osobę wyznaczoną przez ZAMAWIAJĄCEGO. 3. w odniesieniu do nieruchomości określonych w pkt 2 WYKONAWCA zobowiązany jest zapewnić przybycie patrolu interwencyjnego w terminie 10 minut od zgłoszenia takiego żądania przez dyżurującego pracownika ochrony bądź wyznaczonej przez ZAMAWIAJĄCEGO osoby. Szczegółowy zakres czynności, do których wykonywania WYKONAWCA zobowiązany jest w ramach realizacji przedmiotu umowy : 1. zapewnić, iż wstęp do nieruchomości w której portierni pełnią dyżur mają tylko osoby do tego upoważnione (pracownicy ZAMAWIAJĄCEGO, ich interesanci i goście), 2. wydawać i przyjmować klucze zdeponowane na portierni oraz ich plombowania, 3. informować telefonicznie pracowników ZAMAWIAJĄCEGO o osobach oczekujących w portierni na spotkanie z nimi, 4. obsługiwać centralę telefoniczną, 5. po opuszczeniu Teatru przez pracowników i widzów (zakończenie przedstawień, wieczornych prób) przeprowadzić dwukrotnie w czasie trwania dyżuru obchód obiektów. Należy przeprowadzić obchód wszystkich ich części, zwracając szczególną uwagę na pomieszczenia parterowe (narażone na włamanie), widownię i scenę ( bezpieczeństwo pożarowe), zamknięcie wszystkich drzwi dzielących Teatr na dwie strefy: frontową i tylną, zamknięcie okien, wyłączenie odbiorników prądu ( radia, żelazka itp.), wygaszenie wszelkich zbędnych świateł. Wszelkie zauważone nieprawidłowości, awarie lub poważne zagrożenia, muszą być natychmiast, jeśli to możliwe, usunięte, nadto zgłoszone w zależności od rodzaju i powagi sytuacji bezpośredniemu przełożonemu, kierownikowi technicznemu, służbom specjalistycznym jak pogotowie wodno-kanalizacyjne, straż pożarna, GPEC, pogotowie ratunkowe, policja, Straż Miejska; zdarzenia i awarie drobne, nie wymagające natychmiastowej, interwencji należy odnotować w książce raportów i zgłosić w chwili rozpoczęcia pracy odpowiednim służbom teatru. 6. wpisywać do książki raportowej uwagi dotyczące przebiegu dyżurów, 7. nadzorować korzystanie z rampy towarowej, 8. przestrzegać przepisy p.poż i Bhp obowiązujące u Zamawiającego. a nadto: I. WYKONAWCA obowiązany jest: 1.przy realizacji obowiązków wynikających z umowy korzystać z pracowników ochrony 2.posiadających stosowne uprawnienia (licencje), gwarantujących prawidłową realizację umowy. 3.wyposażyć pracowników ochrony pełniących u ZAMAWIAJĄCEGO 24 godzinne dyżury,jak i ochraniających imprezy inne niż przedstawienia teatralne, w jednolite umundurowanie oraz identyfikatory, 4.przedstawić ZAMAWIAJĄCEMU na siedem dni przed rozpoczęciem każdego kolejnego miesiąca grafik dyżurów z imiennym wskazaniem osób pełniących dyżury,. 5.w przypadku napadu lub innych zdarzeń skutkujących interwencją: 1). niezwłocznie zawiadomić organy ścigania, 2). dokonać niezbędnych czynności zapobiegających powiększeniu szkód, 3). niezwłocznie zawiadomić Dyrektora ZAMAWIAJĄCEGO o zaistniałym zdarzeniu. II. ZAMAWIAJĄCY ma prawo zwrócić się do WYKONAWCY o zastąpienia pracownika ochrony, za którego pomocą wykonuje on swoje obowiązki wynikające z umowy, innym pracownikiem, gwarantującym prawidłową realizację tych obowiązków. Osoba, o której zastąpienie, stosownie do treści pkt 1., zwrócił się ZAMAWIAJĄCY, nie może wykonywać przedmiotu umowy od dnia następnego po dniu otrzymania przez WYKONAWCĘ wniosku w tym przedmiocie. Wniosek ZAMAWIAJĄCEGO, o którym mowa w pkt 1., nie wymaga uzasadnienia. III. Usługa będzie wykonywana całodobowo, w systemie dwuzmianowym, we wszystkie dni tygodnia jednoosobowo na zmianie dziennej (8,00 do 20,00) i jednoosobowo na zmianie nocnej (20,00 do 8,00). (Wykonawca zapewni przemienność zmian poszczególnych pracowników).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 224928 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: NAZWA: Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia Państwowego Teatru Wybrzeże w Gdańsku przy ulicy Świętego Ducha 2.znak:N/16/07.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY "WENA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY "WENA" SP. Z O.O.
- Agencja Ochrony WENA sp.z o.o, ul. Sandomierska 1, 80-042 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 224928.00
- Oferta z najniższą ceną: 224928.00 / oferta z najwyższą ceną: 259200.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa komponentów, sensorów i modułów na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Dostawa sterowników programowalnych SPRECON produkcji firmy Sprecher wraz z osprzętem i oprogramowaniem.
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony mienia
- Usługa polegająca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obsługą oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Bałtyckiej w Gdańsku wraz z obsługą portierni
- Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Złotoryi w latach 2025-2027 (24 miesiące).
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.