Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-25
Kraków: Przebudowa kanalizacji teletechnicznej na nieruchomości przy ul. Rozrywka 1 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 172371 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, fax 012 6165428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa kanalizacji teletechnicznej na nieruchomości przy ul. Rozrywka 1 w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej napowietrznej linii teletechnicznej kolidującej z wykonywanym budynkiem Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rozrywka 1 w Krakowie oraz przyłączenie instalacji teletechnicznej do realizowanego obiektu DPS zgodnie z projektem wykonawczym stanowiącym załącznik do 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Przyłączenie instalacji teletechnicznej do realizowanego budynku DPS nastąpi po zakończeniu prac związanych z wykonywaniem stanu surowego otwartego przedmiotowego obiektu. Przewidywany termin zakończenia prac: czerwiec 2010 r. 3. Postanowienia dodatkowe: 1) Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty. Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 11.08.2008 r. g. 10:00. 2) Wykonawca ma obowiązek realizować prace będące przedmiotem niniejszego zamówienia w sposób niekolidujący z pracami w zakresie wykonania stanu surowego otwartego budynku DPS, prowadzonymi przez Przedsiębiorstwo Rewaloryzacji Zabytków w Krakowie, zwane dalej PRZ. 3) Sposób rozliczenia wynagrodzenia: kosztorysowy, w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Przez kosztorys rozliczeniowy rozumie się kosztorysy zamienne i powykonawcze dotyczące zakresu rzeczywiście wykonanych prac. 4) Wykonawca sporządzi kosztorys rozliczeniowy, stanowiący obok protokołu odbioru robót, podstawę do wypłaty wynagrodzenia dla Wykonawcy. Kosztorys rozliczeniowy będzie sporządzony i zweryfikowany przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 5) Kosztorysy ofertowe mają zostać sporządzone wg zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, 6) Wymagany okres rękojmi: minimum 36 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych bez wad. 7) Wymagany okres gwarancji na materiały wbudowane: zgodnie z danymi producenta, nie mniej niż 12 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych bez wad. 8) Zamawiający nie dopuszcza podzlecania robót w jakimkolwiek zakresie. 9) Wykonawca we własnym zakresie dokona uzgodnień z TP SA odnośnie przełożenia instalacji teletechnicznej (Zamawiający dysponuje projektem przełożenia linii teletechnicznej uzgodniony z TP SA), 10) W przypadku rozwiązania umowy Wykonawca umożliwi kontynuację prac przez osoby trzecie, wydając w tym celu dokumentację dotyczącą prowadzonych robót i zabezpieczeniem miejsc ich wykonania. 11) Wykonawca sporządzi we własnym zakresie dokumentacje powykonawczą. 12) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia i usunie ich skutki w terminie do 14 dni od daty wezwania przez Zamawiającego do naprawy szkód lub zwrotu kosztów. 13) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami, standardami i przepisami prawa, w tym w szczególności ustawy Prawo budowlane. 14) Warunki płatności a) do 14 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego, po odbiorze wykonania przedmiotu zamówienia bez wad, na podstawie kosztorysów rozliczeniowych i protokołu odbioru końcowego. b) Płatność nastąpi w dwóch częściach: po wykonaniu przebudowy linii teletechnicznej kolidującej z realizowanym budynkiem DPS, po wykonaniu przyłącza teletechnicznego do budynku DPS. Wysokość wynagrodzenia za poszczególne etapy zostanie określona na podstawie kosztorysu ofertowego. 15) Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów, jakie poniesie w związku z realizacja przedmiotu zamówienia. 16) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji, w terminie określonym przez Zamawiającego w wezwaniu do jej podpisania 17) Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.41.20 - Instalowanie linii telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.41.20 - Instalowanie abonenckich central telefonicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: n.d..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca winien wykazać realizację w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 1 roboty budowlanej w zakresie porównywalnym z opisem przedmiotu zamówienia, o którym mowa w rozdziale II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, o wartości minimum 50 000 zł. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełna nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja). Wykonawca posiadający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu winien złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku: a) podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. b) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. c) spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, gdy zaciągnięcie zobowiązania z tytułu realizacji zamówienia przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągania zobowiązań, a w przypadku gdy umowa spółki stanowi inaczej, umowę spółki wraz ze wskazanym w niej dokumentem upoważniającym do zaciągania w/w zobowiązań o ile dokument taki w umowie spółki jest wymagany (art. 230 kodeksu spółek handlowych), d) wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Pełnomocnictwo osoby/osób podpisującej/podpisujacych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy nie wynika to z w/w dokumentów. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. 3) Wykaz osób, które będą odpowiedzialne za wykonywane zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności. 4) Uprawnienia niezbędne do wykonania określonych robót lub czynności w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia, (odpis uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego). 5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót budowlanych w zakresie porównywalnym z opisem przedmiotu zamówienia, o którym mowa w rozdziale II specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie. UWAGA: Wymienione dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert. W przypadku dokumentów wymienionych w ust. 1 za aktualne uważa się dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokumenty zgodne ze stanem faktycznym. Wniosek o zmianę wpisu w dokumencie kierowany do stosownego urzędu nie stanowi dokumentu w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginały lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?id=9652
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 002.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: n.d.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: n.d.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Dziennik podawczy MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szczegółowy termin realizacji zamówienia: 1. przełożenie istniejącej linii teletechnicznej kolidującej z wykonywanym budynkiem domu pomocy społecznej - do 14 dni od daty podpisania umowy, 2. przyłączenie instalacji teletechnicznej do budynku domu pomocy społecznej - do 7 dni od zakończenia prac związanych z wykonywaniem stanu surowego otwartego przedmiotowego obiektu
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór nad prawidłowymi parametrami wody chłodzącej wraz z dostawą inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa lodówki z zamrażalnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
- Roboty remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 w Krakowie.
- Modernizacja w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.