Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-25
Wrocław: Dostawę biletów komunikacji miejskiej dla RCKiK we Wrocławiu
Zadanie nr 1: Dostawa biletów komunikacji miejskiej we Wrocławiu dla RCKiK we Wrocławiu - normalnych w ilości 50.000 szt.; ulgowych w ilości 16.000 szt.
Zadanie nr 2: Dostawa biletów komunikacji miejskiej w Legnicy dla oddziału terenowego RCKiK w Legnicy - normalnych w ilości 2.600 szt.; ulgowych(1,10zł) w ilości 1.400 szt.; ulgowych(1,30zł) w ilości 600 szt.
Zadanie nr 3: Dostawa biletów komunikacji miejskiej w Lubinie dla oddziału terenowego RCKiK w Lubinie - normalnych w ilości 1.500 szt.; ulgowych w ilości 700 szt.
Numer ogłoszenia: 172145 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, ul. Czerwonego Krzyża 5/9, 50-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3715810, fax 071 3281713.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę biletów komunikacji miejskiej dla RCKiK we Wrocławiu Zadanie nr 1: Dostawa biletów komunikacji miejskiej we Wrocławiu dla RCKiK we Wrocławiu - normalnych w ilości 50.000 szt.; ulgowych w ilości 16.000 szt. Zadanie nr 2: Dostawa biletów komunikacji miejskiej w Legnicy dla oddziału terenowego RCKiK w Legnicy - normalnych w ilości 2.600 szt.; ulgowych(1,10zł) w ilości 1.400 szt.; ulgowych(1,30zł) w ilości 600 szt. Zadanie nr 3: Dostawa biletów komunikacji miejskiej w Lubinie dla oddziału terenowego RCKiK w Lubinie - normalnych w ilości 1.500 szt.; ulgowych w ilości 700 szt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę biletów komunikacji miejskiej dla RCKiK we Wrocławiu Zadanie nr 1: Dostawa biletów komunikacji miejskiej we Wrocławiu dla RCKiK we Wrocławiu - normalnych w ilości 50.000 szt.; ulgowych w ilości 16.000 szt. Zadanie nr 2: Dostawa biletów komunikacji miejskiej w Legnicy dla oddziału terenowego RCKiK w Legnicy - normalnych w ilości 2.600 szt.; ulgowych(1,10zł) w ilości 1.400 szt.; ulgowych(1,30zł) w ilości 600 szt. Zadanie nr 3: Dostawa biletów komunikacji miejskiej w Lubinie dla oddziału terenowego RCKiK w Lubinie - normalnych w ilości 1.500 szt.; ulgowych w ilości 700 szt. szacunkowa wartość netto całości zamówienia 123325,90PLN
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.98.00.00 - Bilety Kod CPV wg słownika 2008: 22.45.90.00 - Bilety .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże się uprawnieniami lub czynnościami potwierdzonymi dokumentami wydanymi zgodnie z wymaganiami określonymi w §1, pkt 1 oraz w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt III SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, pkt. 1-10, ust 2 Ustawy P.z.p., 3) Wykonawcy, których oferta została wybrana, przedłożą przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik (1a - 1c)). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik (3.1-3.3) 5. Wypełniony formularz oferty - załącznik (2.1-2.3). 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane powinien złożyć odpowiednio dokumenty zgodnie z § 2 ww. rozporządzenia. Ww. dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (oprócz dokumentu z poz. 1). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-wroclaw.rckik.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu ul. Czerwonego Krzyża 5/9, 50-345 Wrocław, Dział Administracyjno-Gospodarczy, pok. S.4.05, III-piętro, faks: 071/328 17 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu ul. Czerwonego Krzyża 5/9, sekretariat - pokój S.3.07A, piętro II.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Dostawa biletów komunikacji miejskiej we Wrocławiu dla RCKiK we Wrocławiu - normalnych w ilości 50.000 szt.; ulgowych w ilości 16.000 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawa biletów komunikacji miejskiej we Wrocławiu dla RCKiK we Wrocławiu - normalnych w ilości 50.000 szt.; ulgowych w ilości 16.000 szt. szacunkowa wartość zamówienia netto dla zad. nr 1; 114098,36 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.98.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Dostawa biletów komunikacji miejskiej w Legnicy dla oddziału terenowego RCKiK w Legnicy - normalnych w ilości 2.600 szt.; ulgowych(1,10zł) w ilości 1.400 szt.; ulgowych(1,30zł) w ilości 600 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Dostawa biletów komunikacji miejskiej w Legnicy dla oddziału terenowego RCKiK w Legnicy - normalnych w ilości 2.600 szt.; ulgowych(1,10zł) w ilości 1.400 szt.; ulgowych(1,30zł) w ilości 600 szt.szacunkowa wartość zamówienia dla zad. nr 2; 6194,75 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.98.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Dostawa biletów komunikacji miejskiej w Lubinie dla oddziału terenowego RCKiK w Lubinie - normalnych w ilości 1.500 szt.; ulgowych w ilości 700 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Dostawa biletów komunikacji miejskiej w Lubinie dla oddziału terenowego RCKiK w Lubinie - normalnych w ilości 1.500 szt.; ulgowych w ilości 700 szt.szacunkowa wartość zamówienia netto dla zad. nr 3; 3032,78 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.98.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONT POKRYCIA DACHU PAPOWEGO NA BUDYNKACH NR 26, NR 28 i NR 23 PRZY UL.TRZMIELOWICKIEJ 28 WE WROCŁAWIU (3 ZADANIA).
- Remont lokali mieszkalnych nr 2,4,6 i 8, po zalaniu, w budynku mieszkalnym przy ul.Dolnobrzeskiej nr 49 we Wrocławiu, stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.
- Zaprojektowanie i wykonanie r.b.: Wymiana dylatacji cztero-modułowej na dylatację palczastą nad filarem 21 wiaduktu WA-22A', jezdnia w stronę Warszawy w ciągu Autostradowej Obwodnicy Wrocławia (AOW)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany zagospodarowania terenu oraz remontu i przebudowy ogrodzenia wokół terenu kampusu Uniwersytetu Wroc. przy ul. Koszarowej 3 i ul. Sołtysowickiej
- Wykonanie okresowej pięcioletniej kontroli obiektów budowlanych, polegających na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń.....
- Zakup 1 szt. nowo fabrycznego samochodu osobowego na potrzeby DSDiK. CPV 34110000-1
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz i odwóz dzieci i uczniów oraz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025, wraz z dzierżawą dwóch autobusów marki Autosan".
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych Gminy Chojnów w roku szkolnym 2024/2025
więcej: Bilety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.