eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Kompleksowy remont urządzeń i infrastruktury cmentarnej na Cmentarzu Centralnym w Gliwicach - etap IV i etap V

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-07

Gliwice: Kompleksowy remont urządzeń i infrastruktury cmentarnej na Cmentarzu Centralnym w Gliwicach - etap IV i etap V
Numer ogłoszenia: 172147 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 295756 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy remont urządzeń i infrastruktury cmentarnej na Cmentarzu Centralnym w Gliwicach - etap IV i etap V.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowy remont urządzeń i infrastruktury cmentarnej na Cmentarzu Centralnym w Gliwicach - etap IV i etap V. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w tym: a) roboty rozbiórkowe - rozbiórka nawierzchni i murów oporowych; b) roboty rozbiórkowe - rozbiórka urządzeń; c) roboty drogowe - podbudowa, nawierzchnie i schody; d) roboty betonowe i murowe - mury oporowe z żelbetu, okładziny klinkierowe; e) instalowanie wyrobów metalowych - balustrady, f) roboty instalacyjne. Załącznikami do niniejszej specyfikacji są: 1. projekt wykonawczy: plac przy kaplicy, mury oporowe, kanalizacja, 2. specyfikacje wykonania i odbioru robót, 3. przedmiar dla etapu IV i V. Uwaga: - do wykonania robót należy stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, - organizacja placu budowy leży po stronie wykonawcy, - odbiór robót następować będzie sukcesywnie w miarę ukończenia robót stanowiących technologiczną całość, - zapłata następować będzie za roboty wykonane i odebrane na podstawie faktur nie częściej niż raz na miesiąc, - odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez zamawiającego z udziałem wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z opisem technicznym i przedmiarem robót, - ewentualne szkody wynikłe w trakcie wykonywania robót, Wykonawca usunie na własny koszt i własnym staraniem, - należy zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie elewacji kaplicy w trakcie wykonywania robót, - z odbioru zostanie sporządzony protokół końcowy odbioru robót, - do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić certyfikaty lub deklaracje zgodności materiałów zastosowanych do wykonania robót. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. stałego utrzymania porządku i ładu na terenie robót, 2. oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, 3. bieżącego wywozu odpadów pochodzących z rozbiórek, 4. odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p.poż. 5. zgłaszania do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, 6. udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym. 7. uporządkowania terenu po zakończonych pracach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 929637.99 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum ZUBIT Sp. z o.o. - LIDER, ul. Okrężna 5, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 929637.99
  • Oferta z najniższą ceną: 929637.99 oferta z najwyższą ceną: 1339663.03
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.