To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-25
Staszów: Dostarczenie fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych i innych towarów w ramach projektu pt. Skarbnica profesjonalistów gastronomii i hotelarstwa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Część 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8.
Numer ogłoszenia: 172148 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125612 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ekonomicznych i. Jana Pawła II, ul. Szkolna 11, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 864 31 18, faks 15 864 31 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych i innych towarów w ramach projektu pt. Skarbnica profesjonalistów gastronomii i hotelarstwa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Część 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych i innych towarów do Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Staszowie, ul. Szkolna 11 niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu Skarbnica profesjonalistów gastronomii i hotelarstwa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, realizowanego w ośmiu częściach, tj.: części 1, części 2, części 3, części 4, części 5, części 6, części 7 i części 8 dotyczących: - Część nr 1 - Artykuły biurowe, druki, książki i pomoce dydaktyczne - Część nr 2 - Wyposażenie kuchni - Cześć nr 3 - Artykuły dekoracyjne - Część nr 4 Odzież branżowa - Część nr 5 Meble - Część nr 6 Komputery przenośne i akcesoria - Część nr 7 Kursy i szkolenia - Część nr 8 Carving, gdzie na przedmiot zamówienia: - części nr 1 składa się dostarczenie fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych i innych towarów, obejmujące zakup i dostawę artykułów biurowych, druków, książek i pomocy dydaktycznych - części nr 2 składa się dostarczenie fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych i innych towarów, obejmujące zakup i dostawę wyposażenia kuchni - części nr 3 składa się dostarczenie fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych i innych towarów, obejmujące zakup i dostawę artykułów dekoracyjnych - części nr 4 składa się dostarczenie fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych i innych towarów, obejmujące zakup i dostawę odzieży branżowej - części nr 5 składa się dostarczenie fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych i innych towarów, obejmujące zakup i dostawę mebli - części nr 6 składa się dostarczenie fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych i innych towarów, obejmujące zakup i dostawę komputerów przenośnych i akcesoriów - części nr 7 składa się dostarczenie fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych i innych towarów, obejmujące zakup i dostawę oprogramowania komputerowego oraz usług kursowych i szkoleń - części nr 8 składa się dostarczenie fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych i innych towarów, obejmujące zakup i dostawę usług szkolenia carvingu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia odrębnym dla każdej części - załącznik Nr 7 SIWZ. 2. Dostawa pomocy dydaktycznych i innych towarów - terminy realizacji dostaw określono następująco: 1) Dla części 1 - Zamawiający przewiduje sukcesywną dostawę na zamówienia kierowane do Wykonawcy w terminie 14 dni od daty przekazania zamówienia przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem iż termin końcowy realizacji tej części określa się na 15.09.2012 r. 2) Dla części 2 - Zamawiający przewiduje dostawę w terminie do 31.05.2012 r. 3) Dla części 3 - Zamawiający przewiduje dostawę w terminie do 31.05.2012 r. 4) Dla części 4 - Zamawiający przewiduje dostawę w terminie do 31.05.2012 r. 5) Dla części 5 - Zamawiający przewiduje dostawę w terminie do 31.05.2012 r. 6) Dla części 6 - Zamawiający przewiduje sukcesywną dostawę na zamówienia kierowane do Wykonawcy w terminie 14 dni od daty przekazania zamówienia przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem iż termin końcowy realizacji tej części określa się na 15.09.2012 r. 7) Dla części 7 - Zamawiający przewiduje dostawę w terminie do 30.06.2012 r. 8) Dla części 8 - Zamawiający przewiduje dostawę w terminie do 30.06.2012 r. 3. Wykonawca dostarczy do szkoły pomoce dydaktyczne i inne towary na własny koszt (w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar), w dni robocze: poniedziałek - piątek w godz. 8.00-14.00. Miejscem dostawy będzie siedziba Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Staszowie, ul. Szkolna 11. 4. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pomoce dydaktyczne i inne towary fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii wraz z odpowiednimi atestami, certyfikatami, świadectwami jakości lub innymi dokumentami dopuszczającymi do użytku w placówkach oświatowych. Pomoce dydaktyczne i inne towary winny spełniać wymagania UE. Produkty, które tego wymagają winny spełniać wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone produkty w wymiarze co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru (za wyjątkiem towarów nie wymagających gwarancji zgodnie z wytycznymi szczegółowymi zawartymi w opisie części SIWZ). W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się udzielenie gwarancji przez Wykonawcę w wymiarze określonym przez producenta. 6. Jeżeli w szczegółowym wykazie pomocy dydaktycznych i innych towarów, wskazano że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających określone parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku wskazanych w wykazie. 7. Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 38.65.21.00 - Projektory 44.42.13.00 - Sejfy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pt. Skarbnica profesjonalistów gastronomii i hotelarstwa współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ARTYKUŁY BIUROWE, DRUKI, KSIĄŻKI I POMOCE DYDAKTYCZNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo - Księgarska STAŃCZYK, ul. Ks. Ściegiennego 32, 37-464 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9466,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7670,42
Oferta z najniższą ceną: 7670,42 / Oferta z najwyższą ceną: 8543,62
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: WYPOSAŻENIE KUCHNI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o.o., ul. Peryferyjna 12, 25-562 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25366,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26600,78
Oferta z najniższą ceną: 26600,78 / Oferta z najwyższą ceną: 26745,12
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ARTYKUŁY DEKORACYJNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- J&T Top Gastro s.c. Sprzedaż Urządzeń Gastronomicznych i Chłodniczych J. Bryk T. Strzylak, ul. Kościelna 87, 26-800 Białobrzegi, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9337,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19261,80
Oferta z najniższą ceną: 19261,80 / Oferta z najwyższą ceną: 19261,80
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ODZIEŻ BRANŻOWA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- J&T Top Gastro s.c. Sprzedaż Urządzeń Gastronomicznych i Chłodniczych J. Bryk T. Strzylak, ul. Kościelna 87, 26-800 Białobrzegi, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11406,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9889,20
Oferta z najniższą ceną: 9889,20 / Oferta z najwyższą ceną: 9889,20
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: MEBLE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA
jakie przetargi wygrała firma
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA
- Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej Carpatia, ul. Hr. W. Tarnowskiej 4, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4471,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3990,00
Oferta z najniższą ceną: 3990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6257,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: KOMPUTERY PRZENOŚNE I AKCESORIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WIKOM Piotr Wielecki, ul. Konstytucji 3 Maja 12/4, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11669,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13944,40
Oferta z najniższą ceną: 13944,40 / Oferta z najwyższą ceną: 26276,49
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: CARVING
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MACIEJ GNIECH, Przedsiębiorstwo Budowlane "GNIECH"
jakie przetargi wygrała firma
MACIEJ GNIECH, Przedsiębiorstwo Budowlane "GNIECH"
- Carving - Gniech Grzegorz Gniech, ul. Kopernika 9/2, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17890,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7000,00
Oferta z najniższą ceną: 7000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9250,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Staszowa"
- Wyżywienie uczestników (lunch), usługa cateringowa (przygotowania i dostarczenia gotowych posiłków) dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student".
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa druków małoformatowych i materiałów reklamowych do Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.