eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa protez naczyniowych oraz zestawów z cewnikiem do długotrwałego dostępu naczyniowego do hemodializy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-07

Kraków: Dostawa protez naczyniowych oraz zestawów z cewnikiem do długotrwałego dostępu naczyniowego do hemodializy
Numer ogłoszenia: 172279 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa protez naczyniowych oraz zestawów z cewnikiem do długotrwałego dostępu naczyniowego do hemodializy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa protez naczyniowych oraz zestawów z cewnikiem do długotrwałego dostępu naczyniowego do hemodializy. Zamówienie składa się z 5 części..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00 - Protezy naczyniowe 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.12.00 - Cewniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Wadium dla całego zamówienia wynosi: 9.100 zł, w tym dla poszczególnych części: Część nr 1: 2.000 zł Część nr 2: 3.600 zł Część nr 3: 2.500 zł Część nr 4: 500 zł Część nr 5: 500 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa poniżej, metodą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2a do specyfikacji - oświadczenie wykonawcy) albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2b do specyfikacji - oświadczenie pełnomocnika). 2.1. W przypadku, gdy wykonawca/wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, muszą to zaznaczyć w punkcie 3 oświadczenia i dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w punkcie 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.e-przetarg.pl


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.su.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, 31-501 Kraków, ul. Kopernika 19 (odpłatnie - 10 zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, 31-501 Kraków, ul. Kopernika 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie: 1. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego: 1.1. Oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych wyrobów medycznych do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 roku, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 1.2. Materiały firmowe (np. foldery, katalogi, karty charakterystyki, ulotki, oświadczenia producenta, itp.) potwierdzające spełnienie przez oferowane wyroby parametrów wymaganych przez zamawiającego. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. Wypełniona i podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Kalkulacja, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 5. Kserokopia dowodu wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Protezy naczyniowe i szwy do protez.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 1: Proteza naczyniowa PTFE; Ilość: 20 sztuk poz. 2: Proteza naczyniowa PTFE; Ilość: 10 sztuk poz. 3: Szwy naczyniowe 5-0 z PTFE; Ilość: 5 opakowań (op. a 12 saszetek.) poz. 4: Szwy naczyniowe 5-0 z PTFE; Ilość: 5 opakowań (op. a 12 saszetek.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5, 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw z cewnikiem do długotrwałego dostępu naczyniowego do hemodializy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw z cewnikiem do długotrwałego dostępu naczyniowego do hemodializy; Ilość : 150 zestawów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw z cewnikiem do długotrwałego dostępu naczyniowego do hemodializy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw z cewnikiem do długotrwałego dostępu naczyniowego do hemodializy; Ilość: 100 zestawów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw z cewnikiem do długotrwałego dostępu naczyniowego do hemodializy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw z cewnikiem do długotrwałego dostępu naczyniowego do hemodializy; Ilość: 30 zestawów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw z cewnikiem do długotrwałego dostępu naczyniowego do hemodializy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw z cewnikiem do długotrwałego dostępu naczyniowego do hemodializy; Ilość: 30 zestawów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.