Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-25
Lublin: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - 30 zadań
Numer ogłoszenia: 172288 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej, ul. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7477511, fax 081 7478911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cozl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - 30 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - 30 zadań: zadanie nr 1 Sprzęt do znieczulenia ogólnego w zakresie tlenoterapii zadanie nr 2 Sprzęt do dostępu dożylnego zadanie nr 3 Sprzęt do biopsji pod kontrolą RTG zadanie nr 4 Anestezja regionalna zadanie nr 5 Staplery jednorazowe zadanie nr 6 Sprzęt do zbiórki moczu zadanie nr 7 Sondy i cewniki zadanie nr 8 Igły injekcyjne jednorazowego użytku zadanie nr 9 Strzykawki jednorazowego użytku zadanie nr 10 Sprzęt do drenażu ran operacyjnych - wysokopróżniowego zadanie nr 11 Sprzęt do drenażu ran operacyjnych - niskopróżniowego zadanie nr 12 Dreny do pomp infuzyjnych typu Infusomat zadanie nr 13 Wzierniki ginekologiczne i szczoteczki cytologiczne zadanie nr 14 Worki ileo, colostomijne, urostomijne zadanie nr 15 Rurki tracheostomijne do naswietlań zadanie nr 16 Rurki jednorazowe do rektoskopu zadanie nr 17 Igły do trepanobiopsji z talerza biodrowego zadanie nr 18 Rękawice zadanie nr 19 Fartuchy foliowe, czepki zadanie nr 20 Asortyment do przetoczeń i transfuzji zadanie nr 21 Akcesoria do drenażu zadanie nr 22 Różne akcesoria medyczne jednorazowego użytku zadanie nr 23 Sprzęt do drenażu klatki piersiowej zadanie nr 24 Akcesoria do EKG zadanie nr 25 Wyroby sanitarne jednorazowego użytku do Maceratora MAC 1,2 oraz VERNE CARE 750 zadanie nr 26 Rękawy papierowo-foliowe do sterylizacji, testy do sterylizacji zadanie nr 27 Akcesoria do sterylizatora MELA DEM i myjki MELA CLEAN zadanie nr 28 Przyrządy do bezpiecznego podawania leków zadanie nr 29 Przyrząd do chemioterapii dwudrożny zadanie nr 30 Asortyment do aparatu anestezjologicznego JULIAN
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 25.22.22.00 - Pojemniki medyczne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew Oryginalny kod CPV: 33.14.14.00 - Przecinaki i noże chirurgiczne, rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.00 - Przecinaki i noże chirurgiczne, rękawice chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 30.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1 Wykazanie się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwiema dostawami sprzętu medycznego jednorazowego użytku : 1.1.1 o wartości nie mniejszej niż 16 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 1 1.1.2 o wartości nie mniejszej niż 27 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 2 1.1.3 o wartości nie mniejszej niż 14 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 3 1.1.4. o wartości nie mniejszej niż 1 100,00 zł brutto każda dla zadania nr 4 1.1.5. o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 5 1.1.6 o wartości nie mniejszej niż 1 500,00 zł brutto każda dla zadania nr 6 1.1.7 o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 7 1.1.8 o wartości nie mniejszej niż 3 500,00 zł brutto każda dla zadania nr 8 1.1.9 o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 9 1.1.10 o wartości nie mniejszej niż 24 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 10 1.1.11 o wartości nie mniejszej niż 2 400,00 zł brutto każda dla zadania nr 11 1.1.12 o wartości nie mniejszej niż 45 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 12 1.1.13 o wartości nie mniejszej niż 24 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 13 1.1.14.o wartości nie mniejszej niż 2 700,00 zł brutto każda dla zadania nr 14 1.1.15.o wartości nie mniejszej niż 3 600,00 zł brutto każda dla zadania nr 15 1.1.16 o wartości nie mniejszej niż 1 500,00 zł brutto każda dla zadania nr 16 1.1.17 o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 17 1.1.18 o wartości nie mniejszej niż 26 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 18 1.1.19 o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 19 1.1.20.o wartości nie mniejszej niż 34 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 20 1.1.21.o wartości nie mniejszej niż 13 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 21 1.1.22 o wartości nie mniejszej niż 18 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 22 1.1.23 o wartości nie mniejszej niż 1 600,00 zł brutto każda dla zadania nr 23 1.1.24 o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 24 1.1.25 o wartości nie mniejszej niż 6 500,00 zł brutto każda dla zadania nr 25 1.1.26.o wartości nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 26 1.1.27.o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 27 1.1.28 o wartości nie mniejszej niż 17 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 28 1.1.29 o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 29 1.1.30 o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 30 2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1 Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2 Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy oraz doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Wykaz wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku 3.1.1 o wartości nie mniejszej niż 16 000,00 zł brutto dla zadania nr 1 3.1.2 o wartości nie mniejszej niż 27 000,00 zł brutto dla zadania nr 2 3.1.3 o wartości nie mniejszej niż 14 000,00 zł brutto dla zadania nr 3 3.1.4. o wartości nie mniejszej niż 1 100,00 zł brutto dla zadania nr 4 3.1.5. o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto dla zadania nr 5 3.1.6 o wartości nie mniejszej niż 1 500,00 zł brutto dla zadania nr 6 3.1.7 o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto dla zadania nr 7 3.1.8 o wartości nie mniejszej niż 3 500,00 zł brutto dla zadania nr 8 3.1.9 o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto dla zadania nr 9 3.1.10 o wartości nie mniejszej niż 24 000,00 zł brutto dla zadania nr 10 3.1.11 o wartości nie mniejszej niż 2 400,00 zł brutto dla zadania nr 11 3.1.12 o wartości nie mniejszej niż 45 000,00 zł brutto dla zadania nr 12 3.1.13 o wartości nie mniejszej niż 24 000,00 zł brutto dla zadania nr 13 3.1.14.o wartości nie mniejszej niż 2 700,00 zł brutto dla zadania nr 14 3.1.15.o wartości nie mniejszej niż 3 600,00 zł brutto dla zadania nr 15 3.1.16 o wartości nie mniejszej niż 1 500,00 zł brutto dla zadania nr 16 3.1.17 o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 zł brutto dla zadania nr 17 3.1.18 o wartości nie mniejszej niż 26 000,00 zł brutto dla zadania nr 18 3.1.19 o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto dla zadania nr 19 3.1.20.o wartości nie mniejszej niż 34 000,00 zł brutto dla zadania nr 20 3.1.21.o wartości nie mniejszej niż 13 000,00 zł brutto dla zadania nr 21 3.1.22 o wartości nie mniejszej niż 18 000,00 zł brutto dla zadania nr 22 3.1.23 o wartości nie mniejszej niż 1 600,00 zł brutto dla zadania nr 23 3.1.24 o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł brutto dla zadania nr 24 3.1.25 o wartości nie mniejszej niż 6 500,00 zł brutto dla zadania nr 25 3.1.26.o wartości nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto dla zadania nr 26 3.1.27.o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł brutto dla zadania nr 27 3.1.28 o wartości nie mniejszej niż 17 000,00 zł brutto dla zadania nr 28 3.1.29 o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł brutto dla zadania nr 29 3.1.30 o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto dla zadania nr 30 wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa te została wykonana należycie 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów opisanych w pkt. VI.2.1. należy złożyć dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.1. Każdy wykonawca winien złożyć dokumenty wymagane w pkt. 2.1. niniejszej części specyfikacji. 5.2. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 6. Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cozl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej, ul. Dr K. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin, Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej, ul. Dr K. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt do znieczulenia ogólnego w zakresie tlenoterapii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do znieczulenia ogólnego w zakresie tlenoterapii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt do dostępu dożylnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa : Sprzęt do dostępu dożylnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt do biopsji pod kontrolą RTG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do biopsji pod kontrolą RTG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Anestezja regionalna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Anestezja regionalna.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Staplery jednorazowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery jednorazowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt do zbiórki moczu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do zbiórki moczu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sondy i cewniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sondy i cewniki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Igły injekcyjne jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły injekcyjne jednorazowego użytku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Strzykawki jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki jednorazowego uzytku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sprzęt do drenażu ran operacyjnych - wysokopróżniowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do drenażu ran operacyjnych - wysokopróżniowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sprzęt do drenażu ran operacyjnych - niskopróżniowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do drenażu ran operacyjnych - niskopróżniowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dreny do pomp infuzyjnych typu Infusomat.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny do pomp infuzyjnych typu Infusomat.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wzierniki ginekologiczne i szczoteczki cytologiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzierniki ginekologiczne i szczoteczki cytologiczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Worki ileo, colostomijne, urostomijne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki ileo, colostomijne, urostomijne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Rurki tracheostomijne do naswietlań.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki tracheostomijne do naswietlań.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Rurki jednorazowe do rektoskopu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki jednorazowe do rektoskopu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Igły do trepanobiopsji z talerza biodrowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do trepanobiopsji z talerza biodrowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Rękawice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Fartuchy foliowe, czepki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy foliowe, czepki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Asortyment do przetoczeń i transfuzji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment do przetoczeń i transfuzji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Akcesoria do drenażu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do drenażu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Różne akcesoria medyczne jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne akcesoria medyczne jednorazowego użytku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Sprzęt do drenażu klatki piersiowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do drenażu klatki piersiowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Akcesoria do EKG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do EKG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Wyroby sanitarne jednorazowego użytku do Maceratora MAC 1,2 oraz VERNE CARE 750.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby sanitarne jednorazowego użytku do Maceratora MAC 1,2 oraz VERNE CARE 750.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Rękawy papierowo-foliowe do sterylizacji, testy do sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy papierowo-foliowe do sterylizacji, testy do sterylizacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Akcesoria do sterylizatora MELA DEM i myjki MELA CLEAN.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do sterylizatora MELA DEM i myjki MELA CLEAN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Przyrządy do bezpiecznego podawania leków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do bezpiecznego podawania leków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Przyrząd do chemioterapii dwudrożny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd do chemioterapii dwudrożny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Asortyment do aparatu anestezjologicznego JULIAN.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment do aparatu anestezjologicznego JULIAN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku do laparoskopu oraz pompy artroskopowej Zachodniego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Krośnie Odrz
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.