eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywne wykonywanie w okresie 21 miesięcy przeglądów aparatury medycznej dla Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-03

Warszawa: Sukcesywne wykonywanie w okresie 21 miesięcy przeglądów aparatury medycznej dla Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie
Numer ogłoszenia: 172159 - 2016; data zamieszczenia: 03.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122225 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o., Pl. S. Starynkiewicza 1/3, 02-015 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 370 27 44, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne wykonywanie w okresie 21 miesięcy przeglądów aparatury medycznej dla Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz diagnostyka w celu określenia zakresu ewentualnych napraw pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego wynikające z bieżącej eksploatacji w Uniwersyteckim Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym element oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przeglądów i prac serwisowych w stosunku do aparatury i sprzętu medycznego, należących do Zamawiającego, szczegółowo wymienionych w zestawieniu tabelarycznym (Pakiety od 1 do 25) - zestawienie stanowi element SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do następujących czynności: a) dokonywania okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu, zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą harmonogramem, b) dokonywanie napraw pogwarancyjnych sprzętu (po uzgodnieniu każdorazowo z Zamawiającym na podstawie odrębnego zlecenia), c) bieżącej konserwacji sprzętu zalecanej przez producenta oraz innych wynikających z przepisów bhp napraw i przeglądów zapewniających sprawną i bezpieczną eksploatację aparatury i sprzętu medycznego, oraz zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679 z poźn. zm.), d) odnotowywanie faktu wykonania czynności serwisowych poprzez wpisanie w kartę eksploatacji sprzętu (paszport, formularz czynności serwisowych lub inny dokument urządzenia), e) prowadzenie kart / raportów naprawy urządzeń, f) sporządzanie notatek o stanie technicznym urządzeń, w tym nie nadających się już do naprawy, g) wydawanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń, h) umożliwienie utrzymania stałego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą, w celu konsultacji telefonicznych, w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz. min. 15.00. Czynności przeglądów - konserwacji obejmują w szczególności: a) sprawdzenie prawidłowości działania, b) sprawdzenie i czyszczenie elementów aparatury i urządzeń, c) sprawdzenie instalacji, kontrola sprawności zaworów (jeśli dotyczy określonego sprzętu), d) ustawienie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów, e) legalizację (jeśli dotyczy określonego sprzętu), f) kalibrację (jeśli dotyczy określonego sprzętu),g) sprawdzenie zgodności pomiaru z aparatem wzorcowym (w przypadku aparatów do mierzenia ciśnienia), h) aktualizację oprogramowania (jeśli dotyczy określonego sprzętu), i) zmianę zegara systemowego z czasu letniego na zimowy i odwrotnie (jeśli dotyczy określonego sprzętu), j) wymianę materiałów eksploatacyjnych, m.in. takich jak: filtry wody, uszczelki, zawory, elektrody, zużyte akumulatory - baterie, głowice, bezpieczniki, żarówki, promienniki bakteriobójcze, itp., wynikających z normalnego użytkowania sprzętu, k) w przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów Urzędu Dozoru Technicznego - przygotowanie urządzenia do odbioru, wykonanie czynności w związku z zaleceniami UDT, uczestnictwo w odbiorach z udziałem UDT. Przeglądy Sprzętu będą dokonywanie zgodnie z harmonogramem przeglądów ustalonym przez Zamawiającego, w sposób zgodny ze wskazówkami producenta zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679 z późn. zm.). Harmonogram zostanie przygotowany przez Zamawiającego i przekazany Wykonawcy w dacie zawarcia umowy. Naprawy pogwarancyjne dokonywane będą po wcześniejszym zawiadomieniu telefonicznie, pisemnie, faksem lub elektronicznie Wykonawcy o zaistniałej nieprawidłowości. Zamawiający w zawiadomieniu winien podać nazwę Sprzętu, gdzie się znajduje oraz określić jeśli to możliwe stwierdzoną usterkę. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia się naprawy uszkodzonego sprzętu w terminie nie później niż 48 godzin po uzyskaniu informacji o uszkodzeniu, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy pomiędzy 8.00 a 15.00. W ramach czynności, o których mowa w ust. 1.8 SIWZ, nie później niż w terminie 48 godzin od daty zgłoszenia usterki, Wykonawca po dokonaniu diagnostyki uszkodzenia, przedłoży Zamawiającemu kosztorys - kalkulację kosztów naprawy lub wymiany części zamiennych na nowe, który po zaakceptowaniu przez Zamawiającego stanowić będzie podstawę do dokonania naprawy uszkodzonego Sprzętu. Usunięcie usterek zostanie dokonane w terminie maksymalnie 5 dni od otrzymania przez Wykonawcę informacji telefonicznie, faksem lub elektronicznie o akceptacji kosztów naprawy, a w przypadku napraw bardziej skomplikowanych w terminie 15 dni roboczych od otrzymania faksem akceptacji kosztorysu naprawy. Naprawy będą dokonywane zgodnie z przyjętymi przez strony ustaleniami w siedzibie Zamawiającego lub po przesłaniu sprzętu w siedzibie Wykonawcy (koszty transportu na koszt Wykonawcy). Usługi przeglądów będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego. Usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego będące przedmiotem zamówienia mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające kwalifikacje do konserwacji, napraw określonego sprzętu medycznego, posiadające kwalifikacje do dozoru nad eksploatacją urządzeń przeszkolone w zakresie przeglądów urządzeń, Gwarancja na wymienione części zamienne i materiały nie może być krótsza od gwarancji danej przez producenta. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane naprawy sprzętu medycznego z zastrzeżeniem, że okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty wykonania naprawy. Narzut na materiały i części zamienne nie może przekroczyć 20%. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedstawienia dokumentów potwierdzających koszty zakupu części zużytych przy wykonaniu usługi w celu weryfikacji wysokości narzutu na części. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń podlegających konserwacji i przeglądom technicznym w ramach przeprowadzonych postępowań kasacyjnych lub zmiany związane ze zwiększeniem zakresu przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku wygaśnięcia gwarancji w okresie trwania umowy, Wykonawca zobowiązuje się do stosowania w czasie przeglądów i napraw wyłącznie fabrycznie nowych, oryginalnych części zamiennych. W przypadku braku możliwości zamontowania oryginalnych części wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on zobowiązany do poinformowania o zaistniałym fakcie Zamawiającego. Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego bezpłatny. Warunki płatności: Wynagrodzenie będzie płatne na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę, do których obowiązkowo muszą być załączane protokoły odbioru podpisane bez zastrzeżeń przez przedstawiciela Zamawiającego, przelewem z rachunku Zamawiającego na rachunek Wykonawcy, w terminie minimum 60 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury oraz protokołów odbioru.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Serwisowanie urządzeń medycznych - Pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZALIM Sp. z o.o., ul. Marszałkowska 84/92, 00-514 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11388,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1476,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1476,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7380,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Serwisowanie urządzeń medycznych - Pakiet 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZALIM Sp. z o.o., ul. Marszałkowska 84/92, 00-514 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5440,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1845,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1845,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11049,93

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Serwisowanie urządzeń medycznych - Pakiet 2A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DUTCHMED POLSKA Sp. z o.o., ul. Szajnochy 4, 85-738 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2265,34

  • Oferta z najniższą ceną: 2565,34 / Oferta z najwyższą ceną: 6932,40

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Serwisowanie urządzeń medycznych - Pakiet 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZALIM Sp. z o.o., ul. Marszałkowska 84/92, 00-514 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 369,00

  • Oferta z najniższą ceną: 369,00 / Oferta z najwyższą ceną: 738,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Serwisowanie urządzeń medycznych - Pakiet 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIRO Sp. z o.o., ul. Floriańska 6 lok. 9, 03-707 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21894,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21894,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21894,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Serwisowanie urządzeń medycznych - Pakiet 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZALIM Sp. z o.o., ul. Marszałkowska 84/92, 00-514 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3444,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3444,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3444,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 11   

Nazwa: Serwisowanie urządzeń medycznych - Pakiet 11

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZALIM Sp. z o.o., ul. Marszałkowska 84/92, 00-514 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1419,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147,60

  • Oferta z najniższą ceną: 147,60 / Oferta z najwyższą ceną: 147,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 12   

Nazwa: Serwisowanie urządzeń medycznych - Pakiet 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZALIM Sp. z o.o., ul. Marszałkowska 84/92, 00-514 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246,00

  • Oferta z najniższą ceną: 246,00 / Oferta z najwyższą ceną: 246,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 13   

Nazwa: Serwisowanie urządzeń medycznych - Pakiet 13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZALIM Sp. z o.o., ul. Marszałkowska 84/92, 00-514 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 279,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246,00

  • Oferta z najniższą ceną: 246,00 / Oferta z najwyższą ceną: 246,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 14   

Nazwa: Serwisowanie urządzeń medycznych - Pakiet 14

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZALIM Sp. z o.o., ul. Marszałkowska 84/92, 00-514 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196,80

  • Oferta z najniższą ceną: 196,80 / Oferta z najwyższą ceną: 196,80

  • Waluta: PLN .


Część NR: 16   

Nazwa: Serwisowanie urządzeń medycznych - Pakiet 16

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZALIM Sp. z o.o., ul. Marszałkowska 84/92, 00-514 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246,00

  • Oferta z najniższą ceną: 246,00 / Oferta z najwyższą ceną: 246,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 17   

Nazwa: Serwisowanie urządzeń medycznych - Pakiet 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZALIM Sp. z o.o., ul. Marszałkowska 84/92, 00-514 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196,80

  • Oferta z najniższą ceną: 196,80 / Oferta z najwyższą ceną: 196,80

  • Waluta: PLN .


Część NR: 18   

Nazwa: Serwisowanie urządzeń medycznych - Pakiet 18

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZALIM Sp. z o.o., ul. Marszałkowska 84/92, 00-514 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 440,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 984,00

  • Oferta z najniższą ceną: 984,00 / Oferta z najwyższą ceną: 984,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 24   

Nazwa: Serwisowanie urządzeń medycznych - Pakiet 24

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZALIM Sp. z o.o., ul. Marszałkowska 84/92, 00-514 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 369,00

  • Oferta z najniższą ceną: 369,00 / Oferta z najwyższą ceną: 369,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.