Ogłoszenie z dnia 2009-05-28
Białobrzegi: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 6/2009.
Audyt zamówień publicznych współfinansowych ze środków pochodzących z UE w latach 2004 - 2008
Numer ogłoszenia: 172252 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Kadr Skarbowości Ministerstwa Finansów, ul. Wczasowa 50, Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7748047, faks 0-22 7748362.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 6/2009. Audyt zamówień publicznych współfinansowych ze środków pochodzących z UE w latach 2004 - 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szkolenie nt. Audyt zamówień publicznych współfinansowych ze środków pochodzących z UE w latach 2004 - 2008 realizowane w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 - 2013 (POPT- 01.02.00-00-069/08 ) dla pracowników kontroli skarbowej. 1) Przygotowanie programu szkolenia 32 godz.dydakt.(2 wykł. po 16 godz. dydakt.) 2) Przygotowanie harmonogramu szkolenia (2 wykł. po 16 godz. dydakt.) 3) Przygotowanie materiałów szkoleniowych 4) Przeprowadzenie szkolenia dla 8 grup po ok. 30 osób. Czas trwania szkolenia 4 dni, grupy 30 osobowe - 4 szkolenia w 2009r, 4 szkolenia w 2010r. Terminy szkoleń: 2009r 1) 25 - 28.05.2009r 2) 22 - 25.06.2009r 3) 06 - 09.07.2009r 4) 31.08 - 03.09.2009r 2010r. 1) 04 - 07.01.2010r 2) 18 - 21.01.2010r. 3) 08 - 11.02.2010r 4) 22 - 25.02.2010r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00 - Usługi e-learning .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 43520 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2007 - 2013 (POPT- 01.02.00-00-069/08 ).
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Tematy szkolenia (16 godz dydakt.) Krajowy porządek prawny w zakresie zamówień publicznych; Omówienie rozwiązań prawnych prawa europejskiego; Konsekwencje prawne i finansowe powstałych nieprawidłowości w związku z prowadzonymi postępowaniami o zamówienie publiczne W terminach 1) 25 - 26.05.2009r 2) 22 - 23.06.2009r 3) 06 - 07.07.2009r 4) 31.08 - 01.09.2009r 5) 04 - 05.01.2010r 6) 18 - 19.01.2010r 7) 08 - 09.02.2010r 8) 22 - 23.02.2010r
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
K&K Mariusz Kuźma Beata Jagodzińska-Kuźma s.c.
jakie przetargi wygrała firma
K&K Mariusz Kuźma Beata Jagodzińska-Kuźma s.c.
- K&K Zamówienia Publiczne Kancelaria Doradztwa Prawnego i Gospodarczego s.c. Mariusz Kuźma Beata Jagodzińska - Kuźma, ul. Bolesława Krzywoustego 40A, 02-496 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 21760
- Oferta z najniższą ceną: 21760 oferta z najwyższą ceną: 21760
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Tematy szkolenia (16 godz. dydakt.) Najczęściej powtarzające się nieprawidłowości dotyczące zamówień publicznych W terminach: 1) 27-28.05.2009 r. 2) 24-25.06.2009 r. 3) 08-09.07.2009 r. 4) 02-03.09.2009 r. 5) 06-07.01.2010 r. 6) 20-21.01.2010 r. 7) 10-11.02.2010 r. 8) 24-25.02.2010 r.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ryszard Sołowiej, ul. Północna 20/34, 20-064 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 21760
- Oferta z najniższą ceną: 21760 oferta z najwyższą ceną: 21760
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI BIAŁOBRZEGI
- Zakup ambulansu sanitarnego typu C dla SP ZOZ w Białobrzegach
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych: Czyżówka, Kadłubek Stary, Siekluki, w gminie Stara Błotnica, w powiecie białobrzeskim".
- "Etap II - Budowa kanału sanitarnego z odnogami bocznymi do granic posesji ulice : Rzemieślnicza, Krakowska ,Kopernika, bez nazwy w Białobrzegach"
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Białobrzegi
więcej: przetargi BIAŁOBRZEGI »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.