To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-03
Łochów: Przebudowa drogi gminnej Jasiorówka-Łopianka, km 0+022 - 0+695, długość odcinka 673 mb
Numer ogłoszenia: 172231 - 2016; data zamieszczenia: 03.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120511 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łochów, Al. Pokoju 75, 07-130 Łochów, woj. mazowieckie, tel. 25 6437800, faks 25 6437880.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Jasiorówka-Łopianka, km 0+022 - 0+695, długość odcinka 673 mb.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej Jasiorówka-Łopianka, km 0+022 - 0+695, długość odcinka 673 mb. 2. Istniejący stan drogi: na całym odcinku droga posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną żwirem drogowym w złym stanie technicznym z licznymi ubytkami, bez rowów odwadniających. Droga obsługuje ruch pieszy i kołowy mieszkańców Jasiorówki i Łopianki oraz gm. Łochów. 3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) roboty pomiarowe, 2) roboty przygotowawcze, 3) roboty ziemne, 4) wykonanie przepustu drogowego o średnicy 400 mm, 5) wykonanie podbudowy drogi z kruszywa łamanego kamiennego frakcji 0/31,5 mm zagęszczonej mechaniczne, 6) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej (4 cm + 3 cm), 7) wykonanie poboczy żwirowych, 8) wykonanie oznakowania pionowego. 4. Szczegółowy zakres zamówienia określa: 1) Projekt budowlany - Załącznik nr 9 do SIWZ, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik nr 10 do SIWZ. 5. Przedmiar robót - Załącznik nr 11 do SIWZ ma wyłączenie charakter dokumentu pomocniczego i nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, lecz nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. W trakcie realizacji prac należy stosować materiały i wyroby fabrycznie nowe, odpowiadające wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej, posiadające atesty i certyfikaty, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi świadectwami dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem norm, posiadające zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 8. Dopuszcza się zastosowanie innych materiałów o parametrach nie gorszych niż zawarte w projekcie budowlanym. 9. Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel i nadzór nad realizacją robót, umożliwiający wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie. 10. Wykonanie zamówienia musi być zgodne z przepisami obowiązującego prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 11. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie zgodnie z posiadaną odpowiednią wiedzą, doświadczeniem oraz potencjałem wykonawczym, zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, jakością i organizacją pracy. 12. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę): minimum 48 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, maksymalnie 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie. 13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY I UTRZYMANIA DRÓG SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY I UTRZYMANIA DRÓG SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Budowy i Utrzymania Dróg Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Brokowska 37, 07-300 Ostrów Mazowiecka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 218206,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 195369,52
Oferta z najniższą ceną: 195369,52 / Oferta z najwyższą ceną: 229121,08
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI ŁOCHÓW
więcej: przetargi ŁOCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.