Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-21
Łódź: Dostawa aktualizacji oprogramowania
Numer ogłoszenia: 172346 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Łodzi , ul. Wileńska 53/55, 94-016 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6808260, 6808251, faks 42 6808252.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpu.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aktualizacji oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aktualizacji oprogramowania. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części: Część 1- obejmuje wykupienie w imieniu Zamawiającego rocznej subskrypcji aktualizacji oprogramowania ArcGIS na 1 rok (okres subskrypcji od 05-06-2014 do 04-06-2015) dla posiadanych przez Zamawiającego następujących licencji sieciowych: a. ArcGIS for Desktop Standard - 1 licencja b. ArcGIS for Desktop Basic - 8 licencji (kontynuacja) c. ArcDIS for Desktop Basic - wznowienie 1 licencji sieciowej, dodatkowej d. rozszerzenie projektowe ArcGIS 3D Analyst - 2 licencje e. rozszerzenie projektowe ArcGIS Publisher - 1 licencja f. rozszerzenie projektowe ArcGIS Data Interoperability - 1 licencja. Część 2- obejmuje dostawę aktualizacji oprogramowania graficznego CorelDraw X7 dla 10 licencji umożliwiających upgrade z wersji X5 posiadanej przez Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.10.00-4, 48.32.20.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części 1 i 2- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części 1 - Wykonawca winien wskazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działania jest krótszy to w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę oprogramowania ArcGIS w wersji Standard lub Basic w ilości minimum 10 licencji sieciowych, oraz w tym okresie brał udział w zaprojektowaniu lub wykonaniu co najmniej jednego systemu informacji przestrzennej (GIS), dla części 2 - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części 1 i 2- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części 1 i 2 - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części 1 i 2 - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Tylko dla części 1 1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy posiadania dysponowania imiennych uprawnień i certyfikatów w zakresie oprogramowania GIS. 2. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy posiadania dysponowania akredytacją producenta oferowanego oprogramowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpu.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, 94-016 Łódź, ul. Wileńska 53/55, pokój 71, parter, kancelaria.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2014 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 94-016 Łódź, ul. Wileńska 53/55, pokój 71, parter, kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje: 1) Składania ofert wariantowych, 2) Zawarcia umowy ramowej, 3) Aukcji elektronicznej, 4) Dynamicznego systemu zakupów, 5) Rozliczenia w walutach obcych, 6) Udzielenie zamówień uzupełniających, 7) Zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 8) Prawa opcji.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1- obejmuje wykupienie w imieniu Zamawiającego rocznej subskrypcji aktualizacji oprogramowania ArcGIS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1- obejmuje wykupienie w imieniu Zamawiającego rocznej subskrypcji aktualizacji oprogramowania ArcGIS na 1 rok (okres subskrypcji od 05-06-2014 do 04-06-2015) dla posiadanych przez Zamawiającego następujących licencji sieciowych: a. ArcGIS for Desktop Standard - 1 licencja b. ArcGIS for Desktop Basic - 8 licencji (kontynuacja) c. ArcDIS for Desktop Basic - wznowienie 1 licencji sieciowej, dodatkowej d. rozszerzenie projektowe ArcGIS 3D Analyst - 2 licencje e. rozszerzenie projektowe ArcGIS Publisher - 1 licencja f. rozszerzenie projektowe ArcGIS Data Interoperability - 1 licencja..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2- obejmuje dostawę aktualizacji oprogramowania graficznego CorelDraw X7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2- obejmuje dostawę aktualizacji oprogramowania graficznego CorelDraw X7 dla 10 licencji umożliwiających upgrade z wersji X5 posiadanej przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa subskrypcji oprogramowania graficznego oraz narzędzi do realizacji prac w zakresie tworzenia i obróbki grafiki, z podziałem na części.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
więcej: Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.