Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-17
Toruń: REMONT BUDYNKU NR 2022/7 - IZBA CHORYCH
Numer ogłoszenia: 172214 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia , ul. Sobieskiego 36, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 616-25-14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.csaiu.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA NARODOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU NR 2022/7 - IZBA CHORYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PARTER - GABINETY, SZATNIE, APTEKA, RECEPCJA 1. Wykonanie posadzek trudnościeralnych typu TARKETT 2. Wykucie z muru drzwi drewnianych i wstawienie nowych drzwi z PCV z obróbką obsadzenia 3. Montaż przegród stalowych z kształtowników aluminiowych EI30 4. Zamurowanie i przesklepienie otworów drzwiowych , wykonanie ścianek działowych 5.Wymiana okładzin ściennych ( gabinet stomatologiczny, zabiegowy) 6.Wymiana posadzek z płytek ceramicznych (gabinet zabiegowy, apteka, szatnia personelu) 7. Wykucie z muru okien drewnianych i wstawienie nowych okien z PCV z obróbką obsadzenia 8. Demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych i wstawienie parapetów okiennych wewnętrznych z PCV i zewnętrznych z blachy powlekanej 9. Wykonanie tynków uzupełniających wewnętrznych, gładzi gipsowych oraz roboty malarskie I, II, III PIĘTRO - GABINETY, POMIESZCZENIA, GOSPODARCZE, SALE CHORYCH 1. Wykucie z muru drzwi drewnianych i wstawienie nowych drzwi z PCV z obróbką obsadzenia 2. Zamurowanie i przesklepienie otworów drzwiowych , wykonanie ścianek działowych 3.Wymiana okładzin ściennych 4.Wymiana posadzek z płytek ceramicznych (gabinet zabiegowy, apteka, szatnia personelu) 5. Wykucie z muru okien drewnianych i wstawienie nowych okien z PCV z obróbką obsadzenia 6. Demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych i wstawienie parapetów okiennych wewnętrznych z PCV i zewnętrznych z blachy powlekanej 7. Wykonanie tynków uzupełniających wewnętrznych, gładzi gipsowych oraz roboty malarskie 8.Wymiana wykładzin posadzkowych gr.2mm Korytarze - (parter) 1. Wykonanie posadzek trudnościeralnych typu TARKETT 2. Roboty malarskie 3. Montaż przegród stalowych z kształtowników aluminiowych EI30 4. Wykucie z muru okien drewnianych i wstawienie nowych okien z PCV z obróbką obsadzenia 5.Demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych i wstawienie parapetów okiennych wewnętrznych z PCV i zewnętrznych z blachy powlekanej Korytarze ( I piętro, II i II piętro) 1. Wymiana posadzek z płytek ceramicznych 2.Montaż przegród stalowych z kształtowników aluminiowych EI30 3. Konserwacyjne roboty malarskie 4. Wykucie z muru okien drewnianych i wstawienie nowych okien z PCV z obróbką obsadzenia 5.Demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych i wstawienie parapetów okiennych wewnętrznych z PCV i zewnętrznych z blachy powlekanej Remont sanitariatu (I piętro) - wymiana okładzin ściennych - wymiana urządzeń sanitarnych i podejść - roboty malarskie - montaż przegród sanitarnych z PCV - montaż kabin natryskowych Remont sanitariatu (III piętro) - wymiana okładzin ściennych i podłogowych - wymiana urządzeń sanitarnych i podejść - roboty malarskie - montaż przegród sanitarnych z PCV Roboty malarskie- parter , I, II, III piętro Remont dachu - przełożenie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki podwójnie w koronkę i w łuskę - wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej - wymiana rur spustowych i z blachy ocynkowanej - wymiana instalacji odgromowej - malowanie okien dachowych - wymiana odeskowania gzymsów Wymiana grzejników żebrowych na płytowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium na całość zamówienia w wysokości 15 000 zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego : NBP O/O BYDGOSZCZ 38 1010 1078 0098 1413 9130 0000 z dopiskiem wadium na robotę budowlaną. 3. Za termin skuteczny wniesienia wadium uznaje się termin wpłynięcia pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Wniesienie wadium w postaci pieniądza należy dokonać z takim wyprzedzeniem, żeby wpłynęły na rachunek Zamawiającego w wymaganym terminie. 4. Nie wniesienie wadium, wniesienie po terminie lub w innej postaci niż wskazane będzie przyczyną wykluczenia wykonawcy. 5. Zamawiający zwraca oraz zatrzymuje wadium zgodnie z unormowaniem art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykaz co najmniej jednej roboty budowlanej należycie wykonanej w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400 000 zł. brutto
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wskazanie osoby (w formularzu oferty), która będzie pełniła funkcje kierownika budowy wraz z informacjami na temat posiadanych kwalifikacji i wykształcenia, kopią uprawnień budowlanych i dokumentów potwierdzających przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy tylko w następujących okolicznościach: a) Urzędowej zmiany podatku VAT b) Wyłączenia obiektów z użytkowania bądź przekazania ich w inny zarząd lub poza wojsko; c) Zmiany konta bankowego lub adresu firmy (należy poinformować Zamawiającego pisemnie o zaistniałej zmianie); d) Zmian osób funkcyjnych (kierownik budowy, inspektor nadzoru).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csaiu.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CSAiU, ul. Sobieskiego 36, 87-100 Toruń, osobiście Blok Logistyki pok. nr 9 - Małgorzata Wojdała-Garwolińska..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2010 godzina 10:00, miejsce: CENTRUM SZKOLENIA ARTYLERII I UZBROJENIA, UL. SOBIESKIEGO 36, 87-100 TORUŃ, KANCELARIA JAWNA..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Świadczenie usług prania i czyszczenia na sucho dla jednostek Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY I MIASTA NOWE SKALMIERZYCE
- Roboty budowlane roboty budowlane w zakresie modernizacji tarasu, wymiany drzwi przesuwnych, wymiany drzwi ppoż. w budynku Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego im. ks. J. Popiełuszki w Toruniu
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PARADYŻ
- Modernizacja kociarni i części socjalnej w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Przybyszewskiego 3 w Toruniu - etap II.
- Relokacja stołówki w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Szosa Chełmińska 224/226 w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw Drogoradz i Turznica
- "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Wysokie, gm. Czerwieńsk"
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Jeżowe, w miejscowościach: Jeżowe, Groble, Jata i Sójkowa wraz z systemem monitorowania
- Modernizacja budynku garażowego Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim poprzez wzmocnienie konstrukcji budynku wraz z przywróceniem go do użytkowania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.