eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koźmin WielkopolskiBudowa placów zabaw w ramach programu Radosna Szkoła

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-21

Koźmin Wielkopolski: Budowa placów zabaw w ramach programu Radosna Szkoła
Numer ogłoszenia: 172249 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koźmin Wielkopolski , ul. Stary Rynek 11, 63-720 Koźmin Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 7216088, faks 62 7216756.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminwlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw w ramach programu Radosna Szkoła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw w ramach programu Radosna Szkoła - plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Borzęcicach - plac zabaw przy Zespole Szkolno - Przedszkolny w Borzęciczkach. - plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Koźminie Wlkp. - plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 3 w Koźminie Wlkp. Zakres robót: - oczyszczenie terenu i przygotowanie robót - zakup i montaż nawierzchni bezpiecznej - ogrodzenie oraz zagospodarowanie terenów zielonych - dostawa i montaż urządzeń Szczegółowy zakres robót przedstawiony został w przedmiarach robót, ślepych kosztorysach oraz w specyfikacjach technicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.20-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część I - wymagana wpłata wadium 2000zł Część II - wymagana wpłata wadium 2000zł Część III - wymagana wpłata wadium 3000zł Część IV - wymagana wpłata wadium 2000zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia (klasyfikacja przedmiotu działalności gospodarczej firmy odpowiadająca klasyfikacji przedmiotu zamówienia)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia- nie spełnia (zrealizowane minimum dwa zadania odpowiadające przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł wraz z potwierdzeniem, że zostało ono wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia (nie zalega z opłatami w ZUS lub KRUS oraz Urzędzie Skarbowym, posiada polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a)dopuszczenie w uzasadnionych przypadkach zmiany terminu zakończenia robót (warunki atmosferyczne, nieprzewidziane roboty dodatkowe, wydłużenie procedury przetargowej) b)dopuszczenie możliwości zlecenia robót dodatkowych zgodnie z przepisami PZP, których zakres zostanie określony w protokole konieczności wykonania robót dodatkowych,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozminwlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul.Stary Rynek 11 63-720 Koźmin Wlkp. pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul.Stary Rynek 11 63-720 Koźmin Wlkp. pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Borzęcicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Borzęcicach. Zakres robót: - oczyszczenie terenu i przygotowanie robót - zakup i montaż nawierzchni bezpiecznej - ogrodzenie oraz zagospodarowanie terenów zielonych - dostawa i montaż urządzeń Szczegółowy zakres robót przedstawiony został w przedmiarze robót, ślepym kosztorysie oraz w specyfikacji technicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa placu zabaw przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Borzęciczkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Borzęciczkach Zakres robót: - oczyszczenie terenu i przygotowanie robót - zakup i montaż nawierzchni bezpiecznej - ogrodzenie oraz zagospodarowanie terenów zielonych - dostawa i montaż urządzeń Szczegółowy zakres robót przedstawiony został w przedmiarze robót, ślepym kosztorysie oraz w specyfikacji technicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Koźminie Wielkopolskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Koźminie Wielkopolskim Zakres robót: - oczyszczenie terenu i przygotowanie robót - zakup i montaż nawierzchni bezpiecznej - ogrodzenie oraz zagospodarowanie terenów zielonych - dostawa i montaż urządzeń Szczegółowy zakres robót przedstawiony został w przedmiarze robót, ślepym kosztorysie oraz w specyfikacji technicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 3 w Koźminie Wielkopolskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 3 w Koźminie Wielkopolskim Zakres robót: - oczyszczenie terenu i przygotowanie robót - zakup i montaż nawierzchni bezpiecznej - ogrodzenie oraz zagospodarowanie terenów zielonych - dostawa i montaż urządzeń Szczegółowy zakres robót przedstawiony został w przedmiarze robót, ślepym kosztorysie oraz w specyfikacji technicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.