eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyrzeczMechaniczne profilowanie dróg gruntowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-01

Międzyrzecz: Mechaniczne profilowanie dróg gruntowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
Numer ogłoszenia: 172281 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128443 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Słoneczna 24, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7421988, 7422494, faks 095 7421988, 7422494.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mechaniczne profilowanie dróg gruntowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mechanicznego profilowania powiatowych dróg gruntowych na terenie Powiatu Międzyrzeckiego zgodnie z załączonym przedmiarem robót i lokalizacją na załączonej mapie w przewidywanej ilości 343 210 m2. Roboty należy wykonać przy wykorzystaniu sprzętu i zgodnie ze sztuką budowlaną. Obowiązkiem Wykonawcy jest przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym będzie realizowane zadanie. Ze względu na specyfikę robót Wykonawca w sposób szczególny zobowiązany jest do przestrzegania zasad zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie wykonywania robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: -załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, -umową, -oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Roboty zostaną odebrane po wykonaniu i pisemnym zgłoszeniu gotowości Wykonawcy do odbioru robót. Odbiór robót rozpocznie się w terminie do 7 dni od pisemnego powiadomienia przez Wykonawcę Zamawiającego o gotowości do odbioru. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45 23 32 20-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg. Wymagania stawiane Wykonawcy: -Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. -Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. -Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. -Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. do kontaktów Zamawiającego z Wykonawcą oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. -Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. -Warunki płatności: rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi fakturą za wykonane elementy robót wyszczególnione w Formularzu cenowym i odebrane protokolarnie - zgodnie z umową. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego do wysokości 60 % wartości umowy nie częściej jednak niż raz w miesiącu. Termin płatności nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonane roboty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Roboty Drogowe Prace Ziemne Paweł Konieczny, Świdwowiec 12, 66-320 Trzciel, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149811,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41185,20

  • Oferta z najniższą ceną: 41185,20 / Oferta z najwyższą ceną: 168172,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.