eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WitaszyceDOSTOSOWANIE OBIEKTÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAKRZEWIE DO POTRZEB REHABILITACJI I TERAPII OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-20

Witaszyce: DOSTOSOWANIE OBIEKTÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAKRZEWIE DO POTRZEB REHABILITACJI I TERAPII OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Numer ogłoszenia: 172310 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie, Zakrzew 52, 63-230 Witaszyce, woj. wielkopolskie, tel. 062 7401434, 7401461, fax 062 7401301.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTOSOWANIE OBIEKTÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAKRZEWIE DO POTRZEB REHABILITACJI I TERAPII OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Roboty remontowo-budowlane i instalacyjne w budynkach mieszkalnych a) Adaptacja pomieszczeń na palarnię w Domu Rodzinnym b) Wykonanie pralni, palarni, magazynku środków dezynfekujących, pomieszczenia na środki czystości i brudownika w Pałacu c) Remont łazienek w budynku Administracyjnym Zadanie nr 2 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej CPV a) Wymiana stolarki okiennej w domu mieszkalnym b) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pracowni Zadanie nr 3 - Dostawa i montaż urządzeń pralniczych Zadanie nr 4 - Dostawa i montaż urządzeń kuchennych

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 29.80.00.00 - Różny sprzęt Kod CPV wg słownika 2008: 39.30.00.00 - Różny sprzęt .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1. Zadanie 1: 3.000,00 zł. 2. Zadanie 2: 3.000,00 zł. 3. Zadanie 3: 400,00 zł. 4. Zadanie 4: 1.800,00 zł. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu na konto: Bank Zachodni WBK 1 Oddział Jarocin, 63-200 Jarocin, ul. Kilińskiego 2a Nr konta:. 59109011310000000104417355 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany powyżej. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na wyżej wskazany rachunek zamawiającego. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r., Nr 109, poz.1158 z późn. zmianami). Wadium wniesione w formach bezgotówkowych należy złożyć w kasie Domu pomocy Społecznej w Zakrzewie. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również za przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o zamówienie publiczne. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający dokona zwrotu wadium w kasie lub przekaże dyspozycję do banku zgodnie z warunkami określonymi w art.46 ustawy - Prawa zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez grupę wykonawców występujących wspólnie wadium może być wniesione przez jednego z nich lub wspólnie..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona na podstawie oświadczeń i dokumentów przedstawionych w ofercie. Brak jakiegokolwiek wymaganego dokumentu lub jego niezgodność z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87, poz.605) i wymaganiami niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a oferta zostanie odrzucona - z zastrzeżeniem sytuacji określonej w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1. Wypełniony czytelnie, opieczętowany i podpisany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy na lub wg druku stanowiącego zał. nr 1 do siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę wchodzącego w skład wykonawcy występującego wspólnie. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę wchodzącego w skład wykonawcy występującego wspólnie. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie - zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę wchodzącego w skład wykonawcy występującego wspólnie. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2.,3., i 4. składa on dokumenty zgodnie z § 2 ust.1,pkt.1 wystawione w terminach, o których mowa w § 2 ust.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz.U.Nr 87, poz.605. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.. 5. należy zastąpić je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania .Dokumenty powinny być wystawione w terminach, o których mowa w § 2 ust.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz.U.Nr 87, poz.605. 7. Wskazanie Kierownika budowy posiadającego kwalifikacje o których mowa w § 7 ust.1 i 2 oraz § 8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.06. 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych Dz.U.Nr 150,poz.1579 wraz z załączeniem do oferty dokumentów potwierdzających posiadanie tych uprawnień i posiadanie aktualnego wpisu do właściwej izby samorządu zawodowego. 8. Polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione/ do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Oświadczenie na lub wg druku stanowiącego załącznik nr 2 do siwz informującego, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdego wspólnika wchodzącego w skład podmiotu występującego wspólnie. 10. Zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału względnie notarialnie poświadczonej kopii lub kopii poświadczonej przez mocodawcę. 11.W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy, zawierające błędy, do ich uzupełnienia, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Na podstawie przedłożonych oświadczeń, formularzy i dokumentów zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od oferentów. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-jarocinski.pl (BIP)

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Zakrzew 52 63-230 Witaszyce.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Zakrzew 52 63-230 Witaszyce - budynek administracyjny p. nr 1.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Roboty remontowo-budowlane i instalacyjne w budynkach mieszkalnych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Roboty remontowo-budowlane i instalacyjne w budynkach mieszkalnych CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne a) Adaptacja pomieszczeń na palarnię w Domu Rodzinnym b) Wykonanie pralni, palarni, magazynku środków dezynfekujących, pomieszczenia na środki czystości i brudownika w Pałacu c) Remont łazienek w budynku Administracyjnym.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej a) Wymiana stolarki okiennej w domu mieszkalnym b) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pracowni.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Dostawa i montaż urządzeń pralniczych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Dostawa i montaż urządzeń pralniczych CPV 29800000-7 Różny sprzęt.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Dostawa i montaż urządzeń kuchennych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Dostawa i montaż urządzeń kuchennych.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.80.00.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.