To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-29
Zakopane: Wykonanie dostawy sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 172251 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126891 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012021, faks 018 2015351.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dostawy sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawę sprzętu i aparatury medycznego dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, tj. fabrycznie nowych urządzeń, aparatów medycznych, obejmujących: 1) Instrumentarium do artroskopii - w ilości 15 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.3. SIWZ (Pakiet - Nr 1), 2) Urządzenia do artroskopii: Waporyzator - w ilości 1 sztuki oraz źródło światła - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.4. SIWZ (Pakiet - Nr 2), 3) Urządzenia do chrurgii ręki - w ilości 3 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.5. SIWZ (Pakiet - Nr 3), 4) Zestaw do endourologii: resetoskop monopolarny - w ilości 2 sztuk, uretrotom optyczny - w ilości 1 sztuki oraz medyczny przenośny tor wizyjny - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.6. SIWZ (Pakiet - Nr 4), 5) Dermatom elektryczny - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.7. SIWZ (Pakiet - Nr 5), 6) Choledochoskop optyczny śródoperacyjny - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.8. SIWZ (Pakiet - Nr 6), 7) Narzędzia do mikrochirurgii - w ilości 30 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.9. SIWZ (Pakiet - Nr 7), 8) Kompaktowy generator do cięcia i koagulacji tkanek miękkich - nóż harmoniczny - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.10. SIWZ (Pakiet - Nr 8). II. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia, o którym mowa wyżej musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa np. zezwolenia, certyfikaty itp. dopuszczające dostarczone urządzenia do użytkowania medycznego na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu mają służyć. III. Zamawiający zastrzega, że przedmiot niniejszego zamówienia musi być dostarczony do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10. IV. Zamawiający nie dopuszcza zakupu sprzętu używanego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 33.16.81.00 - Endoskopy 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet - Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ENDOSYSTEM - Norbert Olszewski, ul. Piłsudskiego 75c, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31759,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35660,52
Oferta z najniższą ceną: 35660,52 / Oferta z najwyższą ceną: 35660,52
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet - Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ENDOSYSTEM - Norbert Olszewski, ul. Piłsudskiego 75c, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32245,56
Oferta z najniższą ceną: 32245,56 / Oferta z najwyższą ceną: 32245,56
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet - Nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDIM Sp. z o.o., ul. Puławska 45B, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120055,59
Oferta z najniższą ceną: 120055,59 / Oferta z najwyższą ceną: 120055,59
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet - Nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMESA POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
COMESA POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Comesa Polska Sp.z o.o., ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21039,04
Oferta z najniższą ceną: 21039,04 / Oferta z najwyższą ceną: 29592,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet - Nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARNO-MED Sp. z o.o., ul. Kolejowa 24, 55-081 Mietków, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20012,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21613,67
Oferta z najniższą ceną: 21613,67 / Oferta z najwyższą ceną: 21613,67
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet - Nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82982,88
Oferta z najniższą ceną: 82982,88 / Oferta z najwyższą ceną: 82982,88
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- TAPZ - usługa przewodnicka
- Dostawa Implantów - Zestaw do przezskórnej wertebroplastyki
- Dostawa materiałów medycznych 1 x użytku (igły, strzykawki, kaniule, ostrza, cewniki, kanki, zgłębniki, kraniki, kateter, infuzja, transfuzja, worki, opatrunki do mocowania, kaniule, itp.)
- Sporządzenie projektu uchwały w sprawie planu ogólnego Miasta Zakopane
- Budowa drogi od skrzyżowania ul. Spyrkówka z drogą krajową nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego (II)
- dostawa akcesoriów do diatermii elektrochirurgicznych LigaSure dla Szpitala Bielańskiego
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.