eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówDostawa sprzętu komputerowego wraz z instalacją i konfiguracją oprogramowania InfoMedica oraz przeniesienie bazy danych dla SP ZOZ w Namysłowie w Namysłowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Namysłów: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z instalacją i konfiguracją oprogramowania InfoMedica oraz przeniesienie bazy danych dla SP ZOZ w Namysłowie w Namysłowie
Numer ogłoszenia: 172324 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Oleśnicka 10/3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, faks (077) 410 30 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z instalacją i konfiguracją oprogramowania InfoMedica oraz przeniesienie bazy danych dla SP ZOZ w Namysłowie w Namysłowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do pełnego unowocześnienia systemu obiegu informacji i dokumentacji medycznej w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej j w Namysłowie. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: - Komputerów - 40szt. - Monitorów - 41 szt. - Drukarek -8 szt. - Skanera - 1 szt. - Serwera - 1 szt. - Oprogramowania Microsoft Office - 40 szt. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi dostarczony sprzęt uruchomić tzn. zainstalować, skonfigurować i zmigrować bazę danych (z SQL Gupta na Oracle SE One) oraz przenieść i zainstalować oprogramowanie InfoMedica. Minimalne parametry urządzenia podano w wymaganiach technicznych. Oferowane przez wykonawcę urządzenia muszą odpowiadać minimalnym parametrom i nie mogą być gorsze jakościowo niż podano w załączniku do niniejszej specyfikacji. W wymaganiach technicznych Zamawiający szczegółowo określił swoje potrzeby. Wykonawca w ofercie musi zaproponować sprzęt fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2009, który będzie posiadał wszystkie elementy wymienione w wymaganiach technicznych, a jego parametry techniczne i jakościowe będą na poziomie lub lepsze od podanych. Oferowany sprzęt musi zawierać wszystkie elementy startowe i być gotowy do pracy. Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. Do oferty należy dołączyć firmowe materiały i informacje z parametrami technicznymi. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 48.82.00.00-2 (Serwery), 30.20.00.00-1 (Urządzenia komputerowe), 30.21.40.00-2 (Stacje robocze) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy wniosą wadium, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują termin płatności do 30 dni od daty wystawienia faktury, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy zagwarantują wynagrodzenie ryczałtowe, przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, którzy zagwarantują 36 miesięczny okres gwarancji na komputery i monitory, 24 miesięczny na drukarki i skaner, 36 miesięczny okres gwarancji i serwisu na serwer, którzy zaoferują urządzenia posiadające wymagane certyfikaty i atesty, którzy przedstawią zaświadczenie producenta oprogramowania aplikacyjnego ABG S.A., że posiadają prawo do świadczenia usług informatycznych w zakresie oprogramowania Infomedica (instalacji, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników oprogramowania Infomedica) na podstawie certyfikatów uzyskanych przez pracowników Wykonawcy.Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie; 5. zaświadczenie producenta oprogramowania aplikacyjnego ABG S.A., że posiada prawo do świadczenia usług informatycznych w zakresie oprogramowania Infomedica (instalacji, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników oprogramowania Infomedica) na podstawie certyfikatów uzyskanych przez pracowników Wykonawcy 6. dokument wniesienia wadium; 7. cennik; 8. oświadczenie w sprawie wymaganych certyfikatów i atestów dla oferowanych urządzeń; 9. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami,pok. 210 Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami,pok. 210 Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa ZPORR - działanie 1.3 - infrastruktura społeczna.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.