To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-03
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-048/2016
Numer ogłoszenia: 172129 - 2016; data zamieszczenia: 03.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44725 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-048/2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednostek komputera stacjonarnego, monitorów, aparatów, kamer, komputerów przenośnych, dermatoskopu, adaptera dermatoskopowego, skanerów dla jednostek organizacyjnych Zamawiającego, w podziale na 10 (dziesięć) części zamówienia, zwanych dalej pakietami od 1 do 10 tj.: Pakiet 1: Dostawa czterech jednostek centralnych komputerów stacjonarnych oraz czterech monitorów na potrzeby Zakładu Medycyny Nuklearnej WUM. Pakiet 2: Dostawa aparatu i kamery na potrzeby III Kliniki Chorób Wewnętrznych i Kardiologii WUM. Pakiet 3:Dostawa kamery na potrzeby Kliniki Kardiochirurgii I Katedry i Kliniki WUM Pakiet 4: Dostawa komputera przenośnego na potrzeby I Katedry i Kliniki Kardiologii WUM. Pakiet 5: Dostawa komputera przenośnego na potrzeby Katedry i Kliniki Kardiologii, Nadciśnienia Tętniczego i Chorób Wewnętrznych WUM. Pakiet 6: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Katedry i Zakładu Farmakologii Doświadczalnej i Klinicznej WUM. Pakiet 7: Dostawa komputera przenośnego, dermatoskopu, adaptera dermatoskopowego oraz aparatu cyfrowego na potrzeby Katedry i Kliniki Dermatologicznej WUM. Pakiet 8: Dostawa skanerów do Działu Finansowego WUM. Pakiet 9: Dostawa trzech komputerów przenośnych wraz z akcesoriami oraz monitora na potrzeby Biura Rektora WUM. Pakiet 10: Dostawa jednostki centralnej komputera, monitora i trzech komputerów przenośnych na potrzeby Biura Rektora WUM. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach wymaganych warunków technicznych, dla poszczególnych pakietów, o których mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiących odpowiednio Załączniki od 3.1-3.10. 3. Do oceny uzyskanych przez zaoferowany procesor punktów w teście PassMark PC Mark, opublikowanym na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ (dotyczy Pakietów: 1 poz. A, 4, 5, 7 poz. A, 9 poz. A, 10 poz A i C ). 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 33.16.60.00 - Przyrządy dermatologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w Pakiecie 7 jest współfinansowane przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach Programu Nowe źródła laserowe i ich zastosowania w dermatologii w ramach Programu Badań Stosowanych na podstawie umowy PBS3/A7/18/2015. Zamówienia w pakietach 9 i 10 jest współfinansowane przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach Programu Zintegrowany system narzędzi do diagnostyki i telerehabilitacji schorzeń narządów zmysłów (słuchu, wzroku, mowy, równowagi, powonienia).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1: Dostawa czterech jednostek centralnych komputerów stacjonarnych oraz czterech monitorów na potrzeby Zakładu Medycyny Nuklearnej WUM.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Andrzej Zuber PHPU Zuber, ul. Krakowska 29 c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59927,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44800,00
Oferta z najniższą ceną: 44800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44800,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2: Dostawa aparatu i kamery na potrzeby III Kliniki Chorób Wewnętrznych i Kardiologii WUM.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10393,50
Oferta z najniższą ceną: 10393,50 / Oferta z najwyższą ceną: 10393,50
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3: Dostawa kamery na potrzeby Kliniki Kardiochirurgii I Katedry i Kliniki WUM.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1438,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2730,60
Oferta z najniższą ceną: 2730,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2730,60
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4: Dostawa komputera przenośnego na potrzeby I Katedry i Kliniki Kardiologii WUM.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2645,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2398,50
Oferta z najniższą ceną: 2398,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2398,50
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet 5: Dostawa komputera przenośnego na potrzeby Katedry i Kliniki Kardiologii, Nadciśnienia Tętniczego i Chorób Wewnętrznych WUM.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C,, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2764,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3530,10
Oferta z najniższą ceną: 3530,10 / Oferta z najwyższą ceną: 3751,50
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet 6: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Katedry i Zakładu Farmakologii Doświadczalnej i Klinicznej WUM.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eugeniusz Sienicki Giga Multimedia, ul. Przyleśna 1, 05-077 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 942,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1180,80
Oferta z najniższą ceną: 1180,80 / Oferta z najwyższą ceną: 1316,10
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet 7: Dostawa komputera przenośnego, dermatoskopu, adaptera dermatoskopowego oraz aparatu cyfrowego na potrzeby Katedry i Kliniki Dermatologicznej WUM.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZyCOM sp. z o.o., ul. Puszczyka 9, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18699,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20689,23
Oferta z najniższą ceną: 20689,23 / Oferta z najwyższą ceną: 20689,23
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet 8: Dostawa skanerów do Działu Finansowego WUM.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eugeniusz Sienicki Giga Multimedia, ul. Przyleśna 1, 05-077 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6200,00
Oferta z najniższą ceną: 6200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7700,00
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet 9: Dostawa trzech komputerów przenośnych wraz z akcesoriami oraz monitora na potrzeby Biura Rektora WUM.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZyCOM Polska sp. z o.o., Puszczyka 9, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17073,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23899,41
Oferta z najniższą ceną: 21370,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26224,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.