Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Bartoszyce: Numer sprawy: 31/2007. Dostawa implantów ortopedycznych..
Numer ogłoszenia: 172379 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7642625, 7649484, fax 089 7642625.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bartoszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: 31/2007. Dostawa implantów ortopedycznych...
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów ortopedycznych: - Gwóźdź piszczelowy stalowy z kompresją lity lub kaniulowany śr. 8-12/ dł. 270-390 mm kompletny - 30 sztuk W skład jednego kompletu wchodzi minimum: a)Gwóźdź piszczelowy z kompresją - 1 szt. b)Wkręty blokujące / trzonowe 3-4 szt.. - w zależności od celu zespolenia c)Śruba zaślepiająca lub kompresyjna - 1 szt.endoprotezy cementowe. - Gwóźdź udowy stalowy z kompresją lity lub kaniulowany śr. 9-13/ dł. 300-460 mm kompletny - 30 szt W skład jednego kompletu wchodzi minimum: a)Gwóźdź udowy z kompresją - 1 szt. b)Wkręty blokujące / trzonowe 3-4 szt.. - w zależności od celu zespolenia c)Śruba zaślepiająca lub kompresyjna - 1 szt. - Gwóźdź udowy, odkolanowy, stalowy z kompresją lity lub kaniulowany śr. 10-13 / dł. 220-360 mm kompletny - 10 szt. W skład jednego kompletu wchodzi minimum: a)Gwóźdź udowy odkolanowy z kompresją - 1 szt b)Wkręty blokujące 4,5mm - 2 szt, Wkręt blokujący 6,5mm lub zestaw blokujący 6,5mm - 2 szt.. - w zależności od celu zespolenia c)Śruba zaślepiająca - 1 szt. - Gwóźdź sródszpikowy do przedramienia i strzałki stalowy śr. 4- 5mm / dł. 180-260 mm kompletny - 5 szt. W skład jednego kompletu wchodzi minimum: a)Gwóźdź do przedramienia - 1 szt. b)Wkrety blokujące 3-4 szt.. - w zależności od celu zespolenia c)Śruba zaślepiająca - 1 szt. - Śrubopłytki dynamiczne stalowe DHS kompletne - o kącie szyjkowo-trzonowym od 130° - 140° - 5 szt. W skład jednego kompletu wchodzi minimum: Płytka DHS 2-20 otworów - 1 szt. Śruba zespalająca 70-130 mm - 1 szt. Śruba kompresyjna - 1 szt. - Śrubopłytki dynamiczne stalowe DCS kompletne - 10 szt. W skład jednego kompletu wchodzi minimum: a)Płytka DCS 4-20 otworów - 1 szt. b)Śruba zespalająca 55-110 mm - 1 szt. c)Śruba kompresyjna - 1 szt. - Gwóźdź Gamma. - 15 szt. W skład jednego kompletu wchodzi: a)gwóźdź śródszpikowy 1 szt. b)śruba zespalajaca 1 szt. c)wkręt blokujący 2 szt. d)śruba kompresyjna 1 szt. - Gwóźdź ryglowany UHN kaniulowany - 10 szt., w skład kompletu wchodzi: a)Gwóźdź UHN 1 szt. b)wkręty blokujące 3 sztuki - Gwóźdź rekonstrukcyjny do kości udowej - 5 szt., w skład kompletu wchodzi: a)gwóźdź śródszpikowy 1 szt. b)śruby zespolające 2 szt. c)wkręty blokujące 2 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zagwarantują termin płatności nie krótszy niż 60 dni Ocena spełniania na zasadzie spełnia/niespełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę .2) Formularz cenowy (przedmiot zamówienia) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę .3) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 7) Certyfikat CE lub deklaracje zgodności na oferowane produkty. 8) Dołączą do oferty katalog producenta 9) W nie przekraczalnym terminie 4 dni od dnia powiadomienia (wezwania), wykonawcy prześlą wybrane próbki produktów wraz z instrumentarium do Zamawiającego. 10) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 11) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. warunki techniczne - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bartoszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pokój A 14..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II Wyszyńskiego 11 11-200 Bartoszyce Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 28.10.2007.
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Przebudowa pomostu na jeziorku mleczarskim i mała architektura na zbiornikach wodnych - w ramach projektu zielono -niebieskie Bartoszyce
- "Wynajem czterech łodzi ratownictwa medycznego dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Bartoszycach"
- "Organizacja i przeprowadzenie superwizji grupowej dla zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
- Przebudowa odc. DP 1515N Robity-Kandyty-Worławki od km 1+932 do km 5+567,69 i od km 6+562,92 do km 8+785,46 o łącznej dł. ok. 5,858 km-etap I od km 6+562,92 do km 8+785,46 o dł. ok. 2223 m
więcej: przetargi w Bartoszycach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.