Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Chrzanów: Dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 172326 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Paderewskiego 5, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6232665, fax 032 6240750.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chrzanowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem określona numerami CPV: 30213200-7, 30231200-9, 30231250-4,30233234-0, 30233231-9. 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Określa on minimalne wymagania stawiane przez Zamawiającego. 3)Na sprzęt będący przedmiotem zamówienia Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji. 4)W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji awarii któregokolwiek z elementów będących przedmiotem zamówienia, Wykonawca winien przywrócić pełną sprawność oferowanego sprzętu i dostarczyć go do siedziby użytkownika w ciągu maksimum 48 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego (data i godzina wysłania faksu informującego o awarii sprzętu). 5)W przypadku awarii któregokolwiek z elementów będących przedmiotem dostawy, Wykonawca winien dostarczyć urządzenia rezerwowe w miejsce sprzętu będącego w danym momencie w serwisie gwarancyjnym. 6)W przypadku, gdy naprawa przekroczy 14 dni roboczych, Wykonawca zobowiązany jest wymienić uszkodzony sprzęt na nowy o identycznych parametrach bądź wyższych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5)Terminowo złożą ofertę, odpowiadającą treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały załączone do oferty a wymagane postanowieniami niniejszej Specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2)Oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - załącznik nr 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w zaświadczenia muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 3) Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika (pełnomocników). 4)Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1). 5)Szczegółowy opis oferowanego sprzętu tylko wg załącznika nr 2 do SIWZ. Uwaga: Zamawiający, na formularzu Szczegółowy opis oferowanego sprzętu komputerowego, nie wymaga wpisywania cen poszczególnych podzespołów wchodzących w skład przedmiotowego zamówienia. W zakresie podawania cen oferowanego sprzętu wymaga się wypełnienia wyłącznie rubryk Razem wartość netto/brutto. Natomiast zamawiający wymaga bezwzględnie wypełnienia rubryki OFERTA w szczegółowym opisie oferowanego sprzętu komputerowego - dla określenia, jakiego typu podzespoły zostaną zaoferowane w przedstawionych ofertach. 6)Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 3). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 7)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 4)oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał lub wykonuje minimum jedną dostawę zbliżoną zakresem do dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 8)Zaakceptowany i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy projekt umowy (załącznik nr 5). 9)Kserokopia deklaracji zgodności w zakresie bezpieczeństwa użytkowania sprzętu elektrycznego zgodną z Polskimi Normami dotyczącymi tego sprzętu, opracowanymi z uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa Międzynarodowej Komisji do Spraw Przepisów Dotyczących Zatwierdzania Sprzętu Elektrycznego (CEE) wystawioną przez producenta zaoferowanego sprzętu lub jego upoważnionego przedstawiciela. Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej należy dołączyć razem do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, z dopiskiem: za zgodność z oryginałem. Z tym, że pełnomocnictwa muszą zostać złożone w formie oryginałów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-chrzanowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można także odebrać w siedzibie Zamawiającego, Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy ( ul. Paderewskiego 5, administracja pokój 206 II piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy w Chrzanowie, ul. Paderewskiego 5, Administracja (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- "Kompleksowy odłów i transport zwierząt wolnożyjących na terenie powiatu chrzanowskiego".
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA POKÓJ GOSPODARCZY W BUDYNKU PRZY UL. PARTYZANTÓW 2
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Dostawa oleju napędowego grzewczego dla Urzędu Gminy Chrzanów, Publicznej Szkoły Podstawowej w Chrzanowie oraz Publicznej Szkoły Podstawowej w Otroczu w sezonie grzewczym 2025/2026
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu do tworzenia i przechowywania kopii zapasowych, obejmującego pamięci masowe typu NAS oraz urządzenia do deduplikacji danych wraz z licencjami i szkoleniami - w podziale na 2 części
- Dostawa komputerów i monitorów
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Gminy Borki w ramach projektu "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODLASKIEGO"
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Dobryszycach
- Dostawa sprzętu IT wraz z wyposażeniem na potrzeby Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





