eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin 1ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ ORAZ KANALIZACYJNEJ W MIEJSCOWOŚCI MIROSZOWICE GMINA LUBIN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-03

Lubin 1: ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ ORAZ KANALIZACYJNEJ W MIEJSCOWOŚCI MIROSZOWICE GMINA LUBIN
Numer ogłoszenia: 172429 - 2016; data zamieszczenia: 03.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114761 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach, Księginice 14, 59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie, tel. 076 8408174, faks 076 8408174.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ ORAZ KANALIZACYJNEJ W MIEJSCOWOŚCI MIROSZOWICE GMINA LUBIN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej w miejscowości Miroszowice dz. nr 112/1, 112/2, 115.Opis przedmiotu zamówienia: 1)Sieć wody: Sieć wody Dz90 podejścia do granicy działek (odgałęzienia, przyłącza) Dz40; Budowa sieci wody Dz90PEHD l= 108,7m; Budowa przyłączy - odgałęzień wody 2 kpl. Dz40PEHD l = 4,7m; Sieć, odgałęzienia wody z rur PE100 SDR17 PN10 (Dz90), PE80 SDR11 PN10 (Dz40) budowana wykopem otwartym, dla metody bezwykopowej prowadzenia robot rury PE 100RC PN 10 SDR17. Zakres robót: Wykonanie wytyczenia geodezyjnego sieci, uzbrojenia; Oznakowanie robót, dostawa materiałów; Wykonanie tymczasowego dojazdu, demontażu istniejącej nawierzchni, wykonanie przekopów próbnych, wykopów właściwych z umocnieniem skarp i odwodnieniem w gruntach kat. II-IV, podwieszenie istniejących rurociągów i kabli, zabudowa rur ochronnych dwudzielnych na kablach; Wykonanie komór startowych i odbiorczych dla bezwykopowej budowy sieci wody; Budowa sieci wody metodą bezwykopową; Wykonanie podłoża pod rurociągi, bloków oporowych pod armaturę; Montaż rurociągów w wykopie otwartym, opasek z nawiertką, odgałęzień, hydrantu wraz z drenażem, rur ochronnych; Wykonanie obsypki rurociągów, znakowania trasy rurociągów taśmą niebieską z drutem lokalizacyjnym; Wykonanie prób szczelności, ciśnieniowych, dezynfekcja rurociągów; Pomiar powykonawczy geodezyjny; Zasypanie i zagęszczenie wykopów, demontaż umocnień ścian wykopu; Badanie zagęszczenia gruntu; Odtworzenie nawierzchni po robotach ziemnych; Przeprowadzenie pomiarów i wymaganych badań, oznaczenie armatury tabliczki na słupku betonowym lub stalowym.; Sieć kanalizacji sanitarnej: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej metodą bezwykopową Dz200 PE 100RC PN 10 SDR17 l= 246,1m; Budowa przyłączy - odgałęzień kan. sanit. 2 kpl. Dz160PCV l= 2,9m; Sieć, odgałęzienia grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej z rur litych PVC (Dz200, 160) z wydłużonym kielichem SN8 z uszczelką. Zakres robót: Wykonanie wytyczenia geodezyjnego sieci, uzbrojenia; Oznakowanie robot, dostawa materiałów; Wykonanie tymczasowego dojazdu, demontażu istniejącej nawierzchni, zdjęcie humusu, wykonanie przekopów próbnych, wykopów właściwych z umocnieniem ścian i odwodnieniem, podwieszenie istniejących rurociągów i kabli, zabudowa rur ochronnych dwudzielnych na kablach; Wykonanie komór startowych i odbiorczych dla bezwykopowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej; Budowa sieci kanalizacji sanitarnej metodą bezwykopową; Wykonanie podłoża pod rurociągi budowane metodą wykopu otwartego, studnie kanalizacyjne; Montaż rurociągów, studni kanalizacyjnych, rur ochronnych; Wykonanie obsypki rurociągów; Wykonanie prób szczelności, ciśnieniowych; Pomiar powykonawczy geodezyjny; Zasypanie i zagęszczenie wykopów, demontaż umocnień ścian wykopu; Badanie zagęszczenia gruntu; Wykonanie inspekcji grawitacyjnej sieci kamerą TV; Odtworzenie nawierzchni po robotach ziemnych; Przeprowadzenie pomiarów i wymaganych badań.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia, w imieniu Zamawiającego do właściwego Inspektora Nadzoru Budowlanego, zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektu budowlanego.Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie -produktów- równoważnych. Wszelkie -produkty- pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach , katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia zgodnie z dokumentacją przetargową.Warunki gwarancji:Wymagany okres gwarancji - min. 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zaś okres rękojmi kończy się z upływem 24 miesięcy licząc od dnia upływu terminu gwarancji. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był realizowany przez osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych wody i instalacji kanalizacyjnych, posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie, należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającą co najmniej 5- letnie doświadczenie kierownika budowy w branży sanitarnej.Termin płatności za wykonanie zamówienia: 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Instalacyjnych INSTALBUD sp.j., ul. Drohobycka 1, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 205842,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117979,14

  • Oferta z najniższą ceną: 117979,14 / Oferta z najwyższą ceną: 221400,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.