Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-29
Przemyśl: Dostawa sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych (PO.0420.13.KD.2013)
Numer ogłoszenia: 172339 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu , ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 0-16 678-59-80, faks 0-16 676-09-04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych (PO.0420.13.KD.2013).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: Część I: Przedmiotem Części I zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych poniżej: 1. Przełącznik sieciowy 48 - portowy - 2 szt. 2. Przełącznik sieciowy 8 - portowy - 2 szt. 3. Karta sieciowa do serwera DELL (Service Tag serwera: 9HN0H4J) - 1 szt. 4. Moduł pamięci o pojemności 8GB do serwera DELL (Service Tag serwera: BJL9Q4J) - 4 szt. 5. Moduł pamięci o pojemności 8GB do serwera DELL (Service Tag serwera: 3VT9Q4J) - 2 szt. 6. Moduł pamięci o pojemności 8GB do serwera DELL (Service Tag serwera: 9HN0H4J) - 4 szt. 7. Wielofunkcyjne urządzenie laserowe lub LED A4 - 1 szt. 8. Toner do urządzenia wielofunkcyjnego wymienionego w części I poz. 7 - 3 szt. Część II: Przedmiotem Części II zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nie regenerowanych, nieużywanych i nieuszkodzonych, oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wyszczególnionych poniżej: 1. Toner do drukarki HP LJ M2727 (większa pojemność) - 30 szt. 2. Toner do drukarki HP LJ 3020 - 10 szt. 3. Bęben do drukarki OKI C 5850 (Magenta) - 4 szt. 4. Bęben do drukarki OKI C 3100 (Black) - 2 szt. 5. Toner do drukarki OKI C 3100 (Black) - 2 szt. 6. Toner do drukarki OKI B 2540 (większa pojemność) - 5 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 30.23.71.35-4, 30.23.72.30-0, 30.23.20.00-4, 30.12.51.00-2, 30.12.40.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Z treści złożonych warunków musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Z treści złożonych warunków musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Z treści złożonych warunków musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Z treści złożonych warunków musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Z treści złożonych warunków musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 3.1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.2 Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie i zawierać w szczególności wskazanie: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy (nazwa); - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców z podaniem nazwy i adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3.3.dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 3.4. każdy z Wykonawców musi złożyć oddzielnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.przemysl.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-10
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl, Pokój nr 46 (sekretariat) II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2013 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl, Pokój nr 46 (sekretariat) II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 10.10.2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem Części I zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przełącznik sieciowy 48 - portowy - 2 szt. 2. Przełącznik sieciowy 8 - portowy - 2 szt. 3. Karta sieciowa do serwera DELL (Service Tag serwera: 9HN0H4J) - 1 szt. 4. Moduł pamięci o pojemności 8GB do serwera DELL (Service Tag serwera: BJL9Q4J) - 4 szt. 5. Moduł pamięci o pojemności 8GB do serwera DELL (Service Tag serwera: 3VT9Q4J) - 2 szt. 6. Moduł pamięci o pojemności 8GB do serwera DELL (Service Tag serwera: 9HN0H4J) - 4 szt. 7. Wielofunkcyjne urządzenie laserowe lub LED A4 - 1 szt. 8. Toner do urządzenia wielofunkcyjnego wymienionego w części I poz. 7 - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 30.23.71.35-4, 30.23.72.30-0, 30.23.20.00-4, 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem Części II zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nie regenerowanych, nieużywanych i nieuszkodzonych, oryginalnie zapakowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Toner do drukarki HP LJ M2727 (większa pojemność) - 30 szt. 2. Toner do drukarki HP LJ 3020 - 10 szt. 3. Bęben do drukarki OKI C 5850 (Magenta) - 4 szt. 4. Bęben do drukarki OKI C 3100 (Black) - 2 szt. 5. Toner do drukarki OKI C 3100 (Black) - 2 szt. 6. Toner do drukarki OKI B 2540 (większa pojemność) - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Świadczenie usług medycznych w postaci konsultacji lekarskich specjalistycznych dla cudzoziemców osadzonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Przemyślu.
- Świadczenie usług medycznych w postaci opieki lekarskiej dla cudzoziemców osadzonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w m. Przemyśl.
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu i w podległych jednostkach rejonowych.
- Zakup oznakowania drogowego
- Dostawa oleju opałowego dla Sądu Okręgowego w Przemyślu - do celów grzewczych."
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Mstów
- Dostawa sprzętu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.