Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-28
Racibórz: Dostawa świeżych warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 172182 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień" , ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152001, faks 032 4152001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa świeżych warzyw i owoców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa świeżych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej Złota Jesień w Raciborzu w asortymencie i ilości jak niżej: Lp. Nazwa artykułu Jedn. miary ilość 1. Ziemniaki gat. I: np.: bryza, santa lub maryna kg 9.000 2. Ziemniaki młode kg 4.000 3. Buraki ćwikłowe: czerwona kula, bikores kg 1.000 4. Botwinka szt 400 5. Cukinia kg 50 6 Cebula extra łuskana kg 150 7 Czosnek kg 10 8 Chrzan korzeń myty kg 5 9 Fasola biała średnia kg 70 10 Fasola szparagowa kg 100 11 Groch łuskany kg 50 12 Kapusta czerwona np. rona kg 200 13 Kapusta czerwona szt 200 14 Kapusta pekińska gat. I kg 100 15 Kapusta pekińska szt. 200 16 Kapusta biała np. kolorama, lian kg 300 17 Kapusta biała szt 200 18 Kapusta włoska kg 50 19 Kapusta kiszona kg 450 20 Kalafior szt 300 21 Koper zielony pęczek 900 22 Marchew korzeń myty gat. I. kg 2.000 23 Ogórek sałatkowy krótki kg 300 24 Ogórek małosolny kg 100 25 Ogórek kiszony kg 50 26 Pietruszka korzeń myty kl.ex.I kg 700 27 Pietruszka natka pęczek 800 28 Papryka czerwona gat. I kg 50 29 Papryka krajowa: żółta, zielona kg 20 30 Pieczarki gat. I kg 100 31 Por kg 80 32 Pomidory kl. I 57-67 kg 1.000 33 Rzodkiewka pęczek 300 34 Sałata ok. 300gr, gat. I szt 1.000 35 Sałata lodowa szt 400 36 Seler korzeń biały, myty kg 800 37 Szczaw pęczki 150 38 Szczypior - cebulka zielona pęczki 500 39 Szpinak kg 150 40 Arbuz kg 700 41 Banany gat. I kg 1.000 42 Cytryny kl. I , kal. 4-5 kg 200 43 Grapefruit kal.36-40 np. floryda kg 400 44 Kiwi kg 300 45 Kiwi szt 600 46 Mandarynki kal. 100-130 kg 600 47 Pomarańcze kal. 32-35 kg 900 48 Nektaryny/ brzoskwinie kg 300 49 Nektaryny/ brzoskwinie szt 1.000 50 Winogrona gat. I kg 300 51 Czereśnie kg 200 52 Jabłka kl. I np.: gloster, golden, delicjusz kg 2.000 53 Jagody kg 200 54 Maliny kg 150 55 Porzeczka czarna kg 200 56 Porzeczka czerwona kg 100 57 Truskawki gat. I kg 300 58 Wiśnie kg 150 59 Śliwki kg 200 60 Gruszki kg 200 61 Morele kg 100 Ilości w/w asortymentu określone są szacunkowo w skali 6-ciu miesięcy i mogą ulec niewielkiej zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie średnio dwa razy w tygodniu w dni robocze w godz. od 7.00 - 14.00 Każdą partię dostawy zamawiający będzie uzgadniał telefonicznie z wykonawcą. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem. Możliwości zmiany umowy: Zamawiający dopuszcza waloryzacje cen jednostkowych zaproponowanych w ofercie przez wykonawcę, jednak nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy obowiązywania umowy, w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów konsumpcyjnych publikowany przez GUS, na wniosek wykonawcy. Konsekwencją ewentualnych zmian cen jednostkowych jest zmniejszenie ilości dostaw w ramach wartości oferty. Zamawiający dopuszcza zamianę wartości umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.0 - Warzywa, owoce i orzechy 32.12.00.0 - Ziemniaki i warzywa suszone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: - Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 uPzp - zał. nr 2 do SIWZ. B. Inne oświadczenia i dokumenty: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Złota Jesień ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, sekretariat - pok nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Złota Jesień ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, sekretariat - pok nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Dostawa serwerów.
- "Remont instalacji kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej na terenie jednostki w Zakładzie Karnym w Raciborzu"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych.
- BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM NR 4 W RACIBORZU
- Sukcesywna dostawa artykułów zbożowych, skrobiowych, przemiału ziarna oraz makaronu na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu z podziałem na 3 części
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025 /2
- Dostawy owoców i warzyw na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w II półroczu 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: Ziemniaki i warzywa suszone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.